Tak sobie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Dobrze. W obsłudze klientów indywidualnych jest wszystko w porządku, ale w obsłudze podmiotów gospodarczych jest strasznie skomplikowana droga rozpatrywania reklamacji, a co za tym idzie czasochłonna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Bardzo niski abonament bez telefonu (9zł/m-c), bezkonkurencyjna oferta, aktualnie już niedostępna dla nowych klientów, ale kontynuacja jest możliwa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.
Pracownik stacji podszedł do dystrybutora i zapytał, czy może mi zatankować samaochód. Był bardzo miły, a ja nie musiałam brudzić rąk i marznąć. Obsługa przy kasie również bardzo miła i szybka.
Bardzo miła obsługa, 30% rabat na dzianiny jest naliczany nawet dla produktów przecenionych. Otrzymałam również ulotkę informacyjną, z informacją jak się zalogować do klubu VIP i stale otrzymywać zniżki. Już po zalogowaniu otrzymałam 4 kupony rabatowe. Z TAKKO można zrobić tanie i udane zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.