Opinia użytkownika: Edyta_143
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Dzisiaj postanowiłam wybrać się do nowego oddziału bankowego w naszym mieście mianowicie do mbanku. Byłam zainteresowana pożyczką gotówkową. Po wejściu zostałam przywitana przez doradcę, który wstał aby zaprosić mnie do swojego stanowiska. Wytłumaczyłam panu, iż jestem zainteresowana pożyczką gotówkową w wysokości 3000 zł rozłożoną na 12 miesięcy. Doradca poprosił mnie o dowód osobisty, po wpisaniu w systemie moich danych oraz zadaniu mi kilku podtsawowych pytań koniecznych do przedstawienia oferty rozpisał jak będą wyglądały miesięczne raty. Stwierdziłam, iż koszt owej pożyczki jest zbyt wysoki, Pan nie wykazał żadnej inicjatywy ze swojej strony aby obniżyć koszty (miałam na myśli obniżenie oprocentowania bądź też rezygnację z ubezpieczeń). Dopiero po mojej sugestii, że być może rezygnacja z ubezpieczenia obniżyła by przedstawioną mi ratę kredytu, (doradca zmieszany faktem, iż zwróciłam mu uwagę) poinformował mnie, że jest taka możliwość. Niestety samodzielnie nie potrafił obliczyć w jakiej wysokości byłaby wtedy rata, musiał telefonicznie skonsultować to z inną osobą. Być może było to spowodowane faktem, że jest to nowa placówka oraz młody stażem pracownik. Nie potrafię zrozumieć dlaczego osoba nieprzeszkolona z podstawowych czynności została dopuszczona do samodzielnej obsługi klientów, ponieważ jest to zniechęcające do zawarcia przeze mnie umowy w w/w banku.