Opinia użytkownika: Grażyna_219
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Zakupiłam 03.05.2013 r. kilka rzeczy w e-sklepie Leroy Merlin.Bardzo źle działa wyszukiwarka na konkretne hasło wychodzą także różne inne artykuły które nawet nie zawierają tej nazwy w sobie .Także bardzo żmudne i męczące wyszukiwanie .Nie otrzymałam linka do wpłaty dopiero po moim telefonie i skorygowaniu zamówienia ,na 2 rzeczy czas oczekiwania miał mieć powyżej 1 m-ca. Wydaje mi się ,że to firma powinna się ze mną w takich sprawach konsultować . Zapłaciłam 06.05.2013 .Otrzymałam odpowiedz o otrzymaniu wpłaty ,potwierdzenie zamówienia i oczekiwany termin realizacji DO 21.05.13. Niestety na mój telefon 21 maja 2 osoby nie potrafiły odpowiedzieć kiedy będzie dostawa .Bardzo długo oczekiwałam na połączeni z konsultantem .Pani zupełnie nie widziała mojego zamówienia w systemie , Pan zbył mnie informacją o 2-3 opóźnieniu z powodu nowego systemu magazynowego,pytał o nazwisko z kimś się wcześniej konsultowałam , dzwoniłam 2 razy w między czasie.Przecież takich rzeczy się nie pamięta ale skoro rozmowy nagrywają to mogą znaleźć .Żadnych przeprosin , żadnego terminu .Po 7 dniach nie chcąc oczekiwać 0,5 godziny na połączenie z knsultantem ,napisałam email z reklamacją .Oczywiście nie dostałam odpowiedzi do dziś ,tylko infomację z firmy DHL o przekazaniu elektronicznego zlecenia na przesyłkę do mnie . Wczoraj zadzwonił kurier czy ma odebrać dla mnie przesyłkę z magazynu bo jest połamana i chyba nie chcę żeby mi przywiózł w takim stanie pergolę ?Nie wiem ile jeszcze będzie trwała ta transakacja ale na dzień dzieisjszy jestem zniesmaczona i nie polecam zakupów w sklepie internetowym Leroy Merlin choć rok temu otrzymałam przesyłkę od nich szybko i bez problemów .Regulamin sklepu przewiduje 21 dni okres realizacji jednocześnie zaznaczając ,że każde opóźnienie będzie powiadamiane i konsultowane.Nie mogę tego potwierdzić .