Opinie użytkownika (18)

Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Getfar

27.12.2017

internetowykantor.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Getfar

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Getfar

22.12.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Getfar

22.12.2017

So! Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Getfar

22.12.2017

redcoon.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Getfar

22.12.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Getfar

21.12.2017

Multimedia Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Getfar

21.12.2017

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Getfar

21.12.2017

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Getfar

21.12.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Sprawna obsługa....
Super. Sprawna obsługa. Pracownik kompetentny, chętnie i zarozumiale wyjaśnił jak mam poradzić sobie w zaistaniała sytuacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Getfar

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
08.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pana obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa na średnim poziomie. Pracownicy zajęcie układaniem, porządkowaniem towaru. Zapytani o produkt często zbywają klienta. Jakość produktów dość zadowalająca. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Getfar

25.07.2017

Stradivarius

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa klienta na dobrym poziomie. Kontakt z pracownikami bardzo dobry, chętnie udzielają pełnych i jasnych odpowiedzi. Jakość produktu nigdy mnie nie zawiodła, jednak ceny bywają wyższe niż w konkurencyjnych organizacjach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Getfar

25.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa na...
Dobrze. Obsługa na dobrym poziomie. Sprawne korzystanie z usług. Kontakt z pracownikami dobry. Jakos produktu zadowalająca. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Getfar

25.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa na poziomie dobrym. Sprawne obsługiwanie klientów. Udzielanie pomocy w razie potrzeby. Jakość produktów i usług zadowalająca. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Getfar

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa na...
OK. Obsługa na poziomie zadowalającym. Miejsce obsługi zawsze czyste, gorzej z miejscem do spożywania produktów, bardzo często jest brudno. Pracownicy obsługujący nie zawsze znaja wszystkie swoje produkty. Jakość produktów według mnie coraz gorsza. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Getfar

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa na...
OK. Obsługa na średnim poziomie. Pracownicy zazwyczaj zajęci układaniem towaru, nie zwracają uwagi na klienta. Zapytani o pomoc, udzielają jej, ale zazwyczaj tylko ogólnikowo. Jakość produktów jest różna. Cieżko jednoznacznie określić. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Getfar

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta poniżej...
Obsługa klienta poniżej poziomu. Wszyscy pracownicy tak bardzo zajeci porządkowaniem wyprzedaży, że zapominają o istnieniu klientów. Żadnego kontaktu, pomocy, a nawet nieumozliwianie swobodnego obejrzenia odzieży (pracownik prawie mnie zdeptał..).

Getfar

26.06.2017

Stradivarius

Placówka

Olsztyn, Tuwima 26

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi