Rozpoczęłam wizytę w sklepie ok godz. 14.50. Otoczenie wokół sklepu zanieczyszczone. Widać było walające się liczne opakowania, paragony i inne papierki. Z boku sklepu znajdował się kontener na odpady wokół niego było bardzo brudno. Przed wejściem do sklepu znajdował się mały kosz na śmieci nie był przepełniony, ale wyglądał nieestetycznie. Zauważyłam, że przed wejściem do sklepu znajdowała się gablota z dwoma plakatami.Udałam się do wewnątrz sklepu.Podłoga w strefie wejścia była bardzo brudna, widać było liczne paragony , papierki, resztki reklamówek itp. Na małym stoliku przeznaczonym do pakowania zakupów leżał karton zbiorczy na mleko prawdopodobnie zostawiony przez jakiegoś klienta. Nad kołowrotkiem w strefie wejścia znajdowały się ulotki inspiracje tygodniowe oraz tajemnice urody. Przy kasie były dostępne takie ulotki jak: krainy śródziemnomorskich smaków, w ogrodzie, majówka oraz tygodniowe inspiracje. Ulotki znajdujące się przy kasie wyglądały bardzo nieestetycznie, były wymieszane i porozrzucane co wyglądało jak sterta makulatury. Nie było dostępnych koszyków które można wziąć do ręki. Przeszłam kolejno miedzy regałami. Podeszłam do stoiska z warzywami. Owoce i warzywa wyglądały świeżo, ceny były widoczne, umieszczone prawidłowo nad każdym produktem.
Waga była czysta. Dostępne były reklamówki jednorazowe. Następnie udałam się do stoiska z pieczywem. Następnie udałam się w stronę koszy z produktami nieżywnościowymi. Wszystko było jak należy. Produkty były poukładane w jasny i czytelny sposób.
Ceny widoczne i umieszczone odpowiednio pod każdym produktem. Udałam się do kasy.Zostałam przywitana przez kasjerkę słowami "Dzień dobry". Pani sprawnie zeskanowała wszystkie produkty, ponadto zaproponowała reklamówkę pomimo, iż były dostępne przy kasie.
Obsługa telefoniczna profesjonalna. Pani udzieliła mi wszystkich niezbędnych informacji tj. dotyczących czasu dostarczenia paczki, ceny usługi, ubezpieczenia itp. Była bardzo uprzejma i pomocna. Kurier stawił się o umówionej godzinie. Przesyłki docierają w terminie " całe i zdrowe" do adresata. Można z całą pewnością polecić te Firmę jako rzetelną.
Wystrój sklepu przyjazny dla oka, towary ładnie wyeksponowane na witrynie sklepowej zachęcające to wejścia. Sklep jest podzielony na dwie strefy - dla kobiet i mężczyzn. Towary starannie poukładane na półkach. Obsługa sklepu dobrze zorientowana w produktach rozmiarach itp., jednak niekoniecznie zainteresowana obecnością klienta w sklepie. Firma proponuje towary wysokiej jakości ,aczkolwiek ceny nie dla każdego klienta są przystępne.
Sklep oferujący szeroką gamę produktów odzieżowych .Odzież podzielona jest na kolekcje co pozwala "ubrać się" na wiele okazji w jednym miejscu. W ofercie marki można znaleźć dodatkowo paski, czapki oraz torby. Wystrój sklepu ładny,salon dobrze oświetlony.W sklepie znajdują się 3 przymierzalnie z dużym lustrem każda. Towary przecenione bądź wyprzedawane bardzo dobrze oznaczone, wyeksponowane w osobnym koszu. Ceny oferowanych produktów biorąc pod uwagę ich jakość bardzo przystępne. Obsługa sklepu uprzejma, chętnie udzielająca pomocy nawet najbardziej niezdecydowanym klientkom.
Powierzchnia sklepu duża, przejrzysta. Sklep podzielony na działy, w ramach których wyodrębnione są poddziały obejmujące towary tego samego rodzaju co znacznie ułatwia odnalezienie przez klienta interesującego go towaru. Obsługa dobrze zorientowana w produktach działu w którym pracuje, pomocna i życzliwie nastawiona na klienta. Robienie zakupów w tym sklepie, nawet przez klientów nieorientowanych w dziedzinie remontów jest łatwe i przyjemne.
O godzinie 13.57 zadzwoniła konsultantka w/w operatora proponując zmianę planu taryfowego. Rozmowę tę oceniam negatywnie ponieważ Pani nie dała mi dojść do słowa referując swoją ofertę. Przedstawienie informacji było w miarę czytelne przeze mnie, jednakże można było wyczuć ze Pani czytała z kartki. Po odmowie przyjęcia oferty konsultantka odłożyła słuchawkę bez słowa co było bardzo niekulturalne z jej strony.
Stan techniczny pojazdów pozostawia wiele do życzenia. Istotne braki w wyposażeniu,często brak ogrzewania co w zimie jest szczególnie uciążliwe dla pasażera. Kierowcy nieuprzejmi opryskliwi i wrogo nastawieni do pasażerów ( oczywiście nie wszyscy co było by wielce krzywdzące dla wyjątków). Autobusy często się spóźniają lub odjeżdżają za wcześnie.Kontrolerzy biletów opryskliwi czasem nawet agresywni. Częste podwyżki cen usług niestety nie idą w parze z jakością usług
Wnętrze sklepu oraz wystrój zachęcające do wejścia i zapoznania się z ofertą. Towar dobrze wyeksponowany na półkach. Duża przestrzeń między półkami, duża ilość luster. Obsługa często znudzona, mało pomocna przy doborze czy przynajmniej podaniu określonego rozmiaru obuwia. Możliwość dokonywania płatności kartą to jest znacznym ułatwieniem
Wnętrze sklepu jasne, przejrzyste. Duża przestrzeń i dobrze rozplanowany układ regałów. Szeroki asortyment produktów sprawia , iż można dokonać zakupów sprawnie w jednym sklepie. Ceny dobrze wyeksponowane. Obsługa przy kasie niezbyt uprzejma, często traktująca klienta oschle. Często zdarza się że w godzinach szczytu tj popołudniowych gdy w sklepie znajduje się największa ilość klientów, czynna jest jedna kasa powodując, iż kolejka sięga połowy sklepu co znacznie utrudnia dokonywanie zakupów pozostałym klientom.
Wnętrze jasne, bardzo dobrze oświetlone co jest istotne prze doborze kosmetyków np. do kolorytu cery. Regały zbyt ciasno poustawiane co sprawia, iż klient czuje się przytłoczony. Bardzo duża oferta powoduje, że możemy znaleźć niemalże każdy produkt odpowiadający naszym wymaganiom zarówno cenowym jak i jakościowym. Towar na półkach starannie poukładany, dobrze wyeksponowany. Dość uciążliwy jest brak klimatyzacji w sklepie co sprawia, że po 5 min spędzonych między regałami klient jest zlany potem i marzy o wyjściu na powietrze. Obsługa miła jednak niekoniecznie dobrze zorientowana na potrzeby klienta. Istotnym problemem jest brak testerów do wielu wód toaletowych co powoduje,że klient jest pozbawiany możliwości zapoznania się z zapachem kosmetyku a więc często rezygnuje z zakupu.
Ładne wnętrze bez przesadnych ozdób. Ściany o stonowanym kolorze oraz dużo światła sprawiają, iż klient wygląda naturalnie co jest szczególnie istotne przy zabiegu koloryzacji. Kosmetyki pielęgnacyjne poukładane na półkach starannie, wg. przeznaczenia. Obsługa salonu życzliwa indywidualnie traktująca każdego klienta chętnie przychodzi z pomocą w doborze odpowiedniej fryzury, koloru czy zabiegu pielęgnacyjnego.
A co najważniejsze personel odznacza się dużym profesjonalizmem oraz wysokim poziomem umiejętności fryzjerskich, co daje gwarancję zadowolenia z wykonanej usługi. Salon proponuje kartę stałego klienta dającą możliwość uzyskania rabatu na wybrane usługi bądź kosmetyki pielęgnacyjne, co jest dodatkową zachętą do korzystania z usług w/w salonu. Jest to dla mnie w pełni profesjonalny salon który chętnie polecę bliskim i znajomym. Jedynym minusem jest to iż salon nie umawia klientów na konkretne godziny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.