Opinia użytkownika: Grażyna_219
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: MOje wejście do sklepu zostaje niezauważone..2 panie zapatrzone w monitory. Dopiero przy ladzie zostaję zauważona .Pierwsze pytanie o gwarancję 10 dni do zwrotu przy zakupie telewizora w e-sklepie i odbiorze na sklepie .Pani nie wie,idzie po nie widoczną koleżankę ,która po chwili sie pojawia ale kieruje się do innej osoby i bierze od niej kabel do zwrotu .Muszę się upomnieć o informację !.Wraca pierwsza sprzedawczyni , pytanie 2 o konkretny model okularów do 3 D, symbol , Pani szuka w systemie i mówi nie ma .Ponownie podaję symbole i cenę , wiem ,że są bo w systemie internetowym są w tym sklepie dostępne .Po chwili znajdują się! W czasie całej mojej wizyty 3 -krotnie włącza się system alarmowy na półkach ze sprzętem , dzwięk bardzo niemiły ale Pani wcale się nie spieszą by go wyłączyć .Ogólne wrażenie : klient po coś przyszedł ale co nas to obchodzi ?