Opinia użytkownika: Dorota_125
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: W dniu dzisiejszym udałam się do Salonu Play. Chciałam uzyskać informację na temat internetu mobilnego. Moje wejście zauważył pracownik, który zza biurka mruknął "dzień dobry". Trochę się zdziwiłam, że nie zaoferował mi pomocy. Kiedy rozglądałam się po Salonie do stanowiska sprzedawcy podeszli inni klienci. Zmuszona byłam więc poczekać. Spore było moje zdziwienie, gdy po około 10 minutach z zaplecza wyszła pracownica. Wydaję mi się, że w środku dnia przy dużym natężeniu ruchu na bieżąco powinno być minimum 2 konsultantów. Do pracownicy nie mam zastrzeżeń. Kiedy już się pojawiła zaoferowała mi pomoc i przedstawiła ofertę internetu informując mnie o wszelkich kosztach. Uzyskałam niezbędne informacje w sposób jasny i zrozumiały.