Opinia użytkownika: Grzegorz_478
Dotycząca firmy: PGNiG
Treść opinii: Dnia 02.02.2010 roku wybrałem się do Terenowego Biura Obsługi Klienta PGNiG S.A. w Dąbrowie Górniczej ul. Folwarczna 21a. Wchodząc do budynku zauważyłem , że było czysto i nie było zbyt wielu klientów. Czynne były dwa okienka obsługi klienta. Ponieważ nie było nikogo zostałem zaproszony do okienka. Zasiadłem na przygotowany krześle gdzie zostałem w bardzo miły sposób przywitany przez pana. Zapytał w jakiej sprawie przychodzę. Przepisywałem umowę na dostawę gazu w lokalu, którego jestem nowym właścicielem. Pan poprosił o dokument poświadczający własność mieszkania i dał mi formularz do wypełnienia i jasno objaśnił co i gdzie mam wpisać. Po wypełnieniu oddałem formularz, pan go sprawdził i zaczął wpisywać do komputera. Wydrukował umowę i dał mi do sprawdzenia. Po sprawdzeniu podpisałem i oddałem umowę oraz otrzymałem egzemplarz dla mnie. Pan zapytał jeszcze czy wszystko jest jasne, czy nie musi czegoś wytłumaczyć. Odpowiedziałem, że nie. Pan mi podziękował i pożegnał się. Pożegnałem się i wyszedłem. Obsługa odbywała się w miłej atmosferze i trwała około 10 minut. Była bardzo profesjonalna, pan który mnie obsługiwał był dobrze przygotowany na swoje stanowisko. Również pani w kasie, do której musiałem się udać później obsłużyła mnie szybko i w miłej atmosferze. Wizyta w gazowni przebiegłą w dobrej atmosferze, profesjonalne oraz bardzo szybko i sprawnie jak na załatwienie takiej sprawy.