Opinia użytkownika: Grażyna_219
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Przed bankiem parking , nawet miejsce dla osób niepełnosprawnych i także wejście bez problemu na wózku .Duża przestronna sala , jasna ,opisna choć przez chwilę stałam w kolejce do kasy ,nie zoprientowałam się ,że jest osobna do kont . 10 stanowisk obsługi inywidualnej z czego czynne 5, 3 stanowiska kasowe , 3 stanowiska dla firm -nikgo nie było z obsługi przy stanowskach , krzesełka dla oczekujących w paru punktach, kilka punktów z ulotkami ,czysto ,personel ubrany schludnie w jednakowe stroje , każdy z plakietką z imieniem i nazwiskiem , duże kolejki zarówno do kasy (ok 12)jak i stanowisk operacyjnych( 6 osób),brak miejsc do siedzenia dla wszystkich .Chciałam otworzyć konto osobiste ,czekałam 20 minut ,otrzymałam wyczerpujące informacje z pakietem materiałów,wizytówkami osoby i obietnicą telefonu czy podjęłam decyzję .Ogólnie ok ale zbyt monotonne wyuczone formuły działały na mnie dekoncentrująco a także rozchylająca się bluzka na wysokości biustu ukazująca wycięty stanik i biust .Wizyta w banku trwała 60 minut co jak dla mnie za długo !