Opinie użytkownika (13)

W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym udałam się do Salonu Play. Chciałam uzyskać informację na temat internetu mobilnego. Moje wejście zauważył pracownik, który zza biurka mruknął "dzień dobry". Trochę się zdziwiłam, że nie zaoferował mi pomocy. Kiedy rozglądałam się po Salonie do stanowiska sprzedawcy podeszli inni klienci. Zmuszona byłam więc poczekać. Spore było moje zdziwienie, gdy po około 10 minutach z zaplecza wyszła pracownica. Wydaję mi się, że w środku dnia przy dużym natężeniu ruchu na bieżąco powinno być minimum 2 konsultantów. Do pracownicy nie mam zastrzeżeń. Kiedy już się pojawiła zaoferowała mi pomoc i przedstawiła ofertę internetu informując mnie o wszelkich kosztach. Uzyskałam niezbędne informacje w sposób jasny i zrozumiały.

Dorota_125

24.01.2012

Play

Placówka

Elbląg, Żeromskiego 2

Nie zgadzam się (2)
W weekend udałam...
W weekend udałam się do Biedronki mieszczącej się przy ulicy Armii Krajowej w Elblągu. Aktualnie do sklepu praktycznie nie ma możliwości dojazdu samochodem, gdyż w bezpośrednim jego otoczeniu trwa remont dróg, tj. przebudowa skrzyżowania. Został też zamknięty dotychczasowy parking, co znacznie utrudnia dokonanie dużych zakupów. Nie dość, że droga prowadzi między płotami i jest ciasno, to jeszcze wzdłuż frontu budynku były śmieci, a przed samym wejściem bardzo dużo niedopałków papierosów. Ponad to zwróciłam uwagę na wystający ze ściany przewód elektryczny, jakby była tam zerwana kamera lub alarm. Biada temu, kto go dotknie. Na szczęscie wewnątrz było czysto, bo pewnie odechciałoby mi się zakupów. Był też mały ruch, więc nie miałam problemów z poruszaniem się z dużym wózkiem. Jako, że ten market jest duży był bardzo duży wybór asortymentu i oczywiście stosunkowo niskie ceny. Gdy spytałam pracownicę stojącą przy magazynie (rozmawiała z innym pracownikiem), czy dostanę mleczne kanapki Kinder Bueno pracownica zaprowadziła mnie do lodówki, gdzie znajdował się słodycz. Do obsługi jakości klienta nie mam więc zastrzeżeń, tym bardziej, że i przy kasie była bardzo miła pracownica, natomiast ten dojazd i otoczenie to nie zachęca do odwiedzenia sklepu ponownie.

Dorota_125

23.01.2012

Biedronka

Placówka

Mirsk, gen.Sikorskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu Biedronka. Sklep ten ma wyjątkowo dużą powierzchnię, a jest przed nim tylko ok. 8 miejsc parkingowych. Reszta samochodów staje, gdzie popadnie, wzdłuż ulicy, na trawnikach. Wewnątrz, przy wejściu leżały paragony. Także w pierwszej alejce leżało kilka papierków i folia po napojach. Natomiast na półkach, w lodówkach i w koszach panował porządek. Wszędzie widoczne były ceny produktów.Pracownicę, która układała towar spytałam, gdzie znajdę czekoladę, której nazwy rzeczywiście nie znałam, tylko opisałam smak, zawartość i opakowanie. I tutaj podobała mi się reakcja pracownicy, która powiedziała, że wie, o jaką czekoladę mi chodzi i przerwała wykonywaną czynność by zaprowadzić mnie po produkt. Ponadto nie wykazała zniecierpliwienia czy zdenerwowania, że przerywam jej pracę. Takie zachowanie się chwali.

Dorota_125

23.01.2012

Biedronka

Placówka

Leszno, 17 Stycznia 72

Nie zgadzam się (2)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym udałam się do ZUSu w celu uzyskania informacji na temat urlopu ojcowskiego. Miłym zaskoczeniem był dla mnie system numerków. Miła Pani w Informacji powiedziała mi z jakiej kategorii mam pobrać numerek. Dalej już nie miałam wątpliwości, gdzie się udać, gdyż po za elektronicznym ponumerowaniem pokoi, damski głos informował, gdzie jaki numerek ma się udać. Mam jednak zastrzeżenia do obsługującej mnie Pani, która przerywała naszą rozmowę i rozmawiała z pracownicą z naprzeciwka, machając wręcz do mnie ręką, że mam być w danej chwili cicho. Czułam się wręcz jak intruz, który przeszkadza w rozmowie z koleżanką.

Dorota_125

23.01.2012

ZUS

Placówka

Elbląg, Teatralna 4

Nie zgadzam się (3)
Postanowiłam więc sprawdzić,...
Postanowiłam więc sprawdzić, co ta firma oferuje wchodząc na stronę internetową www.mixelectronics.pl. Strona główna została tak zaprojektowana, że od razu wiedziałam z jaką branżą i asortymentem mam do czynienia. Zdjęcia telewizorów, pralek czy komputerów mówiły same za siebie. Wyraźnie było widać, że jest firma oferująca sprzęt RTV i AGD. Niemniej jednak na stronie głównej według mnie jest podanych za dużo przykładów produktów, zdjęć i cen, przez co strona jest tak naprawdę mało czytelna. Jako, że aktualnie poszukuję nawigacji samochodowej postanowiłam sprawdzić, co oferuje Mix Electronics. Po wejściu w zakładkę car-audio\nawigacje GPS ukazał mi się bogaty wybór sprzętu. Szukałam nawigacji z konkretnym oprogramowaniem, mianowicie auto mapy. Niestety dostępny był tylko jeden produkt, ale jako, że marka towaru była wiarygodna postanowiłam go kupić. Okazało się jednak, że nie mam możliwości dodania wybranego sprzętu „do koszyka”. Pojawiła się natomiast informacja, że produkt dostępny jest w wybranych salonach. Rzecz w tym, że w moim mieście nie ma oddziału sklepu. Postanowiłam jeszcze zarejestrować się na stronę, gdyż pomyślałam, że może wtedy uda mi się zamówić towar. Mail zwrotny przyszedł bardzo szybko, czym byłam mile zaskoczona. Niestety po zalogowaniu się na stronie wciąż nie miałam możliwości zakupu towaru przez Internet. Niestety musiałam wejść na stronę internetową konkurencji.

Dorota_125

28.08.2009
Nie zgadzam się (18)
29.03.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Doroto. Dziękujemy za cenne wskazówki dotyczące naszej strony internetowej. Nieustannie wzbogacamy naszą ofertę o nowe produkty. Zapraszamy ponownie do odwiedzin na stronie www.mixelectronics.pl
W dniu 26...
W dniu 26 czerwca ok. godz. 17 dokonałam zakupu towaru w hipermarkecie E'Leclerc. W domu zauważyłam, że towar posiada skazy, więc ok godz. 21 postanowiłam go zwrócić. Tym razem skupię sie tylko na obsłudze klienta, nie wnosząc zastrzeżeń do placówki. W punkcie obsługi klienta powiedziałam, że chcę zwrócić zakupiony w dniu dzisiejszym towar. Sprzedawczyni poinformowała mnie, że nie przyjmują zwrotu towarów. Pani powiedziała mi jeszcze,że towar jest przeceniony ze 149zł na 29zł właśnie ze względu na skazy. Jednakże po pierwsze nigdzie nie było takiej informacji,a po drugie wróciłam sie na sklep i zobaczyłam, że towar był przeceniony rzeczywiście na 29zł, ale z 42zł! W związku z zaistniałą sytuacją poprosiłam o rozmowę z kierownikiem zmiany. Po około 3 minutach przyszła kierowniczka,wielce obrażona,że ktoś chce z nią rozmawiać na 5 minut przed zamknieciem sklepu. Rozmawiała ze mną arogancko i jakby kpiąco, do tego miała bardzo lekceważący stosunek. Z łaski i z pretensją w głosie poinformowała mnie,że zgodnie z ich regulaminem nie przyjmują zwrotów towarów, że moge go wymienić na inny lub złożyć reklamację. Ton głosu pozostawiał wiele do życzenia. Na koniec powiedziała do pracownicy punktu obsługi klienta, że ma przyjąc ode mnie reklamację, po czym odwracając sie na pięcie odeszła. Najgorsze, w tym wszystkim jest to,że jak później przeczytała w internecie, kierowniczka miała rację- nie ma obowiązku przyjęcia zwróconego towaru. Szkoda tylko, że nie powiedziała mi tego w sposób kulturalny i powołując sie na jakiekolwiek przepisy, a poprostu zbyła mnie niwuprzejmnie. Kierowniczka pokazała całkowity brak szacunku do klientów sklepu. Wedgług mnie zachowanie to było poniżej wszelkiej krytyki.

Dorota_125

27.06.2009

E.Leclerc

Placówka

Elbląg, Żeromskiego 2

Nie zgadzam się (17)
W dniu 25...
W dniu 25 czerwca od rana postanowiłam sprawdzić oferty kredytowe w różnych bankach w celu wybraniia najlepszej. O godzinie 08.05 trafiłam do Lukas Bank. Placówka ta czynna jest od godziny 08.00. Niestety w całej placówce obsługę prowadziła tylko jedna pani. Jej stanowisko było już zajęte przez innego klienta. Cierpliwie czekałam w kolejce, zaraz za mną pojawił sie jeszcze jeden klient, a dodatkowej obsługi nie było wciąż widać za biurkiem, za to pracownica kręciła sie po placówce. Po około 5 minutach oczekiwania zostałam obsłużona. Myśle, że czas ten był zdecydowanie za długi, biorąc pod uwagę fakt wczesnej pory i małą liczbę klientów. Do samej obsługi nie wnoszę zastrzeżeń. Oferta kredytowa została mi szczegółowo przedstawiona. Dodatkowo zaproponowano mi kawę. Pracownice ubrane były w firmowe garsonki, wewnątrz banku panował należyty porządek.

Dorota_125

25.06.2009

Credit Agricole

Placówka

Elbląg, Hetmańska 4

Nie zgadzam się (37)
W dniu 5...
W dniu 5 czerwca będąc w CH Ogrody udałam się do restauracji Mc Donalds. Na miejscu zauważyłam, że czynne są dwie kasy i przy każdej z nich stał jeden klient. Gdy ja już zamawiałam produkty przy drugiej kasie nie było klientów, więc jedna sprzedawczyni przyjmowała ode mnie zamówienie, druga na bieżąco wydawała zamówione produkty. Bardzo mi się takie zachowanie personelu podobało, gdyż maksymalnie skróciło czas oczekiwania, który w rezultacie był krótszy niż minuta. Wydany mi posiłek był smaczny i ciepły. Zjadłam go przy czystym stoliku, pozostałe stoliki także były na bieżąco sprzątane. Będąc następnym razem w hipermarkecie na pewno nie omieszkam przekąsić czegoś w restauracji Mc Donalds.

Dorota_125

25.06.2009

McDonald's

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (24)
W dniu 2...
W dniu 2 czerwca 2009r. postanowiłam zjeść obiad w Mc Donalds. Zmierzając do restauracji zauważyłam, że tereny zielone są czyste i zadbane. Na zewnętrznych stolikach także panował porządek. Jednak cały ten przyjemny widok psuł kosz, w którym było zbyt dużo śmieci. Wewnątrz także panował porządek, podłoga była świeżo umyta, stoliki na bieżąco wycierane. Był za to jeden mankament – przed środkową kasą na podłodze leżał tampon. W restauracji było nie wiele ludzi, a mimo wszystko czynne były cztery kasy, więc nie trzeba było długo czekać. Od momentu ustawienia się w kolejce do czasu wydania mi zamówionego dania minęło ok. 3 minut. Pracownicy sprawnie i szybko obsługiwali klientów. Wszyscy ubrani byli w stroje służbowe. Zamówione produkty były jeszcze gorące, a przede wszystkim świeże. Chętnie wrócę do tej restauracji.

Dorota_125

25.06.2009

McDonald's

Placówka

Elbląg, Aleja Grunwaldzka 4

Nie zgadzam się (26)
W dniu 23...
W dniu 23 czerwca w godzinach przedpołudniowych dokonywałam zakupów w Biedronce. W sklepi panował ogólny nieład i bałagan. Było kilka pustych kartonów nie uprzątniętych z półek sklepowych, czystość podłogi także pozostawiała wiele do życzenia. A już największy bałagan panował w metalowych koszach z artykułami przemysłowymi. Towary były powyciągane z kartonów, foli, itp i pomieszane ze sobą. Mimo, że w sklepie było mało klientów, obsługi tez nie było widać by zajęła się porządkami. Nie mam natomiast zastrzeżeń do obsługi przy kasie, gdzie zostałam powitana standardowym "dzieńdobry" i pożegnana słowami "zapraszam ponownie"

Dorota_125

24.06.2009

Biedronka

Placówka

Leszno, 17 Stycznia 72

Nie zgadzam się (26)
W godzinach przedpołudniowych...
W godzinach przedpołudniowych dokonywałam zakupów w hipermarkecie E'Leclerc. Przed sklepem i na parkingu panował porządek. Widać było ochronę sklepu. Wewnątrz był ogólny porządek, nie zauważyłam pustych kartonów czy półek, wykluczając jedną przy której aktualnie personel rozkładał towar. Tylko dość nieestetyczny widok był na dziale owoce-warzywa, gdyż wisiały tam duże worki na śmieci. Niestety odpady nie zawsze znajdowały sie w ich wnętrzu. Bardzo mile zaskoczyła mnie obsługa, gdy spytałam o cenę towaru. Ekspedientka wzięła karton zestawu obiadowego pod czytnik i poinformowała mnie o cenie. Mimo dość wczesnej pory w sklepie panował spory ruch, niestety stosunkowo mało było czynnych kas, przez co utworzyły sie kilku osobowe kolejki.

Dorota_125

22.06.2009

E.Leclerc

Placówka

Elbląg, Żeromskiego 2

Nie zgadzam się (25)
W dniu 20...
W dniu 20 czerwca przyjechałam na stację Statoil. Teren w okół dystrybutora był czysty, dostępne były foliowe rękawiczki i papierowe ręczniki. Obsługa była bardzo uprzejma, sprzedawca powitał mnie uśmiechając sie miło. Do zamówionych hot dogów zaproponował mi napój. Transakcja pieniężna przeprowadzona była bez zarzutu, sprzedawca wydał mi paragon. Cały personel nosił jednakowy, służbowy strój. Jedynym mankamentem jaki zaobserwowałam, to wysypujące się papierowe ręczniki z kosza na śmieci w toalecie damskiej. Poza tym panował porządek. Dostępne było mydło w płynie i ręczniczki do rąk.

Dorota_125

22.06.2009

Circle K

Placówka

Nie zgadzam się (17)
W dniu 18...
W dniu 18 czerwca udała sie na stację paliw Statoil. Teren w okół dystrybutorów był czysty, przy dystrybutorze stało wiadro z wodą i myjkami do szyb, dostępne był też foliowe rękawiczki i papierowe ręczniki. Przy kasie sprzedawca był bardzo miły, do zakupionego hot doga zaproponował mi napój oraz poinformował mnie o aktualnej loteri. Bardzo uprzejmie sie ze mną pożegnał. Wnętrze sklepu było czyste i zadbane, a na półkach nie było widocznych braków towarów. Podczas korzystania z toalety zauważyłam, że dostępny jest, papier, mydło oraz papierowe ręczmiczki. Panował ogólny porządek.

Dorota_125

19.06.2009

Circle K

Placówka

Elbląg, Pl. Grunwaldzki 4

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi