Opinie użytkownika (13)

Wysyłam i polecam.
Wysyłam i polecam.

EM_7

19.01.2022

Furgonetka.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czasem paczki idą...
Czasem paczki idą kilka tygodni.

EM_7

19.01.2022

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

EM_7

13.06.2017

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W dniu 5-05-2017...
W dniu 5-05-2017 byłem w sklepie Auchan z małymi dziećmi. Centrum handlowe jest dostosowane dla osób z małymi dziećmi. Pod centrum jest parking, który pozwala na przejście do sklepu bez zmoknięcia (dziś padał deszcz). Dodatkowo pod sklepem są miejsca parkingowe dla osób z dziećmi, które jedno zająłem. Miejsca te są szersze dostosowane do tego żeby otworzyć szeroko drzwi i móc wyjąć większe dziecko i foteli z mniejszym dzieckiem. Wziąłem wózek z strefie obok ruchomej taśmy. W sklepie w wózku mieściła mi się 2 dzieci i zakupy. Na stoisku wędliny jedna z osób obsługujących sprzedawczyni z identyfikatorem Sylwia (wysoka) widząc, że stanąłem w kolejce z jęczącymi dziećmi podeszła do mnie przed innymi osobami czekającymi w kolejce żeby mnie obsłużyć. Spotkało się to z irytacja osoby przede mną która dopominała się że była pierwsza w kolejce. Ustąpiłem osobie przede mną. Po podejściu do kas wolne były kasy "miłe" - kasy samoobsługowe. Skorzystałem z tej opcji żeby nie stać w kolejce. Na problem z pieczywem popakowanym w jeden worek (bułki są ważone i sprawdzane) osoba pomagająca w obsłudze zanim się odwróciłem i powiedziałem o co chodzi odblokowała mi kasę i powiedziała, żeby wprowadzić teraz ten drugi rodzaj pieczywa. Po wprowadzeniu kolejnego pieczywa i wykryciu na wadze tych wcześniejszych bułek w jednym worku znów zablokował mi się kasa i po chwili odblokowała przez uśmiechnięta Pracowniczkę sklepu - zaczepiana przez moja starszą córkę (młoda dziewczyna z długimi ok 25 lat z czarnymi długimi włosami). Poza linią kas poszedłem z dziećmi do łazienki w związku ze zgłaszanymi przez nie uwagami dotyczącymi potrzeb fizjologicznych. W sklepie są pokoje rodzica (bez wc) bardzo ładnie urządzone oraz toalety dla niepełnosprawnych do której wjechaliśmy. Przydałaby się tam deska do przewijania tak jak w pokoju rodzica, ale trudno zaliczyłem 2 pomieszczenia. Po wyjściu i przepakowaniu dzieci i zakupów obok na parkingu odprowadziłem koszyk. Bardzo lubię robić zakupy z dziećmi szczególnie w tym sklepie, ze względu na usprawnienia, brak schodów, dodatkowe atrakcje dla dzieci w Centrum Handlowym oraz miły personel.

EM_7

06.05.2017

Auchan

Placówka

Lublin, Al. Wincentego Witosa 32

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

EM_7

05.05.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

EM_7

05.05.2017

Praktiker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

EM_7

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

EM_7

05.05.2017

JULA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

EM_7

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

EM_7

05.05.2017

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ponad godzinę czekałem...
Ponad godzinę czekałem na to że ktoś może odbierze telefon. Przed 20 zadzwoniłem da infolinię byłem drugi w kolejce. Po 30 minutach wskoczyłem na pierwsze miejsce. Po pół godziny infolinia inpost była prawdopodobnie zamknięta o 21. Nikt nie odebrał telefonu choć byłem przez pół godziny pierwszy w kolejce. W regulaminach Inpost nie ma podstawowych informacji na temat gabarytów nadawanej paczki allegro inpost minipaczka - jest opisane że suma boków nie może przekraczać 70cm przy nadaniu w paczkomacie wyszło, że nie może mieć grubości większej niż 8cm. To taka niepisana zasada pozaregulaminowa przy nadawaniu paczki.. Mi brakowało 1cm żeby paczka się zmieściła.. To już któryś problem z nadaniem paczek w inpost. Reklamacje zgłaszane na biura obsługi są zamykane bez odpowiedzi. Zaginęła mi już jedna paczka nadana paczkoamtem. Odradzam każdemu tą firmę.

EM_7

23.03.2017

InPost

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zapisałem się do...
Zapisałem się do lekarza pierwszego kontaktu do tego NZOZ. Profesjonalnie szybko. Nowy ośrodek, trochę mało specjalistów, diabetolog, kardiolog. Polecam

EM_7

22.03.2017

IMAMED

Placówka

Lublin, Gęsia 19

Nie zgadzam się (0)
W dniu 21-03-2017...
W dniu 21-03-2017 dokonałem zakupu w Cafe Carte d'or. Nie było w tym czasie żadnego innego klienta. Sprzedawczyni umożliwiła mi zapoznanie się z ofertą lodów w lodówce oraz polecanych deserów nad stanowiskiem do składania zamówień. Pani sprzedająca była w ubraniu firmowym, nie miała identyfikatora. Miała ok 170 cm wzrostu, szczupła, włosy jasny blond proste długie. Na stanowisku panował względny porządek lecz wystawiona była w centrum lady miska na napiwki z informacja zbieram na wesele, która zaburzała ład. Po przywitaniu zaproponowano mi desery z karty lodów. Wszystko co wybierałem z karty było akurat nie do wykonania z powodu braku składników/owoców. Zamówiłem 2 produkty, które akurat uda się sporządzić. Nie proponowano mi zakupów dodatkowych takich jak np kawa w kawiarni. Zapłaciłem i wydano mi resztę. Spytałem o możliwość wyboru smaków lodów w deserze - sprzedawczyni zgodziła się. Od razu po zamówieniu 2 pracownice carte d'or zaczęły robić na raz 2 desery. Desery były bardzo duże. Nie spodziewałem się że będą aż tak duże, że nie da się ich zjeść (zamówiłem w sumie 4 gałki) było w deserze pełno owoców, czekolady, bitej śmietany. Przy wyjściu powiedziano mi "do widzenia".

EM_7

22.03.2017

Cafe carte d'or

Placówka

Lublin, Witosa 32

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi