Poniedziałek, godz. 21.15. Leje deszcz, jadę po pieczywo rowerem. Wpadam do sklepu, biegnę na stoisko z pieczywem, i co ? Stoją na dziale z serami, za ladą, 2 wózki sklepowe z pieczywem. Pełne bułek, chleba, batonów...Na półkach z pieczywem 2 jakieś chleby z dodatkami, których nie lubi mój mąż. Pytam Panią, czy ten chleb wózkach jest przetreminowany? odpowiada - nie, już są spisane na zwrot, napisała wz i nie będzie już nic poprawiać. Chciałoby się zakląć, ale nic to, szukam innego pieczywa. Owszem znajduję dodatkowo pieczywo z Schuslanda z datą ważności 17.06.2013... bez komentarza. Czy to sklep dla ludzi, czy dla sprzedawców?
Kolejna porażka. Zostałam poproszona o odbiór zamówionego chleba daktylowego. Przychodzę do sklepu, nie ma klientów, jest godz. 12 , Pani ekspednientka potyka się o ustawione skrzynki w strefie klienta, mówię o co chodzi, i słyszę - A , to dla Pani miał być ten chleb? a to ja go już sprzedałam dla takiego Pana, bo on też mówił, że zamawiał u koleżanki . Na moje zdziwienie, usłyszałam - A to przecież żadna tragedia się nie stała ? Może dla tej Pani, wszystko jest w porządku, bo co to za różnica , ona chleb sprzedała, ale po co oferują możliwość zamównienia i odłożenia? już przy wyjściu ze sklepu dopiero usłyszałam - to przepraszam, ale takim tonem, że sugerowało zupełnie coś innego :) Będę unikać tego sklepu jak ognia !
Sklep mały , ciasny .Wita nas Pani w zależności od humoru , duży wybór pieczywa , ciągle jakieś nowinki ,które bywają nie wiadomo kiedy i nie wiadomo kiedy będzie .Ok godziny 13 kompletnie puste półki ,często sklep zamykany wcześniej niż wynika z godzin otwarcia .Wysokie ceny wyrobów cukierniczych,pieczywo w odpowiedniej cenie do jakości . Duży wybór herbat ,także na wagę , gablota z filiżankami, kubkami , dział z podstawowymi artykułami spożywczymi typu masło ,ser ,mleko .Duży wybór miodów ,mini dział z ziarnami ,kaszami .
Od parkingu i postoju wózków wita nas dużo śmieci .Na wejściu ogromna czarna guma do żucia , na warzywach dużo resztek , brudna podłoga . Po lewej chemia ,wygląda na porządnie poukładaną . Dział z alkoholami aż zaprasza przestrzenią i porządkiem .Wygląda bardzo dobrze ,duży wybór .KOlejne działy sypki , puszki, słoiki ,suszone już gorzej ,czasami zbyt ciasno .Bardzo mały wybór lodów .Na dziale mięsnych Panie bardzo znudzone ciągłym odpowidaniem na pytania ,jaka jest cena ,odpowidają niechętnie znieciepliwiome a ceny są po prostu źle poustawiane , nieczytelne .Kiełbasa śląska kosztuje 19,90 to chyba przesada ! szybko przechodzę dalej bo zapach od strony działu z chłodniami i nabiałem mnie zawsze razi .Ciekawe skąd tech nieprzyjemny odór ! Duży wybór przekąsek typu paluszki, snacki i inne takie , odpowiednia słodyczy , ogromna ilość napoji .Na dział przemysłowy nie zaglądam Towary ustawione na koszach w całym sklepie w ogromnym nieładzie i brak odpowiednich cen . Oczekiwanie w kolejce do kasy trwa 2 razy dłużej niż robienie zakupów .Kasjerki się nie spieszą ,ciągle brak jakiś kodów , naklejek z kodami itp .Koszmar !
Dziękujemy serdecznie za szczere wyrażenie opinii. Tylko dzięki krytycznym Klientom możemy zwrócić uwagę na swoje niedociągnięcia i stale polepszać jakość naszych usług. Informujemy, iż Pani uwagi zostały skierowane do dyrekcji marketu oraz dyrekcji regionalnej. Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Udałam się na zakup wędlin . Przed sklepem duży , wygodny parking , brak miejsca oznaczonego dla niepełnosprawnych , po wejściu miły sklep , dobre oświetlenie , czytelne opisy ale w dalszej części różnie .Na dziale warzywnym leżą zeschnięte i zażółcone rzodkiewki , obok wagi brudno . brak widocznych woreczków czy siatek do pakowania warzyw luzem. W przejściu między regałami stoją wózki z nierozłożonymi towarami po 2 w 3 rzędach ,przeszkadzają .Ciężko jest się wyminąć z innym kupującym. Brudna podłoga,stare mazy,jakieś resztki .Na dziale wędlin Panie mają brudne fartuchy , nie używają jednorazowych rękawiczek , tylko jedną jednorazowo-wielorazową do wszystkiego wędlina, ser,mrożonki itd. Na dziale z napojami ,bardzo ciasno między regałami ,ledwo można przejechać jednym wózkiem. Ogólnie dobre zaopatrzenie , jest dużo produtków z każdego rodzaju spożywczego i dużo asortymentu z chemii ,dział dla kotów i psów z jedzeniem , trochę asortymentu bielizny , szczotek ,ścierek itp oraz prasa . Nawet duży dział z alkoholem i punkt Lotto .Baterie , jakiś klej . Przy kasie ,Pani jednocześnie mnie kasuje i rozmawia z koleżanką i strażnikiem . Muszę dobrze sprawdzić rachunek czy się nie pomyliła .
MOje wejście do sklepu zostaje niezauważone..2 panie zapatrzone w monitory. Dopiero przy ladzie zostaję zauważona .Pierwsze pytanie o gwarancję 10 dni do zwrotu przy zakupie telewizora w e-sklepie i odbiorze na sklepie .Pani nie wie,idzie po nie widoczną koleżankę ,która po chwili sie pojawia ale kieruje się do innej osoby i bierze od niej kabel do zwrotu .Muszę się upomnieć o informację !.Wraca pierwsza sprzedawczyni , pytanie 2 o konkretny model okularów do 3 D, symbol , Pani szuka w systemie i mówi nie ma .Ponownie podaję symbole i cenę , wiem ,że są bo w systemie internetowym są w tym sklepie dostępne .Po chwili znajdują się! W czasie całej mojej wizyty 3 -krotnie włącza się system alarmowy na półkach ze sprzętem , dzwięk bardzo niemiły ale Pani wcale się nie spieszą by go wyłączyć .Ogólne wrażenie : klient po coś przyszedł ale co nas to obchodzi ?
Przed bankiem parking , nawet miejsce dla osób niepełnosprawnych i także wejście bez problemu na wózku .Duża przestronna sala , jasna ,opisna choć przez chwilę stałam w kolejce do kasy ,nie zoprientowałam się ,że jest osobna do kont . 10 stanowisk obsługi inywidualnej z czego czynne 5, 3 stanowiska kasowe , 3 stanowiska dla firm -nikgo nie było z obsługi przy stanowskach , krzesełka dla oczekujących w paru punktach, kilka punktów z ulotkami ,czysto ,personel ubrany schludnie w jednakowe stroje , każdy z plakietką z imieniem i nazwiskiem , duże kolejki zarówno do kasy (ok 12)jak i stanowisk operacyjnych( 6 osób),brak miejsc do siedzenia dla wszystkich .Chciałam otworzyć konto osobiste ,czekałam 20 minut ,otrzymałam wyczerpujące informacje z pakietem materiałów,wizytówkami osoby i obietnicą telefonu czy podjęłam decyzję .Ogólnie ok ale zbyt monotonne wyuczone formuły działały na mnie dekoncentrująco a także rozchylająca się bluzka na wysokości biustu ukazująca wycięty stanik i biust .Wizyta w banku trwała 60 minut co jak dla mnie za długo !
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Dziękujemy za pozytywną ocenę jakości obsługi klienta i aspektów związanych z funkcjonowaniem naszego oddziału. Równie dobrze oceniła Pani jakość otrzymanych informacji, pakietu materiałów jak i dane kontaktowe. Zwróciła Pani uwagę na sposób prezentacji oferty. Posłuży ona do analizy celem dokonania stosownych zmian tak potrzebnych do zapewnienia pełnej satysfakcji naszych klientów.
Zakupiłam 03.05.2013 r....
Zakupiłam 03.05.2013 r. kilka rzeczy w e-sklepie Leroy Merlin.Bardzo źle działa wyszukiwarka na konkretne hasło wychodzą także różne inne artykuły które nawet nie zawierają tej nazwy w sobie .Także bardzo żmudne i męczące wyszukiwanie .Nie otrzymałam linka do wpłaty dopiero po moim telefonie i skorygowaniu zamówienia ,na 2 rzeczy czas oczekiwania miał mieć powyżej 1 m-ca. Wydaje mi się ,że to firma powinna się ze mną w takich sprawach konsultować . Zapłaciłam 06.05.2013 .Otrzymałam odpowiedz o otrzymaniu wpłaty ,potwierdzenie zamówienia i oczekiwany termin realizacji DO 21.05.13. Niestety na mój telefon 21 maja 2 osoby nie potrafiły odpowiedzieć kiedy będzie dostawa .Bardzo długo oczekiwałam na połączeni z konsultantem .Pani zupełnie nie widziała mojego zamówienia w systemie , Pan zbył mnie informacją o 2-3 opóźnieniu z powodu nowego systemu magazynowego,pytał o nazwisko z kimś się wcześniej konsultowałam , dzwoniłam 2 razy w między czasie.Przecież takich rzeczy się nie pamięta ale skoro rozmowy nagrywają to mogą znaleźć .Żadnych przeprosin , żadnego terminu .Po 7 dniach nie chcąc oczekiwać 0,5 godziny na połączenie z knsultantem ,napisałam email z reklamacją .Oczywiście nie dostałam odpowiedzi do dziś ,tylko infomację z firmy DHL o przekazaniu elektronicznego zlecenia na przesyłkę do mnie . Wczoraj zadzwonił kurier czy ma odebrać dla mnie przesyłkę z magazynu bo jest połamana i chyba nie chcę żeby mi przywiózł w takim stanie pergolę ?Nie wiem ile jeszcze będzie trwała ta transakacja ale na dzień dzieisjszy jestem zniesmaczona i nie polecam zakupów w sklepie internetowym Leroy Merlin choć rok temu otrzymałam przesyłkę od nich szybko i bez problemów .Regulamin sklepu przewiduje 21 dni okres realizacji jednocześnie zaznaczając ,że każde opóźnienie będzie powiadamiane i konsultowane.Nie mogę tego potwierdzić .
Sklep dobrze oświetlony .Palmy na podłodze po rozlanym soku ?Nie mogłam znaleźć pracownika by zapytać o produkt z gazetki .Brak dobrych opisów przy półkach z produkatmi z koszyków /półek .Ogólny bałagan na tych półkach, pomieszane asortymenty ,nie wiadomo gdzie co szukać , brak logiki asortymentowej , batoniki obok pudełek , szalików a za chwilę znów coś spożywczego .Po bokach poustawiane rzeczy w pudłach,nie wypakowane, nie wiadomo co w nich jest , brak cen .W koszach z artykułami przemysłowymi przecenionymi ,rzeczy pobite , połamane i bez naklejonych cen .Ogólnie wrażenie haosu w części sprzedaży artykułów głównie sezonowych /gazetkowych. Poza tym działem raczej porządek .Do kasy długa kolejka , druga kasa pusta .Dopiero po chwili ktoś podszedł po interwencji osób z kolejki .
Potrzebowałam rozdzielacza do wody na działce i rur kanalizacyjnych .Udałam się do działu ogród .Pan z obsługi akurat tam był i od razu pokazał mi dostępne zawory i rozdzielacze .Na moje pytania o inne rozwiązania , tańsze , skierował mnie do działu sanitarnego . POdał mi nr alejki gdzie szukać stanowiska obsługi. Długo oczekaiwałam na zjętego pracownika ale jak już miał dla mnie czas ,to wypytał mnie o moje potrzeby i znalazł potrzebne części .Rury także ale to Pan obok podpowiedział ,że nie trzeba rur ciąć tylko wziąć krótsze bo cięte źle się montuje .Pracownik poinformował o możliwości zwrotu jakby coś nie pasowało .Zestaw był w akceptowalnej cenie przeze mnie .Ogólnie sklep jasny , przejrzyste opisy , obsługa fachowa,wszyscy ubrani w jednakowe chabrowe rybaczki i żółte polo ,ale mało osób ,zbyt długo trzeba oczekiwać na poradę lub pomoc w znalezieniu konkretnej rzeczy .Jednak pracownik miał czas tylko dla mnie i przepraszał innych ,że teraz musi skończyć mnie obsługiwać .Czynnych kilka kas , małe kolejki , po 2-3 osoby .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.