Dobry i rzetelny salon Plusa. Obsługa miła, potrafi wszystko jasno wytłumaczyć nawet osobom, które w ogóle nie znają się na telefonach czy ofertach. Schludne i czyste miejsce obsługi, wokół dużo ulotek promocyjnych oraz duży wybór telefonów dostępnych w ofercie. Salon duży, ale minusem długie czekanie na obsługę.
Próbowałam już wielu innych komunikatorów typu Tlen czy AQQ. Żaden nie spełnił moich wymagać tak, jak właśnie gadu-gadu. Używam wersji numer 9. Jedyną jej wadą jaką dotychczas zauważyłam jest fakt, że przy każdym starcie, GG upomina się o aktualizację. Niestety nie da się tego okienka wyłączyć, ale po jakimś czasie da się przyzwyczaić. Pod każdym innym względem Gadu jest najlepszym komunikatorem!
Najlepsza tego typu strona z serialami online! Nowe odcinki dodawane w ekspresowym tempie, zaraz po emisji w Ameryce czy w Polsce. Katalog seriali ogromny, można znaleźć praktycznie każdy tytuł. Świetną opcją jest także zapisanie się na mailowe powiadomienia o nowych odcinkach interesujących nas programów. Strona działa niezawodnie, a większość odcinków jest już teraz dodawana na portalach bezlimitowych.
Jedyna dobra wyszukiwarka! Od zawsze używam tylko Googli i muszę przyznać, że niczego im nie brakuje. Teraz doszły nowe ulepszenia, w większości z nich nie korzystam, bo wolę zostać przy standardzie, a i to wystarcza! Świetna sprawa, super przydaje się do szkoły. Inne tego typu strony mogą się schować!
Niby fajna sprawa - porównywarka cen, oferty sklepowe itd. Niby fajna, ale jednak trochę niedopracowana. Wielu produktów jeszcze nie ma, większość z nich nawet jeśli jest, to bez żadnych opinii użytkowników. Strona ma też nieodpowiednią wyszukiwarkę - nie można szukać według zaawansowanych kryteriów i trzeba przeglądać też rzeczy, które z uwagi na jedną cechę nam nie odpowiadają - strata czasu! Dopracować, dopracować i jeszcze raz: dopracować!
Dobra drogeria z niedrogimi produktami i kuszącymi, częstymi promocjami. Sklep jest samoobsługowy co jest jego kolejnym plusem. Niestety obsługa należy do tych średniomiłych, uważa chyba każdą młodą osobę za złodzieja i to mi się nie podoba. Sklep ma zamontowane kamery, a i tak sprzedawcy chodzą za człowiekiem krok w krok i patrzą na ręce. Nie rozumiem takiego zachowania.
Zakładałam konto dla osób niepełnoletnich oraz zmieniałam swoją ofertę. Pani obsługująca mnie była miła, znała całą ofertę i wszystko dokładnie wytłumaczyła, zaznaczając i plusy i minusy. Wyglądała także profesjonalnie - schludnie ubrana i delikatnie umalowana. Poświęcała całą swoją uwagę klientowi. Jestem zadowolona z obsługi.
Punkty odejmuję za częste awarie bankomatów oraz kart bankomatowych, które musiałam ciągle wymieniać. Minusem są także kilometrowe kolejki do okienka z wypłatami. Powinno się nad tym popracować.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Orange Online to...
Orange Online to strona dla klientów sieci. Po założeniu profilu możemy sprawdzić aktualny stan naszego konta, włączyć czy wyłączyć usługi, pooglądać tzw. bilingi. Wszystko byłoby naprawdę w porządku, gdyby tylko nie te ciągłe awarie i komunikaty typu: "Przepraszamy, informacje chwilowo niedostępne". Strona przydatna, ale mogli by popracować nad jej działaniem.
Strona działa bez zarzutu, jest łatwa w obsłudze i miła dla oka. Sam sklep jednak oferuje trochę ceny z kosmosu w porównaniu do innych sieci. Konsultanci także beznadziejni - ten na internetowym czacie mówi zupełnie co innego, niż ten pod telefonem. Miałam problem, bo podałam zły adres wysyłki i nikt nie potrafił mi pomóc. Na szczęście w końcu dodzwoniłam się do jakiejś konkretnej kobiety, która zmieniła niepoprawne dane. Nie można ich było jednak zmienić samemu w internecie. Odejmuję też punkty za fakt, iż niektóre zakładki są niewidoczne dla klienta i trzeba ich szukać po całym serwisie, a konsultanci także nie mają pojęcia co i gdzie. Plusem jest sprawne zawieranie umowy bez ruszania się z domu oraz szybka wysyłka telefonu.
Bardzo dobrze dopracowana strona z myślą o klientach banków. Jest jasna i prosta w obsłudze, wszystko można zrobić bezproblemowo, a w razie jakichkolwiek pytań, mamy dostępną infolinię, gdzie obsługa jest dobrze poinformowana i we wszystkim pomoże. Jedyny mankament jaki zauważyłam to u mnie problem z dostępnością do niektórych usług, który jednak po zgłoszeniu został rozwiązany w niecałe dwa tygodnie. Reszta działa sprawnie, jestem zadowolona z serwisu.
Daję kategorię biuro, choć w sklepie można znaleźć wiele ciekawych i nie tylko biurowych rzeczy. Oferta jest ciekawa, obejmuje prawie każdą kategorię, ceny także są w porządku. Odrzuca mnie tylko koszt wysyłki kurierem - 19zł. Na szczęście można się dogadać i na życzenie klienta serwis wysyła produkty Pocztą Polską. Ja kupowałam jedną małą rzecz za 5zł i nie chciałam płacić aż tak dużo za kuriera. W rozmowie przez GG z konsultantem bez problemu otrzymałam wysyłkę listem poleconym za 7zł. Od razu także poinformowano mnie o dostępności towaru i możliwości natychmiastowego zrobienia przelewu. Realizacja zamówienia trwa 2 dni, co także jest plusem.
Produkty tańsze niż w sklepach i aptekach o wiele, a za wysyłkę się nie płaci, gdyż zamówienia odbieramy osobiście we wskazanej przez siebie aptece. Z tym także nie ma problemu, bo aptek Dbam o Zdrowie jest w Polsce bardzo dużo i praktycznie każdy ma do jakiejś blisko. Realizacja zamówienia trwa góra 72h, czyli także szybko. Świetne rozwiązanie.
Najlepszy jak dla mnie serwis aukcyjny! Szybko i sprawnie można dokonać zakupów interesującej nas rzeczy. Strona łatwa w obsłudze, konto zakłada się w tempie ekspresowym i równie szybko otrzymuje się kod aktywujący. Najlepsza jest wprowadzona niedawno opcja "Płacę z allegro" dzięki której możemy w sekundę zapłacić za kupiony przedmiot, co o wiele zwiększa prędkość wysyłki i dotarcia towaru na wskazane przez nas miejsce. Poza tym rzeczy można kupić o wiele taniej niż w sklepach. Świetna sprawa.
Obsługa miła. Prosiłam o pomoc w wyborze butów i ekspedientki nie robiły żadnych problemów z udzieleniem mi jej. Sklep oferuje wiele rodzajów obuwia - dla każdego coś się znajdzie. Jednak niestety nie podoba mi się samo pomieszczenie. Jest mało miejsca i przy większej ilości klientów nawet nie ma kąta, w którym można buty przymierzyć. Poza tym obuwie ledwo mieści się na półkach i myli w oczach po dłuższym czasie. Za pomieszczenie odejmuję punkt.
Zamówiona pizza dotarła w miarę szybko, a dostawca był miły i powitał mnie uśmiechem. Ceny dań nie są wygórowane, ale jakościowo odbiegają od innych pizzerii. Niestety nie jestem za bardzo zadowolona. Mimo wszystko smak jest tutaj najważniejszy, a ten mnie zawiódł. Czułam w pizzy posmak kremu, inna osoba jedząca ze mną stwierdziła, że to chyba płyn do mycia naczyń. Być może ten smak to wina sera, nie wiem. Jednak już więcej na pizzę tej firmy się nie skuszę.
Mój ulubiony hipermarket! Czysto, schludnie. Wszystkie produkty na swoim miejscu i ułożone w sposób łatwy do znalezienia - każdy dział opisany ogólnikowo oraz w szczegółach. Obsługa miła, wystarczy zapytać, a wskażą poszukiwaną rzecz, choć naprawdę samemu łatwo jest wszystko odnaleźć. Kolejnym pozytywem jest czystość - pracownicy nie dają za wygraną i walczą z każdym, nawet najmniejszym brudem. Jedyna wada to kolejki - mimo iż obsługa daje z siebie wszystko, a otwartych jest wiele kas, to jednak w kolejce postać trzeba.
Zamówienie zrealizowane w ekspresowym tempie - towar zakupiłam w piątek, na miejscu był już w poniedziałek. Wszystko się zgadza, a produkty dobre jakościowo i zgodne z opisem oraz dołączonym zdjęciem. Ceny także adekwatne do jakości ubrań, kontakt z obsługą dobry i profesjonalny. Polecam ten sklep internetowy, warto.
Sklep ogólnie czysty i zadbany, rzadko kiedy zdarzają się małe niedociągnięcia jak brudna podłoga, czy kasy. Odrzuca mnie jednak wielki grzyb na suficie i jakość obsługi, która chyba zależy od dnia i humorku pracowników. Już kilka razy zdarzyło mi się, że pracownik zapytany o produkt, z niechęcią odpowiedział wymijająco, nie mówiąc już o podejściu i wskazaniu szukanego towaru. Oczywiście nie zawsze i nie wszyscy. Ogólnie jestem ze sklepu zadowolona.
Sklep dobrze zorganizowany, czysty i wysprzątany. Obsługa miła i zorientowana. Byłam, chciałam kupić obornik. Zapytany pracownik bez problemu zaprowadził mnie i wskazał szukany produkt, odpowiedzi udzielał pełnych, był miły i rozmawiał ze mną, jak i z innym klientem, bardzo serdecznie. Polecam sklep, najlepszy tego typu w mojej okolicy.
Ponad miesiąc temu dokonałam zakupu butów na www.otto.pl korzystając z kuponu rabatowego 25%. W zamówieniu zaznaczone było wyraźnie, że towar dostępny będzie za 3-4 tygodnie.
Po miesiącu od złożenia zamówienia postanowiłam sprawdzić stan zakupu. Ku mojemu zaskoczeniu na stronie po zalogowaniu okazało się, że nie mam zakupionych żadnych produktów, a pieniądze zostały przelane! Oburzona zatelefonowałam na infolinię, gdzie nikt nie był w stanie wyjaśnic przyczyny tego nie porozumienia i do tygodnia powinni mi zwrocic pieniadze.
Niesłychane jak można posiadać czyjeś pieniądze przez ponad miesiąc, zawalić zamówienie i rozwiązać sytuację w ten sposób.
Nie polecam bo to nie 1 taka nie przyjemna sytuacja w tym sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.