Opinia użytkownika: Grzegorz_478
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: Dnia 02.02.2010 roku wybrałem się do Terenowego Biura Obsługi Klienta Enion S.A. w Dąbrowie Górniczej ul. 11 Listopada 24 Dąbrowa Górnicza. Wchodząc do budynku zauważyłem duża ilość stojących w kolejce ludzi, było czysto. Czynne były trzy okienka obsługi klienta. Ustawiłem się w kolejce. Po 50 minutach czekania przyszła moja kolej. Podszedłem do okienka gdzie zostałem przywitany przez widać doświadczoną panią. Zapytała w jakiej sprawie przychodzę. Przepisywałem umowę na dostawę prądu w lokalu, którego jestem nowym właścicielem. Pani dała mi formularz do wypełnienia i jasno objaśniła co i gdzie mam wpisać. Po wypełnieniu oddałem formularz, pani go sprawdziła i wpisała zaczęła wpisywać do komputera. Następnie podziękowała i powiedziała, że zostanę poinformowany telefonicznie o terminie przygotowania umowy. Pożegnałem się i wyszedłem. Obsługa odbywała się w miłej atmosferze i trwała około 10 minut. Niestety na załatwienie tej sprawy potrzebowałem godziny, co powinno zostać poprawione. Również przyjmowanie klientów na korytarzu też nie było miłe. Firma powinna to zorganizować inaczej, budynek jest nowy i ogromny jak na placówkę tego typu.