Opinie użytkownika (14)

Super. Nie mam...
Super. Nie mam zastrzeżeń co do mojego kontaktu z bankiem. Polegał on tylko na kontroli serwisu internetowego, aplikacji mobilnej i infolinii. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_632

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
24.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat jakości obsługi w mBanku. Cieszę się, że ma Pan dobre doświadczenia związane z serwisem transakcyjnym, aplikacją mobilna, jak i infolinią mBanku. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki), a także zostajemy do Pana dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Tak sobie. Badanie...
Tak sobie. Badanie prowadziłem ponad 4 lata temu Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_632

01.08.2017

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Badanie...
Tak sobie. Badanie prowadziłem ponad 2 lata temu Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_632

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Moje...
Tak sobie. Moje doświadczenie z T-Mobile Usługi Bankowe opierało się tylko na kontakt z infolinią. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_632

01.08.2017

T-Mobile Usługi Bankowe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Badanie...
Tak sobie. Badanie prowadziłem ponad rok temu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_632

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Badanie...
Tak sobie. Badanie prowadziłem ponad 2 lata wstecz. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_632

01.08.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Placówka nie...
Rewelacyjnie. Placówka nie wygląda zbyt przyjaźnie ale miałem tam poczucie, że nikt nie wsłuchuje się w moją rozmowę z pracownikiem. Pracownik odpowiednio mnie powitał i pożegnał oraz posiadał wymaganą wiedzę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_632

01.08.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Placówka wygląda...
Super. Placówka wygląda niekomfortowo, jest mała i brakuje w niej prywatności. Pracownicy posiadają wiedzę i potrafią się wyrobić w proponowanym czasie obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_632

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy posiadali...
Rewelacyjnie. Pracownicy posiadali odpowiednią wiedzę, potrafili wyrobić się we wskazanym na początku rozmowy czasie obsługi. Zostałem powitany zaraz po wejściu do placówki, która wyglądała bardzo przyjaźnie jednak trochę brakowało w niej prywatności. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_632

01.08.2017
Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Badanie...
Tak sobie. Badanie prowadziłem ponad 2 lata wstecz. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_632

01.08.2017

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Badanie...
Tak sobie. Badanie prowadziłem ponad 2 lata wstecz Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_632

01.08.2017

Euro Bank S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Pracownik odpowiednio...
Super. Pracownik odpowiednio mnie powitał, posiadał wiedzę, sprawdzenie której polecono mi w instrukcji jednak nie wyrobił się w proponowanym czasie obsługi. Stanowisko obsługi nie gwarantowało prywatności. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_632

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Badanie...
Bardzo dobrze. Badanie robiłem ponad rok temu więc nie pamiętam szczegółów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartosz_632

01.08.2017

Bank BPH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ogólnie jakość obsługi...
Ogólnie jakość obsługi dobra. Pracownicy mają przyjazne podejście do klienta, zarówno podczas zakładania jak też rozwiązywania rachunku. Pomimo iż rozwiązywałem rachunek byłem traktowany do samego końca jak klient banku, pracownik wyraził nadzieję, że jeszcze będę korzystał z usług banku. Placówka wygląda przyjaźnie, jednak brakuje w niej dyskrecji.

Bartosz_632

05.09.2014
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi