Opinia użytkownika: CichaObserwatorka
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Od pewnego czasu jestem klientką banku ING- posiadam konto studenckie( 18-26 lat). Nie do końca jestem pewna, czy tak też powinno się o nim mówić, gdyż bank podniósł sobie kwotę ze 100 zł na 200 zł za którą trzeba dokonać zakupów w ciągu miesiąca, aby nie płacić 7 zł za prowadzenie konta. Nie podoba mi się ta zmiana, gdyż dla studenta wydanie 200 zł w ciągu miesiąca to dużo! Podwyższając tę kwotę na niekorzyść klienta, bank powinien spojrzeć krytycznym okiem na jakość świadczonych usług- na ściągnięcie pieniędzy z konta płacąc kartą zbliżeniową czeka się kilka dni, powinien być dostępny również jakiś automatyczny kalkulator, który wylicza za jaką kwotę powinnam jeszcze kupić, by opłata za prowadzenie nie została mi ściągnięta. Niestety przez powstałe niedogodności ( podwyższenie kwoty do 200 zł) będę musiała zrezygnować z usług tego banku, właśnie rozglądam się za inną opcją. Wiem również, że niestety nie jest to tylko moja opinia. Wymagając więcej od klienta, bank powinien zaoferować coś w zamian- czyli np. podwyższyć jakość świadczonych usług.