Opinie użytkownika (79)

Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

CichaObserwatorka

21.12.2017
Nie zgadzam się (0)
Będąc przejazdem w...
Będąc przejazdem w Bielsku-Białej czesto zaglądam do New Yorker, w celu zakupu kilku dodatków. W sklepie tym bezwzględnie na porę roku można zakupić produkty po przecenie, w niskich cenach. Pomimo ciągle panującej wyprzedaży na sklepie panował porządek. Sala sprzedaży jest bardzo duża i moim zdaniem na tak dużą powierzchnię jest za mało pracowników. Będąc ostatnio jedna z dziewczyn znajdowała się w dziale kas, a kolejna porządkowała dział męski. Bardzo podoba mi się muzyka, która zachęca klienta do robienia zakupów.

CichaObserwatorka

31.10.2014

New Yorker

Placówka

Bielsko-Biała, Sarni Stok 2

Nie zgadzam się (0)
Jestem stałą klientką...
Jestem stałą klientką restauracji Rapsodia. Jest to idealne miejsce na spędzenie wolnych chwil z przyjaciółmi, czy chłopakiem. Obsługa jest na bardzo wysokim poziomie, zawsze potrafi doradzić odpowiednie danie, nie ma dla niej problemu, jeśli klient chce zastąpić jakiś składnik w daniu innym produktem, bądź z czegoś zrezygnować. Często wybieram się tam z przyjaciółkami na sałatkę, która zawsze jest świeża, smaczna, a porcja jest bardzo duża. Wystrój może nie należy do tych, które przykuwają uwagę klienta, ale klimat oraz bardzo dobre dania sprawiają, że pewnie nie raz spędzę w tym miejscu swój wolny czas.

CichaObserwatorka

31.10.2014

Rapsodia

Placówka

Oświęcim, ŚNIADECKIEGO 22

Nie zgadzam się (1)
Udałam się ostatnio...
Udałam się ostatnio do Aldi w celu zakupu kilku produktów. Lubię zaglądać do tego sklepu, który w asortymencie ma wiele produktów niemieckich, wysokiej jakości w niskiej cenie. Pomimo tego, że na sali sprzedaży podczas mojego pobytu była tylko jedna pracownica, która zajmowała się i obsługą klasy, i dokładaniem towaru to w sklepie panował nienaganny porządek i ogólnie było czysto. Minusem jest brak jakiejkolwiek muzyki, która zachęca klienta do robienia zakupów i umila je.

CichaObserwatorka

31.10.2014

Aldi

Placówka

Oświęcim, Zaborska 26

Nie zgadzam się (0)
Będąc przejazdem w...
Będąc przejazdem w Sosnowcu, wstąpiłam do galerii Plejada. Podczas robienia zakupów, chciałam coś zjeść, więc udałam się do części gastronomicznej. Zauważyłam, że chińska restauracja miała wielu zwolenników, kolejka robiła się coraz dłuższa. Postanowiłam spróbować azjatyckich specjałów. Klient ma do wyboru bardzo wiele dań, które są opisane na dużym menu wraz ze zdjęciami, wystraczy, że klient poda numer dania i poczeka chwilę. W zamian otrzymuje dużą porcję bardzo dobrego chińskiego jedzenia za niską cenę. Ze względu na jakość potraw, miłą obsługę na pewno ponownie odwiedzę to miejsce.

CichaObserwatorka

29.10.2014

Ha Long

Placówka

Sosnowiec, Staszica 8b

Nie zgadzam się (1)
Ze względu na...
Ze względu na zniżkę -40% jaką zorganizowała marka House udałam się w niedzielne popołudnie w celu uzupełnienia garderoby na zimę. W sklepie pomimo ogromnej liczby klientów panował porządek. Jedna z pracownic układała ubrania, poprawiała po klientach. Dużym plusem jest klimatyczna muzyka, która pasuje do marki i zachęca do robienia zakupów. Jedna z pracownic była sympatyczna, bez problemu odłożyła ubrania, by klient mógł po nie przyjść, gdy kolejka się zmniejszy.

CichaObserwatorka

29.10.2014

House

Placówka

Oświęcim, Powstańców Śląskich 1

Nie zgadzam się (0)
Udałam się dzisiaj...
Udałam się dzisiaj do sklepu Netto w celu zakupu kilku potrzebnych produktów. W sklepie panował porządek, towar na półkach był starannie poukładany. Na dziale warzywa-owoce część produktów, została przeceniona ze względu na gorszą jakość. Dużym minusem jest mała liczba personelu na sklepie, co zapewne nie jest winą sklepu, a wyższego kierownictwa. Jedna pracownica obsługiwała na kasie, natomiast druga znajdowała się na zapleczu i wykładała towar. Taka organizacja czasu pracy utrudnia klientom zakupy, poprzez długą kolejkę przy kasie, czy brak możliwości poproszenia pracownika o pomoc na sklepie.

CichaObserwatorka

29.10.2014

NETTO

Placówka

Oświęcim, Pilata 3

Nie zgadzam się (0)
Nie należę do...
Nie należę do grona stałych klientów hipermarketu Carrefour ze względu na kilka czynników. Wielokrotnie kupując na dziale mięso-wędliny trafiłam na nieświeży produkt. Problemem jest również nieprzyjemny zapach często unoszący się w okolicy tegoż działu, który zniechęca klientów do zakupów. Dużym utrudnieniem jest wprowadzenie systemu "jednej kolejki". Byłoby to zapewne ułatwienie, gdyby była otwarta większa liczba kas. Niska jakość produktów, rotacja pracowników oraz długi czas oczekiwania w kolejce do kasy zniechęca do robienia zakupów.

CichaObserwatorka

23.10.2014

Carrefour

Placówka

Oświęcim, Powstańców Śląskich 1

Nie zgadzam się (0)
Jestem stałą klientką...
Jestem stałą klientką sklepu Plusik na ul. Matejki 2. Zawsze panuje tam porządek, towar na półkach jest starannie poukładany. Obsługa jest na najwyzszym poziomie, pracownice są sympatyczne i życzliwe dla klienta. Często kupuję tam wędliny, które są smaczne i zawsze świeże. Pracownica na dziale mięsnym potrafi doradzić odpowiedni towar w dobrej cenie, często poleca produkty z promocji. Niektóre produkty są dużo droższe niż w innych sklepach należących do sieciówek, dlatego oprócz wędlin kupuję tam tylko pieczywo. Dobrym rozwiązaniem jest również możliwość wypłaty gotówki podczas płatności kartą, niestety w niewielu miejscach jest to niemozliwe, a jest to bardzo przydatna opcja.

CichaObserwatorka

22.10.2014

PLUSIK

Placówka

Oświęcim, Matejki 2

Nie zgadzam się (10)
Byłam dziś w...
Byłam dziś w jednym z Waszych salonów i niestety się trochę rozczarowałam. Byłam zainteresowana podkoszulką z kolekcji walentynkowej. Jak się okazało pozostały tylko dwie, znajdujące się wewnątrz sklepu na manekinie(zaznaczam- wewnątrz, a nie na wystawce). Zapytałam pracownicy, czy mogę ściągnąć podkoszulkę, gdyż chciałabym ją przymierzyć. Pracownica jednak odpowiedziała, że nie jest ona na sprzedaż, tylko będzie za kilka dni. Rozumiem, że takie są wymogi VM, ale zapytałam pracownicę, czy mogę ją tylko przymierzyć, by upewnić się, że rozmiar jest dobry i zrobić na nią jakąś rezerwację i zakupić ją za kilka dni jak już będzie dostępna. Pracownica odpowiedziała, że nie mogę jej nawet przymierzyć! To jest porażka, towar jest na sklepie, klient chce kupić, a nawet poczekać kilka dni, a nawet nie może go zmierzyć! House powinien to zmienić, gdyż traci przez to klientów! Są to głupie wymagania pracowników VM, którzy dbają tylko o dobry wizerunek firmy od strony estetycznej, klient w tej chwili schodzi na dalszy plan.

CichaObserwatorka

17.02.2013

House

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Od pewnego czasu...
Od pewnego czasu jestem klientką banku ING- posiadam konto studenckie( 18-26 lat). Nie do końca jestem pewna, czy tak też powinno się o nim mówić, gdyż bank podniósł sobie kwotę ze 100 zł na 200 zł za którą trzeba dokonać zakupów w ciągu miesiąca, aby nie płacić 7 zł za prowadzenie konta. Nie podoba mi się ta zmiana, gdyż dla studenta wydanie 200 zł w ciągu miesiąca to dużo! Podwyższając tę kwotę na niekorzyść klienta, bank powinien spojrzeć krytycznym okiem na jakość świadczonych usług- na ściągnięcie pieniędzy z konta płacąc kartą zbliżeniową czeka się kilka dni, powinien być dostępny również jakiś automatyczny kalkulator, który wylicza za jaką kwotę powinnam jeszcze kupić, by opłata za prowadzenie nie została mi ściągnięta. Niestety przez powstałe niedogodności ( podwyższenie kwoty do 200 zł) będę musiała zrezygnować z usług tego banku, właśnie rozglądam się za inną opcją. Wiem również, że niestety nie jest to tylko moja opinia. Wymagając więcej od klienta, bank powinien zaoferować coś w zamian- czyli np. podwyższyć jakość świadczonych usług.

CichaObserwatorka

12.02.2013
Nie zgadzam się (0)
14.05.2021
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat naszego banku. W związku z tym informujemy, że przekażemy Pani spostrzeżenia osobie, która jest odpowiedzialna za ten produkt w naszym w Banku. Pani sygnał pozwoli nam doskonalić się w obszarze satysfakcji naszych klientów. Raz jeszcze dziękujemy za Pani opinię.
Udałam się do...
Udałam się do sklepu Toy Planet znajdującego się w centrum handlowym Niwa, gdyż zbliżają się święta i chciałam zakupić zabawki. W całym sklepie panował porządek. Podoba mi się to, że pracownice mają na sobie takie same zielone podkoszulki. Dostęp do zabawek jest swobodny, obsługa jest kompetentna i posiada odpowiednią wiedzę. Jak można przeczytać na stronie internetowej, Toy Planet kieruje się najwyższymi standardami bezpieczeństwa ich jakości, więc zabawki powinny być wykonane z wysokiej jakości materiałów oraz muszą być bezpieczne.

CichaObserwatorka

05.12.2012

Toy Planet

Placówka

Oświęcim, Powstańców Śląskich 1

Nie zgadzam się (0)
Uczelnia PWSZ Oświęcim...
Uczelnia PWSZ Oświęcim jest objęta patronatem Uniwersytetu Jagiellońskiego. Większość wykładowców właśnie uczy również na tamtej uczelni. Szkoła ta jest nowa, wszystkie sale wykładowe są profesjonalne, zaopatrzone w rzutnik, komputery, oraz wygodne ławki.Kierunki na których studenci mogą pobierać naukę to: Zarządzanie, Filologia, Politologia, Pielęgniarstwo, Wychowanie fizyczne oraz Pedagogika. Na uczelni znajduje się również bufet, gdzie można zakupić cieple posiłki, punkt ksero oraz biblioteka. W salach i łazienkach zawsze panuje porządek, osoby sprzątające dbają o to. Pracownica sekretariatu jest miła i uprzejma, bez problemu odpowie na pytania. Nie podoba mi się tylko sposób załatwiania stypendium. Od uczniów wymagano, by wszystkie dokumenty dostarczali do dnia 15 października. Do tej pory studenci otrzymują informację, że nie ma jakiś dokumentów, że czegoś brakuje. Wydaje mi się, że uczelnia miała wystarczająco dużo czasu, by zweryfikować dokumentację. Niestety przez takie zachowania wypłata stypendium będzie dopiero po świętach, co dla niektórych jest problemem.

CichaObserwatorka

05.12.2012

PWSZ Oświęcim

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Będąc w sklepie...
Będąc w sklepie Netto zajrzałam na dział z mięsem, który znajduje się tuż za kasami. Nie podoba mi się to, że pracownice obsługujące nie mają na głowie czepków ochronnych. Pomimo to, że pracownica na jednej ręce ma założoną rękawiczkę to niestety obiema rekami podaje wędliny jak również resztę. Nie podoba mi się to, że na takich działach, gdzie pracownicy mają bezpośredni kontakt z żywnością nie przestrzega się podstawowych zasad higieny. Pracownica po tym jak podawała mi szynkę, klientce za mną podawała drób, nie zmieniając rękawiczki.

CichaObserwatorka

21.11.2012

Unimięs

Placówka

Oświęcim, ul. Pilata 3

Nie zgadzam się (1)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do sklepu Aldi w celu zakupu dla brata drewnianych prawideł do butów za jedyne 14,99, które zauważyłam w gazetce. Po wejściu do sklepu zauważyłam, że w sklepie panuje porządek. Towar na półkach był starannie poukładany, ceny znajdowały się zaraz pod produktem, przez co klient bez najmniejszego problemu mógł poznać cenę. Aldi w swoim asortymencie, posiada produkty wysokiej jakości. Bardzo często kupuję tam wodę mineralną, ciasto francuskie, które jest w bardzo dobrej cenie. Towar na środku sklepu, w metalowych koszach nie był poukładany. Może przez to, że klienci wykazywali duże zainteresowanie produktami, które się tam znajdowały. W Aldi jedynym minusem jest brak obsługi. Ilekroć tam jestem, widzę jedną pracownicę, która obsługuje klientów przy kasie, więc nie mam możliwości zapytać, gdzie znajdę jakiś konkretny produkt. Bardzo rzadko na sklepie są dwie pracownice.

CichaObserwatorka

21.11.2012

Aldi

Placówka

Oświęcim, Zaborska 26

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do sklepu Tesco, w celu zakupu kilku potrzebnych rzeczy. Od razu na stosiku z warzywami zobaczyłam napis "Wesołych Świąt", który wydał mi się nie na miejscu, tuż po święcie Wszystkich Świętych. Ceny produktów bardzo wysokie i wyboru niestety też nie ma. W sklepie brakuje podstawowego asortymentu. Ilekroć jestem w tym sklepie na niektórych półkach są luki w towarze. Stoisko z mięsem również nie wygląda zachęcająco. Wędliny, czy drób często nie wyglądają na świeże. Pracownice ubrane są w sprane bluzki, które powinny być częściej wymieniane. Na dziale z pieczywem często brakuje woreczków, jeśli już są, to są na tyle małe, że niestety klienci są w stanie włożyć do nich 2 bułki. Osobiście nie lubię robić zakupów w tym sklepie.

CichaObserwatorka

20.11.2012

Tesco

Placówka

Oświęcim, Nojego 2

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu Plusik...
Do sklepu Plusik udałam się po pieczywo. Gdy weszłam, przywitała mnie pracownica, która obsługiwała innych klientów przy kasie. Po prawej stronie znajduje się stoisko warzywa-owoce, gdzie często kupuję świeży koperek, pietruszkę, czy marchew. Na stoisku z mięsem, pracownica jest bardzo miła i uprzejma, potrafi doradzić i pomóc klientowi wybrać odpowiednią wędlinę. W sklepie jest czysto, tylko ceny niektórych produktów są zbyt wysokie, przez co kupuję w tym sklepie w ostateczności.

CichaObserwatorka

20.11.2012

PLUSIK

Placówka

Oświęcim, Matejki 2

Nie zgadzam się (7)
Wybrałam się w...
Wybrałam się w niedzielę do sklepu IKEA, gdyż w tygodniu nie mam na to czasu. W Ikei było bardzo dużo ludzi, dlatego też ciężko było się skupić na oglądaniu wszystkiego. Zapewne ludzi skusiła promocja jaką Ikea zrobiła- 10 rat O% , która to obowiązuje do 25.11.2012r. Bardzo podoba mi się układ tego sklepu, gdzie na początku są tak jakby małe pokoje, kuchnie, mieszkania bardzo fajne zagospodarowane, przez co klienci mogą zobaczyć jak dany mebel wyglądałby w ich mieszkaniu. Obok informacji co kawałek klient ma do dyspozycji ołówki i kartki na których może zapisać kod mebla, który go zainteresował, by później wziąć go na końcu. Pracownicy Ikei ubrani byli w żółto-niebieskie polówki, które były troszkę sprane i nie wyglądały efektownie.W sklepie tym są zebrane wszystkie potrzebne artykuły i wyposażenie domu. Zawsze można znaleźć coś w atrakcyjnej cenie. Podoba mi się również akcja, która ma na celu przekazanie 1 euro na edukację dzieci za zakup każdej zabawki pluszowej. W Ikei po przejściu przez kasy, można również napić się kawy, zjeść loda, hot-doga za 2 zł, albo zakupić szwedzkie specjały. Obsługa w sklepie jak i w restauracji miła i pomocna.

CichaObserwatorka

20.11.2012

IKEA

Placówka

Katowice, Roździeńskiego 97

Nie zgadzam się (0)
Udałam się wczoraj...
Udałam się wczoraj do sklepu Pepco, w celu zakupu legginsów. Zaraz po wejściu przywitała mnie pracownica i powiedziała, że zakupy powinnam zostawić koło kasy, a wziąć koszyk. Wydaje mi się, że jeśli nie pozwala się wchodzenia na sklep z reklamówką, to przynajmniej powinny być koło kasy jakieś półki. Pracownica przecież nie stoi cały czas przy kasie i nie pilnuje pozostawionych siatek. W sklepie ogólnie panował porządek, podłoga była czysta. Ubrania były w miarę poukładane, można kupić w nim nie tylko ubrania, ale i bieliznę,torebki, pantofle, a nawet obuwie. W sklepach Pepco jest również bardzo duży wybór akcesorii do domu, szklanek, kubków, czy firan. Przy kasie znajduje się dużo kosmetyków dobrych firm w bardzo dobrych cenach. Przy kasie pracownica zaproponowała zakup doładowania, ale nie skorzystałam.

CichaObserwatorka

20.11.2012

Pepco

Placówka

Oświęcim, Matejki 2

Nie zgadzam się (1)
Kilka dni temu...
Kilka dni temu byłam w sklepie Auchan na zakupach. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się kurtki narciarskie wodoodporne i wiatroszczelne firmy Brugi. Bardzo dużo ludzi decydowało się na zakup, nawet kliku sztuk, ja niestety kurteczki nie kupiłam. Gdy wróciłam do domu, zmieniłam zdanie. We wtorek postanowiłam zadzwonić do sklepu Auchan, czy takie kurtki są jeszcze na stanie. Pani przełączyła mnie na dział sportowy, po czym pracownica poinformowała mnie, że niestety nie ma już mojego rozmiaru, ale za godzinę mają mieć dostawę. Powiedziała, żebym zadzwoniła za godzinę. Po godzinie pracownica poinformowała mnie, że przyszły kurteczki w moim rozmiarze, poprosiłam ją o odłożenie jednej, gdyż nie mieszkam w Bielsku i nie chciałabym jechać na marne. Pracownica bardzo życzliwie zareagowała na moją prośbę, podczas rozmowy była bardzo miła. Wchodząc do Auchan, na początku poukładana była odzież sportowa. Za nią znajdowały się pantofle i rajstopy w bardzo dobrych cenach i bardzo dobrej jakości. W całym sklepie podłoga była czysta. Towar na półkach był starannie poukładany. Obsługa przy kasie przebiegała szybko i sprawnie, pracownica była miła i uśmiechnięta. Obsługa w sklepie Auchan jest na najwyższym poziomie, dlatego często robię tam zakupy.

CichaObserwatorka

16.11.2012

Auchan

Placówka

Bielsko-Biała, Al. Bohaterów Monte Cassino 421

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi