OK. Jedyny naprawdę duży plus to bankowość elektroniczna, żaden inny bank nie ma moim zdaniem tak czytelnej i intuicyjnej strony www. Jeżeli chodzi o obsługę w placówce to pozostawia wiele do życzenia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Przeniosłam konto do Credit Agricole i jestem pod dużym wrażeniem zarówno zachowania personelu jak i oferty produktowej. Udało mi się w kwadrans załatwić to czego w poprzednim banku nie mogłam w ogóle. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Polecam jeżeli ktoś nie ma czasu ani ochoty szukać produktów finansowych na własną rękę. Korzystałam z usług Open Finance szukając kredytu hipotecznego a także ubezpieczenia nieruchomości. Pracują tam ludzie, którzy znają się na swojej pracy, warunki umowy są jasne, żadnych ukrytych kosztów. Osobiście jestem zadowolona. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Pracownicy dobrze zmotywowani, uśmiechnięci. Zawsze jedna z osób kręci się po sali i pilnuje aby stoliki były czyste. Jeżeli przychodzi się z dzieckiem to podchodzi do stolika pracownica z balonami. Kolejki nie są duże a zamówienia są szybko realizowane. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Bardzo rzadko odwiedzam restauracje szybkiej obsługi. KFC polecam jeżeli ktoś lubi taką kuchnię. Nie zdarzyło mi się otrzymać ziemnego czy nie świeżego posiłku, jednak kolejki, brudne stoliki i zmęczone twarze obsługi zniechęcają do częstszych wizyt. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Jest to najczęściej odwiedzana przeze mnie stacja. W ofercie mają paliwo którego nie ma u konkurencji (V power ) i które, przynajmniej w mojej ocenie, jest trochę lepsze niż standardowe. Personel pomocny, pracownik podchodzi zapytać czy pomóc, proponuje płyn do spryskiwaczy, który w przypadku zakupu od razu doleje do zbiornika. Pracownik obsługujący kasę zawsze pyta o kartę programu lojalnościowego, proponuje rabaty. Zawsze jestem zadowolona z zakupów na tej stacji (Gdańsk, Trakt Św. Wojciecha). Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Prawie za każdym razem pracownik podchodzi momencie, w którym wysiadam z samochodu z pytaniem czy może pomóc. I zazwyczaj z tej pomocy korzystam. Stacja o której piszę (Gdańsk, Grunwaldzka) nie jest duża ale dobrze zaopatrzona, z miłym, uśmiechniętym personelem. Jak wracam do samochodu to bardzo często nam też umytą szybę. Jedyny minus to cena, lekko wyższa z racji usytuowania stacji w centrum miasta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Byłam na stacji tego koncernu ze dwa razy. Ceny kilka groszy niższe niż na innych stacjach. Poziom obsługi nie odbiega ani na plus ani minus w stosunku do innych placówek. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Najczęściej tankuję samodzielnie i nie potrzebuję w tym zakresie pomocy personelu. Stacje na których bywam charakteryzują się dużą ilością klientów, jest mało pracowników. Zdarzało się, że w tzw. godzinach szczytu (16-18) było otwarte tylko jedno stanowisko kasjerskie. Obsługa rzadko proponuje dodatkowe zakupy, co często ma miejsce u konkurencji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Korzystam z usług Lux Medu od kilku lat.Mam abonament z firmy więc większość usług mam darmowych, niestety zauważyłam ostatnio, że pacjenci płacący za wizyty są traktowani lepiej m.in mają szybsze terminy wizyt.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Super. Jeżeli robię zakupy przez internet to tylko w Gemini - mają naprawdę konkurencyjne ceny a dodatkowo bardzo szybki czas realizacji zamówienia. Serdecznie polecamNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Kilka miesięcy temu byłam z moją mamą aby kupić kijki do nordic walking. Pani, która nas obsługiwała wykazała się dużą wiedzą, była również bardzo sympatyczna. Pomogła mamie dobrać idealny rozmiar, poinstruowała w zakresie użytkowania. Wyszłyśmy bardzo zadowolone.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Miałam przyjemność być w salonie kilka razy, zawsze miła obsługa. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Dobra oferta dla nowych klientów, niestety dla "starych" już nie jest tak atrakcyjna. Odnosi się wrażenie, ze Orange nie dba o klientów, którzy są, walczy tylko o potencjalnych. Na plus:Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.