Udałam się do sklepu w celu zrobienia podstawowych zakupów. Przy wejściu znajdowały się koszyki na mniejsze zakupy, z których skorzystałam, były one na bieżąco przynoszone przez osobę z obsługi. Produkty na półkach były ułożone bardzo przejrzyście, znajdowały się przy nich etykiety z cenami, ponieważ kupowałam owoce i warzywa, zwróciłam uwagę na to, iż wszystkie produkty były świeże, nie znajdowały się wśród nich zepsute produkty. Jedyne na co mogę narzekać to mrożonki, a konkretniej na ceny, są one umieszczone przy lodówkach, co nie do końca jest dla kupującego przejrzyste, ciężko odnaleźć odpowiednią cenę danego produktu.
W sklepie było czysto, włączona klimatyzacja tylko umilała zakupy w tak upalny wieczór. Po podejściu do kasy kasjerka przywitała mnie. Była ubrana w firmowe rzeczy, do których miała przypiętą plakietkę z napisem" jeśli mogę pomóc - zapytaj". Po zakończeniu zakupów Pani zaproponowała płatną reklamówkę oraz podziękowała za zakupy w ich sklepie i zaprosiła mnie ponownie. Była ona bardzo miła oraz z jej twarzy nie znikał uśmiech (mimo sobotniego wieczoru spędzanego w pracy). Oceniam tę wizytę dość wysoko, ponieważ wszystko przebiegało w należytym porządku, jedyny minus za nieczytelne ceny znajdujące się przy wcześniej już przeze mnie wspomnianych mrożonkach. ;)
W dniu dzisiejszym udałam się na stację benzynową Orlen w celu zatankowania samochodu. Skończył mi się gaz oraz paliwo, także byłam zmuszona zatankować oba te produkty. Podjechałam do dystrybutora z gazem, obok znajdował się dystrybutor z paliwem. Podszedł Pan z obsługi i zapytał czy mógłby mi pomóc. Oczywiście pomoc Pana była potrzebna w zatankowaniu gazu. Powiedziałam za jaką kwotę proszę o zatankowanie gazu oraz zapytałam czy stojąc w ten sposób autem da się również zatankować paliwo, Pan powiedział, że jak najbardziej tak. Poinformowałam więc Pana za jaką kwotę poproszę paliwa. Zaproponował on mi benzynę V-power, wymieniając jej zalety, oraz poinformował, że jest niewiele droższa. Zgodziłam się, gdyż argumenty były bardzo słuszne. Udałam się do kasy, aby zapłacić. Kasjerka była również bardzo miła, zapytała czy posiadam kartę na punkty, gdy odpowiedziałam, że nie, zapytała czy chciałabym sobie założyć, spieszyłam się do pracy, więc podziękowałam. Wtedy Pani powiedziała, że w takim razie następnym razem kiedy będę miała więcej czasu założy mi taką kartę, ponieważ jest ona bardzo korzystna. Mimo mojej odmowy Kasjerka nie była zniechęcona, w dalszym ciągu była dla mnie bardzo miła. Zapytała czy potrzebuję fakturę czy też wystaczy mi paragon. Gdy wróciłam do samochodu okazało się, że Pan, który nalewał paliwo umył dodatkowo szyby mojego auta. Był to miły gest. Przy dystrybutorach znajdowały się wiadra z wodą i płynem oraz ręczniki papierowe. Całą wizyte oceniam wyróżniająco. dawno nie czułam się tak miło, podczas zwyklłego tankowania samochodu.
W dniu dzisiejszym z powodu strasznego przeziębienia udałam się do znajdującej się nieopodal mojej pracy apteki. Postanowiłam przed wizytą u lekarza spróbować pokonać chorobę przy pomocy lekarstw zaproponowanych przez farmaceutę. Pani, która mnie obsługiwała była przez całą rozmowę ze mną uśmiechnięta oraz bardzo miła. Opisałam moje dolegliwośc,i po czym Farmaceutka zaproponowała mi leki, które nie powinny zaszkodzić. Zaznaczyłam, że mam przy sobie tylko 40 zł i nie mogę wydać chwilowo więcej na lekarstwa (zdając sobie sprawę z tego jak są drogie). Sprzedawczyni poinformowała mnie, że na pewno kwota jaką dysponuje w zupełności wystarczy. Otrzymałam od Pani syrop przeciw bólowi gardła, krople do nosa oraz tabletki witaminowe wzmacniające organizm. Farmaceutka przedstawiła mi dawki w jakich powinnam leki zażywać oraz poprosiła mnie o zapoznanie się, mimo wszystko z ulotkami znajdującymi się w opakowaniach. Pani poinformowała mnie również, że w razie gdyby moje objawy nie przeszły, abym koniecznie udała się do lekarza. Została mi również założona karta rabatowa dotycząca programu lojalnościowego, za każdą wydaną kwotę w tej aptece otrzymam punkty, które będę mogła wymienić na upominki. Katalog zawierający nagrody dostałam razem z ową kartą. Oceniam tę obsługę bardzo fachowo. Pani pomogła mi wybrać odpowiednie lekarstwa, była przy tym bardzo miła oraz odpowiedzialna. Uzyskałam wszystkie informacje na jakich mi zależało (np. dawkowanie lekarstw), farmaceutka również wzięła pod uwagę mój budżet jakim akurat dysponowałam.
Będąc na zakupach w sklepie Galeria w Gnieźnie, postanowiłam kupić przyjaciółce prezent na imieniny w postaci Książki. Udałam się zatem do sklepu Kolporter. Szukałam konkretnej pozycji, nowego dzieła Grocholi pt "Kryształowy Anioł". Wchodząc do sklepu moją uwagę przyciągnęły półki z przecenami, okazało się, iż jest wyprzedaż większości tytułów. Jednak interesującej mnie książki tam nie znalazłam. Zaniepokoił mnie fakt, że w pobliżu nie znajdowała się żadna osoba, która mogłaby mi pomóc, nie było akurat żadnego widocznego sprzedawcy. Po chwili okazało się, iż Pani wyszła na chwilę na zaplecze. Podchodząc do niej zapytałam o ową pozycję książkową. Ekspedientka wytłumaczyła mi w jakiej części sklepu znajdę tę powieść. Okazało się, że znajdowała się ona na bardzo ładnie oznaczonej gablocie z nowościami i tylko przez swoją nieuwagę jej nie zauważyłam. Ogólne wrażenie estetyczne z tego sklepu oceniam bardzo dobrze, problem pojawił się gdy podeszłam do kasy, aby zakupić wybraną już pozycję. Grzecznie zapytałam czy nie ma przypadkiem wydania w twardej oprawie, Pani podniesionym tonem głosu powiedziała, że są tylko te książki, które mi pokazała na gablocie z nowościami (odniosłam wrażenie, że na mnie wręcz krzyczała) mimo wszystko postanowiłam kupić tę książkę w miękkiej oprawie. W momencie kiedy zapłaciłam za towar poprosiłam o jednorazówkę abym mogła w coś mój nowy zakup zapakować, niestety okazało się, że są tylko płatne reklamówki kosztujące 0,20 gr- oczywiście jest to niewielka kwota więc postanowiłam ją kupić, jednak sprzedawczyni z tego faktu była bardzo niezadowolona, z grymasem na twarzy nabijała kwotę 0,20 gr na kasę fiskalną po czym nawet nie odpowiedziała mi " do wiedzenia". Zakup co prawda uważam za udany, ponieważ we wrzesińskich księgarniach nie mogłam tej książki już dostać jednak miła obsługa z uśmiechem na twarzy zupełnie zmieniłaby moją ocenę na zdecydowanie wyższą.
W dniu dzisiejszym postanowiłam zakupić perfum w tym celu wybrałam się do sąsiadującej z moją pracą drogerii. Pierwszym zaskoczeniem był dla mnie faky, że osobą, która mnie obsługiwała był Pan. Wydawałoby się, iż to przecież kobiety doskonale znają się na kosmetykach. Nic bardziej mylnego, byłam zdziwiona jak wiele informacji na temat damskich perfum może mi przekazać właśnie mężczyzna. Po wytłumaczeniu jakie nuty zapachowe mnie interesują Sprzedawca pokazał mi około 10 zapachów. Kiedy stwierdziłam, iż już mi się wszystkie zapachy pomieszały podał mi do powąchania ziarna kawy (które doskonale neutralizują zapachy, o czym również wcześniej nie wiedziałam) :) z zaprezentowanych przez Pana perfumów wybrałam 4, które podobały mi się najbardziej. Ponieważ nie mogłam się zdecydować na jeden konkretny Pan poradził mi, który zapach jest najbardziej trwały i z którego zapewne będę zadowolona. Była to bardzo miła wizyta, wybrałam odpowiedni dla siebie zapach. Pomoc sprzedawcy była rewelacyjna, poniewaz gdybym miała samodzielnie podjąc decyzję nie wyszłabym z tej drogerii do godziny 18 :))
Całość obsługi oceniam wręcz wyróżniająco. W sklepie była włączona klimatyzacja dzięki czemu czułam się komfortowo, w tle leciała cicha muzyka, a sam wygląd drogerii również był tylko zachętą do dokonania w niej zakupu.
W dniu dzisiejszym postanowiłam zakupić nowe buty. Wybrałam się w tym celu do Sklepu CCC znajdującego się w Galerii Gniezno. Już wcześniej wypatrzyłam sobie prześliczne, wiązane japonki - czarnego koloru. Wchodząc do sklepu zobaczyłam na środku sklepu kilka rzędów poukładanych butów. Panował tak chaos i nieład. Znalazłam model butów, który mi się podobał jednak byłam bardzo rozczarowana, ponieważ był tylko i wyłącznie srebrny kolor. Wzięłam jedną parę owych butów i udałam się do ekspedientki. Wytłumaczyłam Pani, że ostatnim razem gdy byłam w ich sklepie spodobały mi się bardzo te buciki ale potrzebowałabym czarne, a nie srebrne. Pani zapytała mnie o rozmiar po czym z uśmiechem na twarzy i bardzo miłym głosem powiedziała, że zobaczy co da się zrobić. Kazała mi usiąść i poczekać. Przyszła po chwili, przeprosiła, że tak długo to trwa ale szuka tych butów na zapleczu, ponieważ jest pewna, że została jeszcze jedna para ale z tego względu, że ostatnia została wyniesiona na zaplecze. Po 10 minutach przyniosła parę czarnych sandałków, ostatnia para, jaka została okazała się stworzona idealnie na moją nogę. Uważam, że Pani sprzedawczyni wykazała się dużą empatią widząc jak bardzo zależy mi na tych właśnie butach i zrobiła wszystko aby mi pomóc. Obsługę oceniam celująco jednak mały minus za nieporządek jaki panował wśród poukładanych na środku sklepu kartoników z obuwiem. Mimo to z ogromną przyjemnością wrócę tam ponownie.
Przechodząc obok sklepu moją uwagę przykuła rzucająca się w oczy nalepka na szybie wystawy o treści "50% taniej". Nie tracąc nadarzającej się okazji na zakup jakiegoś nowego ciuszka za niską cenę postanowiłam wejść do środka. Rzeczy znajdowały się w koszach, na każdym z nich była odpowiednia informacja jak duża przecena dotyczy danego kosza. Niestety ku mojemu zaskoczeniu okazało się, iż większość artykułów jest pomieszana. W koszu z 50% przeceną znajdowały się rzeczy należące do nowej kolekcji. Panował nieład i bałagan, bluzki były niedbale porozrzucane, a nie jak to zazwyczaj bywa poukładane. Chciałam poprosić o pomoc w znalezieniu odpowiedniego dla mnie rozmiaru ekspedientkę, jednak mimo, iż w sklepie były dwie Panie, obie były bardzo zajęte rozmową między sobą. Postanowiłam, iż mimo wszystko przerwę tę dyskusję i zapytam czy z danego modelu bluzki jest rozmiar L, jedna z ekspedientek "odburknęła" mi, że zostały tylko te rzeczy, które są wyłożone w koszach i jeśli nie znalazłam to znaczy, że nie ma. Rozczarował mnie fakt, że Pani nawet nie pofatygowała się aby sprawdzić w koszu (w którym ja sama po przez panujący bałagan niczego nie ogarniałam) czy jest może jeszcze bluzka o interesującym mnie rozmiarze. Wizytę tą bardzo niemile wspominam. Uważam, iż takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Obsługa w sklepie powinna przecież zachęcać konsumenta do zakupu danego towaru a nie wręcz go zbywać. Mam nadzieję, że już więcej razy taka sytuacja mnie nie spotka.
Dzisiaj postanowiłam wybrać się do nowego oddziału bankowego w naszym mieście mianowicie do mbanku. Byłam zainteresowana pożyczką gotówkową. Po wejściu zostałam przywitana przez doradcę, który wstał aby zaprosić mnie do swojego stanowiska. Wytłumaczyłam panu, iż jestem zainteresowana pożyczką gotówkową w wysokości 3000 zł rozłożoną na 12 miesięcy. Doradca poprosił mnie o dowód osobisty, po wpisaniu w systemie moich danych oraz zadaniu mi kilku podtsawowych pytań koniecznych do przedstawienia oferty rozpisał jak będą wyglądały miesięczne raty. Stwierdziłam, iż koszt owej pożyczki jest zbyt wysoki, Pan nie wykazał żadnej inicjatywy ze swojej strony aby obniżyć koszty (miałam na myśli obniżenie oprocentowania bądź też rezygnację z ubezpieczeń). Dopiero po mojej sugestii, że być może rezygnacja z ubezpieczenia obniżyła by przedstawioną mi ratę kredytu, (doradca zmieszany faktem, iż zwróciłam mu uwagę) poinformował mnie, że jest taka możliwość. Niestety samodzielnie nie potrafił obliczyć w jakiej wysokości byłaby wtedy rata, musiał telefonicznie skonsultować to z inną osobą. Być może było to spowodowane faktem, że jest to nowa placówka oraz młody stażem pracownik. Nie potrafię zrozumieć dlaczego osoba nieprzeszkolona z podstawowych czynności została dopuszczona do samodzielnej obsługi klientów, ponieważ jest to zniechęcające do zawarcia przeze mnie umowy w w/w banku.
Witam,
w nawiązaniu do Pani opinii, chcę na wstępie najmocniej przeprosić, za wszelkie niedogodności, jakie wynikły w zwiazku z Pani wizytą w naszej nowej Palcówce we Wrześni.
Rozumiem Pani niezadowolenie z zaistniałej sytuacji. W trosce o bezpieczeństwo Naszych Klientów standardowo proponujemy Kredyt Gotówkowy wraz z ubezpieczeniem z którego wynika wiele korzyści dla Klienta: ubezpiecza się Pani na wypadek trwałej niezdolności do pracy, na wypadek śmierci jak również zabezpiecza Pani swoich bliskich przed koniecznością spłaty kredytu.
Zapewniam, iż dokładamy wszelkich starań, aby nasi pracownicy swoją wiedzą i fachowością przyczyniali się do jak najlepszej obsługi Klientów mBanku.
Jednocześnie chcę zapewnić Panią, że bardzo zależy nam, aby Klienci czerpali z kontaktów z mBankiem nie tylko korzyści finansowe, ale także satysfakcję z poziomu i jakości obsługi, dlatego dziękujemy za zwrócenie uwagi na jakość obsługi i poziom kompetencji pracowników.
Możemy Panią zapewnić, że nasz Pracownik uzyskał gruntowne przeszkolenie z oferowanych produktów, jednka dzięki Pani sugesti zwrócimy na obszar ubezpieczeń szczególną uwagę.
Mam także nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pani wyczerpujące, a ta pierwsza wizyta w naszej Placówce nie będzie ostatnią i nie wpłynie negatywnie na naszą dalszą współpracę.
Pozdrawiamy
Zespół mBanku
Do salonu sukien...
Do salonu sukien ślubnych udałam się w celu wybrania odpowiedniej kreacji, w której zamierzam przystąpić do ślubu kościelnego. Zostałam bardzo mile przywitana przez właścicielkę sklepu, która z uśmiechem na twarzy zapytała się w czym mogłaby mi pomóc. Wytłumaczyłam jaki jest mój wymarzony krój sukienki ślubnej po czym Pani zasugerowała, iż w takim kroju nie będę wyglądała korzystnie. Ekspedientka zaprosiła mnie do przymierzalni i zaproponowała przymiarkę zupełnie innego kroju kreacji. Okazało się, iż w zaproponowanej przez Panią sukience wyglądałam prześlicznie. Po sugestji z mojej strony, iż nie chę na głowie mieć tradycyjnego welonu, zostałam zarzucona propozycjami innych rozwiązań (diadem, kwiaty wpinane we włosy, kapelusz). Pomysł był bardzo słuszny ponieważ po przymierzenia kilku rodzajów kopeluszów wybrałam wraz z pomocą właścicielki sklepu ten najbardziej odpowiedni. Cała obsługa przebiegała w bardzo miłej atmosferze, dzięki której czułam się swobodnie, nie byłam skrępowana. Mam nadzieję, że dalsza współpraca będzie równie mile przebiegała.
Udałam się do salonu firmowego sieci era w celu uzyskania informacji na temat postępowania w przypadku rezygnacji z kontynuowania umowy abonamentowej. Zostałam bardzo mile powitana przez Panią konsultantkę. Po wyjaśnieniu w jakiej sprawie się pojawiłam w salonie, obsługująca mnie Pani bardzo dokładnie wytłumaczyła mi w jaki sposób przebiega taka rezygnacja. Wydrukowała dla mnie odpowiedni druk oraz poinstruowała jak należy dalej postępować. Konsultantka zadała również pytanie czy jestem zdecydowana złożyć rezygnację, ponieważ ona ma dla mnie przygotowaną bardzo korzystną ofertę. Poprosiłam więc o przedstawienie danej oferty i rzeczywiście okazało się, iż przedstawione przez nią warunki kontynuowania przeze mnie umowy abonamentowej są dla mnie idealnym rozwiązaniem. Jedynym zastrzeżeniem była dopłata do nowego telefonu przysługującego mi z tytułu przedłużania umowy. Telefon kosztował 300 zł, niestety nie byłam w stanie uiścić takiej opłaty dlatego Pani znalazła alternatywne rozwiązanie, zaproponowała wykorzystanie na ten cel punktów zdobywanych w programie lojalnościowym era-premia. Okazało się to bardzo słusznym wyjściem z sytuacji. Doradczyni zrobiła wszystko co było w jej mocy abym przedłużyła umowę, zaproponowała bardzo słuszne i trafne rozwiązania, dlatego obsługę tą oceniam bardzo dobrze. Postanowiłam się jeszcze zastanowić jeśli chodzi o podjęcie ostatecznej decyzji, mimo to pani nie była zniechęcona i miłym tonem głosu powiedziała, że oczywiście mam do tego prawo i tylko gdybym się zastanowiła i zdecydowała to zaprasza mnie ponownie. :)
Kasjerka do której się udałam była bardzo miła oraz pomocna. Pomimo mojej pomyłki (zamiast sosu pomidorowego wzięłam przecier pomidorowy) wykazała się niezwykłą cierpliwością. Udała się ze mną do działu, w którym znajdował się odpowiedni produkt i mi go wskazała. Problemu nie stanowił również fakt, że musiała poprosić kierowniczkę o wycofanie błędnej transakcji z paragonu. Kasjerka cały czas była pogodna i uśmiechnięta co bardzo zachęciło mnie do robienia zakupów w w/w sklepie. Ogólna ocena dla obsługującej mnie Pani bardzo dobra.
Doradca, który udzielał mi informacji był ubrany bardzo schludnie, zgodnie ze standardami Banku. Po zadaniu pytania dotyczącego pożyczki gotówkowej udzielił bardzo precyzyjnych odpowiedzi Uważam, iż wykazał się doskonałą znajomością produktów, które zostały mi zaoferowane. Widząc moje wahania w podejmowaniu decyzji zaproponował najrozsądniejsze rozwiązanie zgodne z moimi potrzebami, o których wcześniej został poinformowany. Doradca był miły, wykazywał się zaangażowaniem w wykonywaną przez siebie pracę. Zastrzeżenie mam do faktu, iż podczas rozmowy ze mną dyskutował na prywatne tematy z kolegą zajmującym sąsiednie stanowisko.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.