Opinie użytkownika (56)

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_114

07.05.2018

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Dagmara_114

22.12.2017

Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Dagmara_114

22.12.2017

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Dagmara_114

22.12.2017

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Dagmara_114

21.12.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Dagmara_114

21.12.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jakość obsługi...
Rewelacyjnie. Jakość obsługi w mBanku jest na wysokim poziomie. Jestem zadowolona z obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_114

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
11.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pani obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Rewelacyjnie. Pracownicy są...
Rewelacyjnie. Pracownicy są kompetentni, znają asortyment. Jakość obsługi w tych sklepach jest bardzo wysoka. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_114

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy są...
Rewelacyjnie. Pracownicy są kompetentni, znają asortyment. Jakość obsługi w tych sklepach jest bardzo wysoka. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_114

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wszystkie te...
Rewelacyjnie. Wszystkie te aspekty były w najlepszej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_114

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wszystkie te...
Rewelacyjnie. Wszystkie te aspekty były w najlepszej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_114

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wszystkie te...
Rewelacyjnie. Wszystkie te aspekty były w najlepszej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_114

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wszystkie te...
Rewelacyjnie. Wszystkie te aspekty były w najlepszej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_114

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wszystkie te...
Rewelacyjnie. Wszystkie te aspekty były w najlepszej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_114

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_114

27.03.2017

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_114

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_114

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dagmara_114

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Dagmara_114

12.12.2016

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Dagmara_114

12.12.2016

KRUK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi