Sklep z kosmetykami marki Inglot znajduje się w największym olsztyńskim centrum handlowym Alfa w centrum miasta. Łatwy jest więc do niego dojazd.Mieści się na parterze budynku, jest dobrze oznaczony - nad wejściem znajduje się dużych rozmiarów napis INGLOT. Wchodząc jesteśmy 'porażeni' olbrzymią ilością kosmetyków - ich szeroką barwą kolorystyczną i rozmaitością. Pomocą służy miła, młoda pani, która doradzi i przedstawi kosmetyki, które mogą nas zainteresować. Ponad to pani od ręki przedstawi nam produkt malując nas wybranym kosmetykiem przy użyciu jednorazowych przygotowanych akcesoriów co daje nam komfort nie dzielenia się bakteriami z innymi ludźmi. Zachęcające są także ceny kosmetyków i ich dobra jakość i trwałość.
Perfumeria ta mieści się w największym olsztyńskim CH Alfa w centrum miasta, na parterze. Dojazd do niej jest łatwy, na parkingu podziemnym można pozostawić samochód, a do sklepu wjechać schodami ruchomymi, które mieszczą się naprzeciw wejścia do lokalu. Wewnątrz znajduje się znaczna ilość pań konsultantek, które obserwują klientów i są w każdej chwili gotowe podejść i udzielić pomocy chociaż często niewiele wiedzą o proponowanym kosmetyku, same go nie próbowały, a o jego składzie dowiadują się dopiero przy klientce czytając zamieszczoną na produkcie informację. Panie są uśmiechnięte, bardzo mocno umalowane, ubrane w jednakowe uniformy co powoduje, że nie zastanawiamy się, kto jest pracownikiem a kto klientem. Imponuje bogactwo asortymentu, wielość kosmetyków wielu marek. Jednakże jest dość ciasno co powoduje ciężkość w poruszaniu się po sklepie w sposób komfortowy i bezkolizyjny. Ponadto ceny są wygórowane, te same kosmetyki możemy znaleźć w innych sklepach z kosmetykami w nawet znacznie niższych cenach. Z pewnością nie kupiłabym w tym sklepie perfum, które mają zawyżone ceny. Zachętę stanowi posiadanie karty, na którą za każde zakupy nabijane są punkty, których zebranie w odpowiedniej ilości daje zniżkę w kwocie 40zł na kolejne zakupy.
Lokal jest czysty, na regałach nie widać kurzu, a towar jest równo ułożony, na półkach nie widać 'luk'. Wielkim minusem jest to, że na niektórych regałach, szczególnie tych z droższymi kosmetykami nie ma zamieszczonych cen towaru, co ponadto jest sprzeczne z wymogami stawianymi przez prawo i powoduje, że nie wiemy czy możemy sobie pozwolić na upatrzony kosmetyk.
Przy wejściu/wyjściu stoją ochroniarze, zawsze bardzo zajęci rozmową na jakiś banalny temat, rozweseleni, mało skupieni na pracy. Lecz jak już potencjalna klientka zainteresuje się kosmetykiem za stoiska znajdującym się tuż przy nich to zaczynają się przyglądać tak podejrzliwie, że wybieranie produktu staje się nie komfortowe.
Jeszcze jednym minusem, wypatrzonym przeze mnie jest często spotykany brak testerów co powoduje, że nie est możliwy zakup kosmetyku bez jego wcześniejszego wypróbowania, a w przypadku kosmetyków kolorowych jest to niezbędne.
Znów zawiodłam się na tej aptece. Ponieważ podczas ostatnich zakupów byłam zachwycona obsługą postanowiłam ponownie tam zajrzeć. Tym razem nie byłam zadowolona od samego początku. Zauważyłam braki towaru na regałach, nie było nikogo z personelu do pomocy, żadnej konsultantki. Dopiero na moją wyraźną prośbę ktoś poszedł na zaplecze i zawołał pracownicę. Ta wyszła do mnie, miło mnie przywitała ale było widać, że jej to nie na rękę, zauważalne było zniecierpliwienie i pośpiech. Zaproponowała mi jednak kosmetyk, który zakupiłam. Brak było innego, który mnie interesował. Cen były wygórowane, wyższe niż w innych aptekach ale ponieważ się śpieszyłam kupiłam to co było mi niezbędne.Dostałam kilka próbek lecz jednak nie byłam zadowolona z obsługi i poważnie się zastanowię następnym razem czy chcę tam robić zakupy.
Sklep znajduje się w pasażu hipermarketu Tesco. Samochód można zostawić na odkrytym parkingu przed lub za marketem. Jeżeli ktoś porusza się autobusem to połączenie nie jest najlepsze. Konsultantka rozkładała towar na regały. Poszłam tam z zamiarem zakupu mojego ulubionego zapachu. Dodatkowo skusiły mnie liczne promocje na kosmetyki, które lubię, więc skusiłam się jeszcze na zakup kremu. Pani poinformowała mnie o promocjach, obniżyła na ich podstawie cenę wybranego przeze mnie produktu. Dzięki temu zaoszczędziłam sporo pieniędzy i wyszło tak, że krem miałam za prawie darmo. Kosmetyki są dobrej jakości, nie uczulają, mają fantastyczne, przeróżne zapachy. Ceny w czasie promocji nie są zbyt wysokie. Bez promocji są trochę zawyżone. Konsultantka była bardzo miła. Taka obsługa powinna być zawsze i wszędzie. Zachwyciła uprzejmością i fachowością.
Sklep znajduje się w C.H. Matarnia przy obwodnicy gdańskiej. Samochód można pozostawić na parkingu podziemnym lub naziemnym - odsłoniętym. Tym razem było to dość utrudnione bowiem cały parking usłany był samochodami, panował wielki tłok. W sklepie jest dużo miejsca toteż nie odczuwało się dyskomfortu. W sklepie jest bardzo duży wybór ubrań dobrej jakości w atrakcyjnych cenach. Przebieralnie są znacznych rozmiarów z dobrze usytuowanymi lustrami, które moim zdaniem wyszczuplają co może zmylić klienta, a w domu przy swoim lustrze może przeżyć lekkie zdziwienie.
Przy jedynej czynnej kasie utworzyła się długa kolejka. Kasjerka pracowała płynnie, aczkolwiek bez pośpiechu. Pani pożegnała mnie uprzejmie po dokonaniu płatności.
Apteka znajduje się na terenie C.H. Matarnia przy obwodnicy gdańskiej. Zawsze tam będąc zachodzę do tej apteki ponieważ wiem, że zawsze znajdę coś w wyjątkowo okazyjnej cenie. Jest tam duży wybór perfum oraz innych kosmetyków co nie jest codziennością w innych aptekach. Niemiłą niespodzianką było bardzo długie oczekiwanie na obsługę. Panie bardzo dużo czasu poświęcały jednemu klientowi, robiły to leniwie więc moje oczekiwanie przeciągało się. W końcu nadeszła trzecia pani farmaceutka i zajęła się mną. Nie potrafiła jednak udzielić żadnych pomocnych informacji na temat produktu przeze mnie wybranego. Towar zakupiłam jednak w korzystnej cenie.
Na półkach panował bałagan, pracownice nieustannie rozkładały towar na półki. Problematyczne jest przeciskanie się pomiędzy półkami ze względu na niewielką przestrzeń i duży ruch tam panujący.
Sklep ten znajduje się blisko mojego miejsca zamieszkania i z tego powodu często robię tam zakupy. I tym razem zaszłam do tego sklepu na niewielkie, codzienne zakupy. Jak zwykle o tej porze zastałam sporą kolejkę na stoisku z wędlinami ale warto czekać ze względu na bogaty wybór towaru w bardzo dobrej jakości. Zawsze są promocje na wybrane produkty. Obsługa była miła, obsługiwała bez pośpiechu co było powodem dość znacznej kolejki.
Następnie odwiedziłam dział z serami, tam już nie zastałam tak dużej kolejki. Także wśród serów jest bogaty wybór i promocyjne ceny. Obsługa była miła i sprawna.
Udałam się do kasy przy której kolejka nie była długa. Pani szybko obsługiwała kolejnych klientów.
Niestety pani zasiadająca przy kasie obok bardzo brzydko pachniała. Tak mocno, że było ten bardzo przykry zapach czuć na dość znaczną odległość. Przez ten zapach stanie przy kasie było bardzo uciążliwe.
Apteka Medicus znajduje się w pasażu hipermarketu Real. Samochód pozostawiłam na dużym, odsłoniętym parkingu znajdującym się przed budynkiem.
Wewnątrz nie było kolejki, zostałam szybko obsłużona przez farmaceutę. Co więcej doradził mi zakup leku o dokładnie tym samym składzie jednakże w większej ilości za znacznie niższą cenę.
Stanowisko było czyste i uporządkowane. Pan był miły, nie zwlekał z obsługą, pożegnał mnie uprzejmie.
W sklepie tym można zakupić takie produkty, których nie ma w żadnym innym sklepie, np. nabiał czy też wspaniałe bułki - szczególnie sojowe. Ponadto ceny są stosunkowo niskie, a towar dobrej jakości.Niestety nawet na najmniejsze zakupy trzeba zaopatrzyć się w duży kosz, gdyż sklep nie jest zaopatrzony w małe koszyki. Kiedy zaopatrzyłam się we wszystko to co planowałam podeszłam do jedynej otwartej kasy, przy której jednakże nie było bardzo długiej kolejki. Kasjer szybko obsługiwał klientów. Był uprzejmy co jest wydaje mi się standardem w tej sieci sklepów. Zapłaciłam kartą płatniczą - co jest dozwolone dopiero za zakupy za kwotę powyżej 20zł, a przy sklepie nie ma żadnego bankomatu - więc jeśli ktoś zapomni pieniędzy to karta mu nie pomoże. Kasjer po zakończeniu obsługi pożegnał mnie uprzejmie i zaprosił na ponowne zakupy.
Przed sklepem znajduje się niezbyt duży parking lecz mimo to nie zdarzyło się jeszcze abym nie miała gdzie zaparkować.
Carrefour mieści się blisko mojego miejsca zamieszkania wobec czego postanowiłam zajechać tam po drobne zakupy na grilla. Samochód pozostawiłam na dużym, zakrytym parkingu. Do sklepu, który znajduje się na piętrze budynku dostałam się za pomocą schodów ruchomych. Udałam się na dział z wędlinami, gdzie była niewielka kolejka więc zostałam dość szybko obsłużona w sprawny sposób. Zakupiłam bardzo dobrą kiełbasę na grilla w promocyjnej cenie, którą doradziła mi pani z obsługi. Znalazłam dodatkowo wszystkie potrzebne mi produkty. Kiedy udałam się w kierunku kas z zadowoleniem stwierdziłam, że są bardzo krótkie kolejki a jedna z nich była całkowicie pusta. Pani przy kasie szybko mnie obsłużyła, była przy tym dość uprzejma.
Sklep znajduje się tuż przy hipermarkecie Real. Samochód zostawiłam na dużym, odsłoniętym parkingu przed sklepem. Weszłam do sklepu w celu zakupienia czegoś w prezencie dla małego dziecka. Ponieważ sama dzieci nie mam i w ogóle się na nich nie znam postanowiłam poprosić panią o pomoc. Nigdzie jednak nie było widać nikogo z obsługi. Przeszłam więc przez cały sklep i zobaczyłam 2 pracownice siedzące przed komputerami zajęte przeglądaniem internetu. Poprosiłam o pomoc i jedna z nich z wielkim niezadowoleniem na twarzy zsunęła się ze stołka i poszła za mną. Nie potrafiła mi w niczym pomóc, nie rwała się też do udzielenia jakiejkolwiek użytecznej informacji. Radziłam więc sobie sama. Gdy dokonałam w końcu wyboru podeszłam do kasy i tam obsłużyła mnie ta sama pani w bardzo powolny sposób, także z niezadowoleniem na twarzy. Gdy wychodziłam ze sklepu pani nawet nie starała się mnie pożegnać w miły sposób.
W sklepie panował jednak porządek, towar był równo poukładany aczkolwiek ciężko było odnaleźć ubranko w wybranym rozmiarze bez zdjęcia z wieszaka sterty innych ubranek. Niektóre towary były w przystępnych cenach ale większość niestety jest w cenach całkiem dobrych ubrań dla dorosłych.
Sklep ten znajduje się na osiedlu, na którym mieszkam i z tego względu robię tam od czasu do czasu zakupy. Od frontu znajdują się miejsca postojowe, z których ciężko jest wyjechać wprost na ruchliwą ulicę. Sklep jest bardzo dobrze wyposażony szczególnie jeśli mowa o wędlinach - jest ich dużo i są bardzo dobrej jakości. Podobnie stoisko z serami, na którym obsługiwała miła pani, która zapytała czy życzę sobie aby ser pokroić, a także co istotne na dłoniach miała założone rękawiczki ochronne. Jedyny minus to bardzo długa kolejka pomimo tego, że jednocześnie obsługiwały 2 panie.
Nie polecam kupować bułek - podobnie jak wszędzie tam gdzie są takie pojemniki, w których ludzie grzebią, dotykają, ściskają a potem odrzucają te bułki i zmuszeni jesteśmy zjeść już takie dotykane przez niezliczoną liczbę rąk.
Otwarte były 3 kasy i dlatego w kolejce nie czekałam długo. Pani była uprzejma, sprawnie obsługiwała klientów.
Za każdym razem gdy jestem w tym sklepie bardzo mi się podoba wprowadzone nowe rozwiązanie, tzn. automatycznie otwierane drzwi wejściowe/wyjściowe co jest bardzo wygodne i higieniczne ponieważ nie mamy styczności z klamką, którą codziennie dotykało kilkadziesiąt osób.
Do tego oddziału banku PKO BP udałam się w celu wypowiedzenia prowadzenia rachunku bankowego, czego nie udało mi się dokonać wcześniej w innym oddziale. Dość długo czekałam aż ktoś się mną zajmie, a gdy przyszła pani która zajęła się moją sprawą też wszystko się przeciągało aczkolwiek z pewnością nie była to jej wina a jedynie narzucona biurokracja. W dobie komputerów wszystko musiało być mimo wszystko wypisane ręcznie. Pani była bardzo miła przez co czas tam spędzony nie był przeze mnie odebrany jako nieprzyjemny.
Oddział ten znajduje się w uliczce przylegającej tuż do jednej z głównych ulic miasta więc dotarcie tam nie przysparza problemu aczkolwiek trzeba wiedzieć, że ten oddział tam się znajduje, gdyż wejście jest dość niepozorne.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Sklep "Świat spinek"...
Sklep "Świat spinek" znajduje się na parterze C.H. Alfa w centrum miasta. Dojazd jest bardzo dobry bowiem obok C.H. zatrzymuje się większość autobusów miejskich. Sklep jest niewielkich rozmiarów za to asortyment jest imponujący. Jest pełna gama kolorystyczna różnorakich rodzajów gumek, spinek, opasek itp, a także biżuteria w wersji trochę bardziej eleganckiej. Ceny nie są specjalnie wysokie, raczej odpowiednie do tego typu artykułów. W sklepie znajdują się 2-3 panie, które jednak nie proponują swej pomocy. Jeżeli nam na niej zależy musimy same podejść i poprosić to wtedy dopiero może któraś z pań oderwie się od ploteczek z koleżankami. Raczej robią wrażenie, że jest im wszystko jedno i nie odczuwają, że to one są dla klienta a nie na odwrót. Są to pogodne, młode dziewczyny, które jednak nie znają chyba pewnych zasad zachowania. Ale jeśli potrzebujemy kupić coś z tego rodzaju rzeczy to ten sklep jest najodpowiedniejszy przez wzgląd na ogrom dostępnego towaru.
Sklep Wittchen znajduje się na parterze C.H. Alfa, które mieści się w centrum miasta. Obsłużyła mnie młoda, miła pani. Udzieliła mi wszelkich informacji na temat wybranego przeze mnie produktu. Odstraszyła mnie cena ale mimo wszystko mam zamiar wrócić po ten towar, bowiem pani zachęciła mnie zarówno do produktu jak i do powrotu do tego sklepu. Na koniec pani uprzejmie mnie pożegnała. Jedynym minusem tego sklepu są bardzo wysokie ceny.
Do Media Markt udałam się w celu zakupu na raty aparatu cyfrowego, a właściwie w celu dowiedzenia się czy w ogóle przysługuje mi taka możliwość. Zaparkowałam samochód na dużym odkrytym parkingu pod marketem i udałam się wprost na stanowisko z aparatami. Poprosiłam pana o wystawienie dokumentu 'pro forma' i udałam się do punktu ratalnego. Tam przyjęła mnie pani, która przedstawiła mi różne opcje związane z długością okresu ratalnego oraz kosztami dodatkowymi. Jednakże byłam zawiedziona tym, że zmuszona jestem w zasadzie do wykupienia ubezpieczenia kredytu mimo, że nie jest on obowiązkowy ale jak mnie poinformowała pani - bank 'zaleca' wykupienie ubezpieczenia co zwiększyło by całkowity koszt kredytu o ok 500 zł + odsetki i nadpłaciłabym już ponad 900 zł. Oczekiwałam na przyjęcie mojego wniosku przez bank ok 15 min. Bank wyraził zgodę lecz mimo to zrezygnowałam z zakupu bowiem koszta dodatkowe są stanowczo za wysokie.
Stanowisko ratalne jest bardzo małe ale zadbane. Pani ze stanowiska obok nudziła się i zagadywała panią, która mnie w danej chwili obsługiwała co było w pewnym stopniu drażniące.
Przed wyjazdem za miasto zajechałam na stację Orlenu zatankować gaz. Przy dystrybutorze zauważyłam brak guzika do wezwania obsługi. Czekałam więc na przybycie kogoś z personelu. Nikt jednak nie przyszedł przez około 5 minut toteż poszłam do budynku w celu poproszenia kogoś o pomoc. Tam spostrzegłam kilka osób siedzących, popijających napoje i nie zwracających uwagi na klientów. Wyszedł za mną chłopak robiący bardzo złe wrażenie swoim wyglądem zewnętrznym ale generalnie był dość uprzejmy i wykonał swoje zadanie.
Cena gazu nie wyróżniała się na tle innych stacji. Przy dystrybutorze było czysto. Wewnątrz budynku także nic nie wywarło na mnie złego wrażenie.
mBank jest bankiem 'internetowym' i z tego powodu złożenie wniosku następuje drogą internetową. Wniosek wysłałam w piątek, we wtorek przyjechał do mnie kurier podpisać umowę. W ciągu tygodnia otrzymałam także kartę bankomatową. Wszystkie ustawienia mogę dowolnie konfigurować samodzielnie przez internet na stronie www banku. Kody jednorazowe wysyłane są przez sms na wskazany numer telefonu komórkowego co stanowi zabezpieczenie dokonywanych transakcji.Wyeliminowany został problem stania w kolejkach do kas w celu wpłaty gotówki poprzez uruchomienie 'wpłatomatów' będących jednocześnie bankomatami. Prowadzenie konta oraz przelewy są bezpłatne. W razie wątpliwości można skontaktować się z konsultantem telefonicznie bądź udać się do punktów banku, które znajdują się w centrach handlowych.
Bank znajduje się w centrum miasta i z tego powodu postanowiłam właśnie tam załatwić swoją sprawę, tj. złożyć wypowiedzenie prowadzenia rachunku bankowego.Czekałam w długiej kolejce, w dusznym pomieszczeniu aż wreszcie nadeszła moja kolej. Usiadłam na krześle naprzeciw pani, która mimo dużego natężenia pracy rozmawiała z koleżanką na tematy prywatne przez telefon służbowy nie zwracając na mnie najmniejszej uwagi. Kiedy zakończyła rozmowę poinformowała mnie bez emocji, że w tym okienku wypowiedzenia złożyć nie mogę. Musiałabym więc znów długo czekać w innej kolejce do innego okienka. Zrezygnowana wyszłam i od ręki załatwiłam tą sprawę w innym oddziale.
Pomieszczenie nie robi dobrego wrażenia ze względu na małą ilość miejsc siedzących i duszność tam panującą. Panie kasjerki ociągają się, kolejki jedynie się wydłużają. Plus za znajdujący się wewnątrz budynku bankomat, a drugi w pobliżu - na zewnątrz banku.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Apteka ta znajduje...
Apteka ta znajduje się w pasażu hipermarketu Real, samochód można więc pozostawic na dużym, nieosłoniętym parkingu znajdującym się przed budynkiem. Asortyment tam czasem jest droższy, czasem tańszy- w zasadzie gdy kupuję tam dany produkt to niemalże zawsze jest on w innej cenie. W lokalu może się pomieścic swobodnie kilka osób - na moje oko około 8 do 10. Dośc długo czekałam, aż kotoś mnie obsłuży, gdyż pracowała akurat dwójka starszych farmaceutów i wolno obsługiwali zarówno komputer jak i terminal do kart płatniczych. Sam towar został wydany mi szybko ale w tzw. 'miedzy czasie' w terminalu skończył się papier więc wymiana rolki także trwała dośc długo, aż z pomocą przyszła młoda asystentka aptekarzy. Pan, który mnie obsługiwał następnie wydawał mi odpis, którego wydrukowanie, a nawet podpisanie zajęło mu dużo czasu. Byłam bardzo zadowolona jak się okazało, że już koniec i mogę wyjśc. Ogólnie apteka jest dośc przyjemna aczkolwiek jeżeli mam taką możliwośc to wolę korzystac z innej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.