Dnia 02.02.2010 roku wybrałem się do Terenowego Biura Obsługi Klienta PGNiG S.A. w Dąbrowie Górniczej ul. Folwarczna 21a. Wchodząc do budynku zauważyłem , że było czysto i nie było zbyt wielu klientów. Czynne były dwa okienka obsługi klienta. Ponieważ nie było nikogo zostałem zaproszony do okienka. Zasiadłem na przygotowany krześle gdzie zostałem w bardzo miły sposób przywitany przez pana. Zapytał w jakiej sprawie przychodzę. Przepisywałem umowę na dostawę gazu w lokalu, którego jestem nowym właścicielem. Pan poprosił o dokument poświadczający własność mieszkania i dał mi formularz do wypełnienia i jasno objaśnił co i gdzie mam wpisać. Po wypełnieniu oddałem formularz, pan go sprawdził i zaczął wpisywać do komputera. Wydrukował umowę i dał mi do sprawdzenia. Po sprawdzeniu podpisałem i oddałem umowę oraz otrzymałem egzemplarz dla mnie. Pan zapytał jeszcze czy wszystko jest jasne, czy nie musi czegoś wytłumaczyć. Odpowiedziałem, że nie. Pan mi podziękował i pożegnał się. Pożegnałem się i wyszedłem. Obsługa odbywała się w miłej atmosferze i trwała około 10 minut. Była bardzo profesjonalna, pan który mnie obsługiwał był dobrze przygotowany na swoje stanowisko. Również pani w kasie, do której musiałem się udać później obsłużyła mnie szybko i w miłej atmosferze. Wizyta w gazowni przebiegłą w dobrej atmosferze, profesjonalne oraz bardzo szybko i sprawnie jak na załatwienie takiej sprawy.
Dnia 02.02.2010 roku wybrałem się do Terenowego Biura Obsługi Klienta Enion S.A. w Dąbrowie Górniczej ul. 11 Listopada 24 Dąbrowa Górnicza. Wchodząc do budynku zauważyłem duża ilość stojących w kolejce ludzi, było czysto. Czynne były trzy okienka obsługi klienta. Ustawiłem się w kolejce. Po 50 minutach czekania przyszła moja kolej. Podszedłem do okienka gdzie zostałem przywitany przez widać doświadczoną panią. Zapytała w jakiej sprawie przychodzę. Przepisywałem umowę na dostawę prądu w lokalu, którego jestem nowym właścicielem. Pani dała mi formularz do wypełnienia i jasno objaśniła co i gdzie mam wpisać. Po wypełnieniu oddałem formularz, pani go sprawdziła i wpisała zaczęła wpisywać do komputera. Następnie podziękowała i powiedziała, że zostanę poinformowany telefonicznie o terminie przygotowania umowy. Pożegnałem się i wyszedłem. Obsługa odbywała się w miłej atmosferze i trwała około 10 minut. Niestety na załatwienie tej sprawy potrzebowałem godziny, co powinno zostać poprawione. Również przyjmowanie klientów na korytarzu też nie było miłe. Firma powinna to zorganizować inaczej, budynek jest nowy i ogromny jak na placówkę tego typu.
Dnia 01.02.2010 roku około godziny 20:20 dokonywałem zakupów w Supermarkecie Biedronka al. Zagłębia Dąbrowskiego w Dąbrowie Górniczej. Po wejściu do sklepu zauważyłem jedną kasę otwartą, ruch był mały, z racji że była to już ostatnia godzina otwarcia trwały już prace porządkowe, na sklepie panował ogólny porządek. Zabrałem koszyk i ruszyłem na zakupy. Produkty, które brałem (a były to min. warzywa) były dobrej jakości, świeże. Następnie udałem się do kasy, gdzie zostałem mile przywitany przez panią kasjerkę. Po skasowaniu produktów pani poprosiła o pieniądze, następnie wydała paragon i resztę, podziękowała i zaprosiła ponownie. Podziękowałem i odszedłem.
Dnia 30 stycznia 2010 roku około godziny 13:40 dokonywałem zakupu w aptece Europejska II w centrum handlowym M1 w Czeladzi ul. Będzińska 80. Wchodząc do apteki zauważyłem dwie kasy otwarte, było czysto. Ustawiłem się w kolejce, przede mną w kolejce stała jedna osoba. Po około 2 minutach przyszła moja kolej. Zostałem zaproszony do kasy i przywitany przez miłą panią farmaceutkę, zapytała w czym pomóc? Odpowiedziałem że mam problemy z oczami i poproszę o jakieś krople. Pani przeprowadziła wywiad co dokładnie dolega moim oczom po czym zaproponowała 3 rodzaje kropli opisując działanie każdych z nich oraz ich cenę. Doradziła mi wybór jednych z wymienionych przez nią kropli oraz opisała sposób dawkowania. Zapłaciłem za krople i podziękowałem za miłą obsługę. Pani wydała mi paragon i pożegnała mnie. Wyszedłem. Obsługa odbyła się sprawnie i szybko w bardzo miłej atmosferze oraz z fachowym podejściem farmaceuty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.