Opinia użytkownika: Edyta_143
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Udałam się do salonu firmowego sieci era w celu uzyskania informacji na temat postępowania w przypadku rezygnacji z kontynuowania umowy abonamentowej. Zostałam bardzo mile powitana przez Panią konsultantkę. Po wyjaśnieniu w jakiej sprawie się pojawiłam w salonie, obsługująca mnie Pani bardzo dokładnie wytłumaczyła mi w jaki sposób przebiega taka rezygnacja. Wydrukowała dla mnie odpowiedni druk oraz poinstruowała jak należy dalej postępować. Konsultantka zadała również pytanie czy jestem zdecydowana złożyć rezygnację, ponieważ ona ma dla mnie przygotowaną bardzo korzystną ofertę. Poprosiłam więc o przedstawienie danej oferty i rzeczywiście okazało się, iż przedstawione przez nią warunki kontynuowania przeze mnie umowy abonamentowej są dla mnie idealnym rozwiązaniem. Jedynym zastrzeżeniem była dopłata do nowego telefonu przysługującego mi z tytułu przedłużania umowy. Telefon kosztował 300 zł, niestety nie byłam w stanie uiścić takiej opłaty dlatego Pani znalazła alternatywne rozwiązanie, zaproponowała wykorzystanie na ten cel punktów zdobywanych w programie lojalnościowym era-premia. Okazało się to bardzo słusznym wyjściem z sytuacji. Doradczyni zrobiła wszystko co było w jej mocy abym przedłużyła umowę, zaproponowała bardzo słuszne i trafne rozwiązania, dlatego obsługę tą oceniam bardzo dobrze. Postanowiłam się jeszcze zastanowić jeśli chodzi o podjęcie ostatecznej decyzji, mimo to pani nie była zniechęcona i miłym tonem głosu powiedziała, że oczywiście mam do tego prawo i tylko gdybym się zastanowiła i zdecydowała to zaprasza mnie ponownie. :)