Super. Sprawna obsługa. Pracownik kompetentny, chętnie i zarozumiale wyjaśnił jak mam poradzić sobie w zaistaniała sytuacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pana obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa na średnim poziomie. Pracownicy zajęcie układaniem, porządkowaniem towaru. Zapytani o produkt często zbywają klienta. Jakość produktów dość zadowalająca. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Obsługa klienta na dobrym poziomie. Kontakt z pracownikami bardzo dobry, chętnie udzielają pełnych i jasnych odpowiedzi. Jakość produktu nigdy mnie nie zawiodła, jednak ceny bywają wyższe niż w konkurencyjnych organizacjach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Dobrze. Obsługa na dobrym poziomie. Sprawne korzystanie z usług. Kontakt z pracownikami dobry. Jakos produktu zadowalająca. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Obsługa na poziomie dobrym. Sprawne obsługiwanie klientów. Udzielanie pomocy w razie potrzeby. Jakość produktów i usług zadowalająca. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
OK. Obsługa na poziomie zadowalającym. Miejsce obsługi zawsze czyste, gorzej z miejscem do spożywania produktów, bardzo często jest brudno. Pracownicy obsługujący nie zawsze znaja wszystkie swoje produkty. Jakość produktów według mnie coraz gorsza. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
OK. Obsługa na średnim poziomie. Pracownicy zazwyczaj zajęci układaniem towaru, nie zwracają uwagi na klienta. Zapytani o pomoc, udzielają jej, ale zazwyczaj tylko ogólnikowo. Jakość produktów jest różna. Cieżko jednoznacznie określić. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Obsługa klienta poniżej poziomu. Wszyscy pracownicy tak bardzo zajeci porządkowaniem wyprzedaży, że zapominają o istnieniu klientów. Żadnego kontaktu, pomocy, a nawet nieumozliwianie swobodnego obejrzenia odzieży (pracownik prawie mnie zdeptał..).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.