Ponad miesiąc temu dokonałam zakupu butów na www.otto.pl korzystając z kuponu rabatowego 25%. W zamówieniu zaznaczone było wyraźnie, że towar dostępny będzie za 3-4 tygodnie.
Po miesiącu od złożenia zamówienia postanowiłam sprawdzić stan zakupu. Ku mojemu zaskoczeniu na stronie po zalogowaniu okazało się, że nie mam zakupionych żadnych produktów, a pieniądze zostały przelane! Oburzona zatelefonowałam na infolinię, gdzie nikt nie był w stanie wyjaśnic przyczyny tego nie porozumienia i do tygodnia powinni mi zwrocic pieniadze.
Niesłychane jak można posiadać czyjeś pieniądze przez ponad miesiąc, zawalić zamówienie i rozwiązać sytuację w ten sposób.
Nie polecam bo to nie 1 taka nie przyjemna sytuacja w tym sklepie.
Ponad miesiąc temu dokonałam zakupu butów na www.otto.pl korzystając z kuponu rabatowego 25%. W zamówieniu zaznaczone było wyraźnie, że towar dostępny będzie za 3-4 tygodnie.
Po miesiącu od złożenia zamówienia postanowiłam sprawdzić stan zakupu. Ku mojemu zaskoczeniu na stronie po zalogowaniu okazało się, że nie mam zakupionych żadnych produktów, a pieniądze zostały przelane! Oburzona zatelefonowałam na infolinię, gdzie nikt nie był w stanie wyjaśnic przyczyny tego nie porozumienia i do tygodnia powinni mi zwrocic pieniadze.
Niesłychane jak można posiadać czyjeś pieniądze przez ponad miesiąc, zawalić zamówienie i rozwiązać sytuację w ten sposób.
Nie polecam bo to nie 1 taka nie przyjemna sytuacja w tym sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.