Opinie użytkownika (13)

Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1178

05.05.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1178

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1178

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1178

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1178

05.05.2017

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1178

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1178

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Grzegorz_1178

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. W obsłudze...
Dobrze. W obsłudze klientów indywidualnych jest wszystko w porządku, ale w obsłudze podmiotów gospodarczych jest strasznie skomplikowana droga rozpatrywania reklamacji, a co za tym idzie czasochłonna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1178

27.03.2017

Amica

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo niski abonament bez telefonu (9zł/m-c), bezkonkurencyjna oferta, aktualnie już niedostępna dla nowych klientów, ale kontynuacja jest możliwa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1178

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.

Grzegorz_1178

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownik stacji podszedł...
Pracownik stacji podszedł do dystrybutora i zapytał, czy może mi zatankować samaochód. Był bardzo miły, a ja nie musiałam brudzić rąk i marznąć. Obsługa przy kasie również bardzo miła i szybka.

Grzegorz_1178

25.11.2014

ORLEN

Placówka

Kraków, Wioślarska 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, 30% rabat na dzianiny jest naliczany nawet dla produktów przecenionych. Otrzymałam również ulotkę informacyjną, z informacją jak się zalogować do klubu VIP i stale otrzymywać zniżki. Już po zalogowaniu otrzymałam 4 kupony rabatowe. Z TAKKO można zrobić tanie i udane zakupy.

Grzegorz_1178

25.11.2014

TAKKO Fashion

Placówka

Kraków, Stawowa 61

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi