Super. Nie mam zastrzeżeń co do mojego kontaktu z bankiem. Polegał on tylko na kontroli serwisu internetowego, aplikacji mobilnej i infolinii. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat jakości obsługi w mBanku. Cieszę się, że ma Pan dobre doświadczenia związane z serwisem transakcyjnym, aplikacją mobilna, jak i infolinią mBanku. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki), a także zostajemy do Pana dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Tak sobie. Badanie...
Tak sobie. Badanie prowadziłem ponad 4 lata temu Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Badanie prowadziłem ponad 2 lata temu Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Moje doświadczenie z T-Mobile Usługi Bankowe opierało się tylko na kontakt z infolinią. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Badanie prowadziłem ponad rok temu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Badanie prowadziłem ponad 2 lata wstecz. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Placówka nie wygląda zbyt przyjaźnie ale miałem tam poczucie, że nikt nie wsłuchuje się w moją rozmowę z pracownikiem. Pracownik odpowiednio mnie powitał i pożegnał oraz posiadał wymaganą wiedzę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Placówka wygląda niekomfortowo, jest mała i brakuje w niej prywatności. Pracownicy posiadają wiedzę i potrafią się wyrobić w proponowanym czasie obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Pracownicy posiadali odpowiednią wiedzę, potrafili wyrobić się we wskazanym na początku rozmowy czasie obsługi. Zostałem powitany zaraz po wejściu do placówki, która wyglądała bardzo przyjaźnie jednak trochę brakowało w niej prywatności. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Badanie prowadziłem ponad 2 lata wstecz. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Badanie prowadziłem ponad 2 lata wstecz Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Super. Pracownik odpowiednio mnie powitał, posiadał wiedzę, sprawdzenie której polecono mi w instrukcji jednak nie wyrobił się w proponowanym czasie obsługi. Stanowisko obsługi nie gwarantowało prywatności. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Badanie robiłem ponad rok temu więc nie pamiętam szczegółów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Ogólnie jakość obsługi dobra. Pracownicy mają przyjazne podejście do klienta, zarówno podczas zakładania jak też rozwiązywania rachunku. Pomimo iż rozwiązywałem rachunek byłem traktowany do samego końca jak klient banku, pracownik wyraził nadzieję, że jeszcze będę korzystał z usług banku. Placówka wygląda przyjaźnie, jednak brakuje w niej dyskrecji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.