Opinia użytkownika: Dorota_125
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: W dniu 26 czerwca ok. godz. 17 dokonałam zakupu towaru w hipermarkecie E'Leclerc. W domu zauważyłam, że towar posiada skazy, więc ok godz. 21 postanowiłam go zwrócić. Tym razem skupię sie tylko na obsłudze klienta, nie wnosząc zastrzeżeń do placówki. W punkcie obsługi klienta powiedziałam, że chcę zwrócić zakupiony w dniu dzisiejszym towar. Sprzedawczyni poinformowała mnie, że nie przyjmują zwrotu towarów. Pani powiedziała mi jeszcze,że towar jest przeceniony ze 149zł na 29zł właśnie ze względu na skazy. Jednakże po pierwsze nigdzie nie było takiej informacji,a po drugie wróciłam sie na sklep i zobaczyłam, że towar był przeceniony rzeczywiście na 29zł, ale z 42zł! W związku z zaistniałą sytuacją poprosiłam o rozmowę z kierownikiem zmiany. Po około 3 minutach przyszła kierowniczka,wielce obrażona,że ktoś chce z nią rozmawiać na 5 minut przed zamknieciem sklepu. Rozmawiała ze mną arogancko i jakby kpiąco, do tego miała bardzo lekceważący stosunek. Z łaski i z pretensją w głosie poinformowała mnie,że zgodnie z ich regulaminem nie przyjmują zwrotów towarów, że moge go wymienić na inny lub złożyć reklamację. Ton głosu pozostawiał wiele do życzenia. Na koniec powiedziała do pracownicy punktu obsługi klienta, że ma przyjąc ode mnie reklamację, po czym odwracając sie na pięcie odeszła. Najgorsze, w tym wszystkim jest to,że jak później przeczytała w internecie, kierowniczka miała rację- nie ma obowiązku przyjęcia zwróconego towaru. Szkoda tylko, że nie powiedziała mi tego w sposób kulturalny i powołując sie na jakiekolwiek przepisy, a poprostu zbyła mnie niwuprzejmnie. Kierowniczka pokazała całkowity brak szacunku do klientów sklepu. Wedgług mnie zachowanie to było poniżej wszelkiej krytyki.