Opinia użytkownika: CichaObserwatorka
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: Byłam dziś w jednym z Waszych salonów i niestety się trochę rozczarowałam. Byłam zainteresowana podkoszulką z kolekcji walentynkowej. Jak się okazało pozostały tylko dwie, znajdujące się wewnątrz sklepu na manekinie(zaznaczam- wewnątrz, a nie na wystawce). Zapytałam pracownicy, czy mogę ściągnąć podkoszulkę, gdyż chciałabym ją przymierzyć. Pracownica jednak odpowiedziała, że nie jest ona na sprzedaż, tylko będzie za kilka dni. Rozumiem, że takie są wymogi VM, ale zapytałam pracownicę, czy mogę ją tylko przymierzyć, by upewnić się, że rozmiar jest dobry i zrobić na nią jakąś rezerwację i zakupić ją za kilka dni jak już będzie dostępna. Pracownica odpowiedziała, że nie mogę jej nawet przymierzyć! To jest porażka, towar jest na sklepie, klient chce kupić, a nawet poczekać kilka dni, a nawet nie może go zmierzyć! House powinien to zmienić, gdyż traci przez to klientów! Są to głupie wymagania pracowników VM, którzy dbają tylko o dobry wizerunek firmy od strony estetycznej, klient w tej chwili schodzi na dalszy plan.