Jeśli chcecie szybko i sprawnie zatankować swój samochód, to nic prostszego niż podjechać na tą stację. Dużo stanowisk i sprawna obsługa kasowa nie pozwoli wam długo oczekiwać na swoją kolej do tankowania samochodu. Do tego jeśli nie lubicie napełniać swojego baku samodzielnie można poprosić pracownika, który znajduje się w zasięgu wzroku.Poza tym jeśli ktoś zgłodnieje wokół wiele przekąsek, w tym hot dogi.Toaleta na stacji czysta i przestrzenna. Same zalety. Skorzystajcie a z pewnością wrócicie ze swoim bojlidem w to miejsce.
Rewelacyjnie. oprocz wiecznego stania w długich kolejkach w sklepie unosi die nieprzyjemny zapach spowodowany zepsutymi artykułami spożywczymi. obsluga wiecznie szuka kodów artykułów i bezsilnie tłumaczy klientom swoją bezradność.
W poszukiwaniu elegankiej sukienki wybrałam sie do butiku pod szyldem Monnari, który zlokalizowany jest w Centrum Handlowym. Butik jest bardzo czysty i elegancki. Od samego wejścia powitał mnie uśmiech personelu, który zlokalizowany był w połowie sali sprzedażowej. Zaczęłam się rozglądac pomiędzy wieszakami i po dwóch minutach koło mnie znalazła się ekspedientka i zapytała w czym może mi pomóc. Powiedziałam, że poszukuje fajnej luźnej a zarazem eleganckiej sukienki. Z kolei ta zapytała o mój rozmiar a kiedy poiwedziałam, że nie znam tutejszej rozmiarówki zmierzyła mnie i ruszyła na poszukiwanie. Po krótkiej chwili w przymierzalni miałam kilka modeli do przymierzenia. Kiedy tylko ubrałam pierwszą sprzedawczyni zasugerowała mi pomoc i dyskretnie podejrzała jak wyglądam. Wyraziła przychylną opinię i zacheciła do dalszego przymierzania a także porównania fasonów. Kiedy zastanawiałam sie nad wyborem pracownica nie naciskała na wybór a jedynie wyrażała opinie o produkcie. Po chwili stwierdziłam, że potrzebuję jeszcze czasu na podjęcie deczyji. Ekspedienta z uśmiechem na twarzy powiedziała, że to rozumie i zachęciła do ponownej wizyty. Pożegnała sie ze mną i podziękowała za wizytę. Ekspedientak znała dobrze asortyment, była dobrze przygotowana. Umiała nawiązać kontakt i nie naciskała na zakup. Butik jest bardzo dobrym miejscem na poszukieanie odzieży i robienie zakupów.
Zakupy w tym Hipermarkecie mają wiele pozytywnych stron ale niestety i negatywnych. Wspomnę najpierw o pozytywach. Otóz sklep jest bardzo dobrzez wyposażony pod względem wyboru artykułów spozywczych. Bogaty jest wybór warzyw i owoców, które wyróżnaiają się na tle innych marketów świeżością i cenami. Szeroki asoryment spotkamy w\również tutaj na dzile wedlin, świeżego mięsa i nabiału. Każdy znajdzie coś dla siebie a rozpietośc cenowa nie ogranicza nas do wyboru jednego towaru. Sklep jest bardzo dobrze wyposażony na dziłach oferujących artykuły dla dzieci. Mozna z łatwością odnaleźć odzież, środki higieniczne a także jedzenie dla dzieci i niemowląt. Kupując chemię dla domu możemy wybierać pod kątem ceny, wielkości i asortymentu. Duży wybór jest szczegółnie w proszkach do prania, czy artykułach pomocnych w utrzymaniu czystości domu. Oprócz standardowych firm często oferuje się chemię niemiecką. Negatywem hiopermarketu jest mały i ciasny parking, na którym jest naprawde cięzko pozostawić auto. Drugim negatwyem jest częsty brak cen na artykułach lub ich całkowity brak w systemie. Obsługa marketu jest bardzo uprzejma i miła. Pracownice chętnie pomagają w zidentyfikowaniu produktów, czy sprawdzeniu cen. Obsługa kasowa jest równie miła i kompetentna. Wszystko dziła sprawnie i szybko.
W poszukiwaniu letnich sandałów udałam się do sklepu Deichmann. W sklpeie mimo dużej ilości klientów panował znakomity porządek. Przechadzając się miedzy alejkami z obuwiem została powitana przez jedną z pracownic uśmiechem i słowami Dzień Dobry. Po zapoznaniu się z dostępnym asortymentem upatrzyłam sobie dwie pary obuwia, z których miałabym wybrać te do zakupu.Rozpoczęłam poszukiwanie swojego rozmiaru. Wszytskie pudełka mimo wyprzedaży i ciągłej rotacji kartonów przez klientów były ułożone i posegregowane. Z łatwością odszukałam te interesujące mnie. Wybrałam model i podeszłam do kasy. Pani kasjerka przywitała mnie z uśmiechem. Spakował obuwie i zasugerowała zakup podkładek żelowych 3d. Zapytałam o ich włąsciwości. Pani kasjerka wyjaśniła mi ich zalety i powiedziała jak je używac a także jak czyścić. Zademonstrowała mi równiez sposób ich wklejenia do obuwia. Spakowała wszystko i włożyła paragon do reklamówki o czym wspomniała na głos. Podziękowala za zakupy. Pozegnała mnie słowami Do widzenia. Ze sklpeu wyszłam zadowolona i polecam sklep ze względu na dobrą organizację i przychylność personelu.
Odwiedziłam Sklep CCC z myślą o zakupie sandałów letnich. Udałam się do sklepu CCC, które mieści się w Galerii Zdrój. Sklep jest bardzo duży i asortyment obuwia jest naprawdę szeroki. Weszłam do sklepu i zastałam w nim wielu klientów. W każdej z alejek znajdowało sie po kilka osób, które przymierzały i wyszukiwały obuwie. Sama przeszłam większość alejek z obuwiem damskim. Kiedy rozeznałam ofertę postanowiłam odszukać kilka rozmiarów butów i je przymierzyć. Trudno mi było odnaleźć właściwe obuwie, gdyż na półkach panował chaos. Był on spowodowany natężeniem klientów w związku z wyprzedażą obuwia. Niestety poszukując rozmiarówki żadne ze sprzedawców nie zauważył mojego zakłopotania. W przeciwnej alejce do mojej stały dwie srzedawczynie i prowadziły konwersację. Mimo iż widziały mnie doskonale nie zamierzały podejść i pomóc. Po jakiejś chwili zrezygnowałam z poszukiwania numeru jednego z modeli i rozpoczęłam szukać innego w kolejnej alejce. Dalej pozostałam niezauważona. Tutaj również sobie nie poradziłam. Musiałabym otworzyć każde pudełko w alejce ażeby znależć mój rozmiar. Po chwili zrezygnowałam z poszukiwań. Panie sprzedawczynie nadal kontynuowały rozmowę i nie przejawiały ochoty na pomoc.Nie mogąc sobie w tej sytuacji poradzić zrezygnowałam z zakupów.
Cukiernia zlokalizowana tuż w Centrum Rybnika na przeciw Urzędu Miasta to oferująca tradycyjne wyroby cukierniczo piekarnicze. Miejsce to zasługuje na szczególną uwagę ze względu na szeroki asortyment wyrobów. Wszytkie wyroby są wykonywane w tradycyjny sposób. Obsługa cukierni to Panie, które wkładają serce w i dusze w tą małą i przyjazną klientowi cukiernię. Wyposażenie cukierni pamięta lata PRL-u ale dzięki atmosferze tego miejsca całość jest apetyczna i wyjątkowa. Ważne jest to, że ceny w cukierni nie są wygórowane a smak wyrobów jest bardzo dobry. W kwestii wyboru w smakach personel sklepu chętnie doradzi i podpowie. Jedynym negatywem jest to, że cukiernia jest nieczynna w poniedziałki. Cukiernia cieszy się dużym uznaniem wśród opinii publicznej ze zwględu na smak oferowanych wypieków i wyrobów a także na sposób obsługi przez pracowników cukierni.
Wczoraj udałam się na zakupy do marketu Spar. Sklep mieści się w budynkach handlowych na ul. Mazowieckiej. Parking przed sklepem jest dosyć obszerny, także nie ma problemu z pozostawieniem auta. Do sklepu weszłam i wzięłam mniejszy koszyk. Zaczęłam zakupy od warzyw i owoców. Stoisko jest bardzo skromnie wyposażone i asortyment jest dosyć ograniczony. Większość owoców była w nie najlepszym stanie. Do tego na stoisku widnieje informacja, że owoce i warzywa waży sprzedawca. Niestety pracownik ten znajdował się na zupełnie innym stanowisku - obsługując stoisko z serami. Nie wyobrażam sobie jaka miałaby być kolejka przy większym natężeniu ruchu- pracownik musiałby być rozchwytywany między jednym a drugim stoiskiem.W dalszej części sklepu kupiłam pieczywo. Podał mi je pracownik. Z chęcią doradził mi w zakupie, podpowiadając i określając rodzaj wybranego pieczywa. Sklep ma bardzo szeroki wybór wędlin a pracujący tam pracownicy obsługują bardzo szybko, także nie ma problemu ze staniem w długiej kolejce. Po dokonaniu wyboru wędlin udałam się na stoisko z nabiałem, gdzie z powodzeniem wybrałam jogurty. Bardzo dobrze oznakowane i poukładane. Cenówki umieszczone na każdym produkcie ułatwiają identyfikację cen. Udałam się do kasy. Boks kasowy był bardzo czysty a kasjerka była bardzo miła i pomagała mi spakować zakupy do siatki. Sklep jest czysty, idelany na szybkie zakupy.
Bardzo fajny i przyjazny klientowi sklep. Powierzchnia sklepu bardzo duża także możńa się po nim swobodnie poruszać. Mimo to sprzedawcy potrafią dojrzeć zagubionego klienta i pomóc mu w odnalezieniu poszukiwanego artykułu. Sprzedawcy chętnie pomagają dobrać odzież i z chęcią dostarcxzają ją do przymierzalni. Ponadto łatwo się zgubić w tym sklepie, gdyż wybór odzieży jest ogromny. Sprawność i znajomośc asortymentu sprzedawcy była na wysokim poziomie, bo po krótkim opisie poszukiwanej przeze mnie bluzki odnalzał ją i zaprowdadził już po chwili. łKiedy zapytałam o możliwość zbierania punktów na otrzymanej karcie klienta rzeczowo poinformowano mnie o zmianie kart i wyczerpująco udzielono mi instrukcji co do jej wymiany a także o przysługujących mi rabatach. Sklep posiada odzież dobrą gatunkowo. Można zwrócić nieprzemyślane zakupy. Polecam
Wybrałam się na zakupy związane z prezentami na Dzień Dziecka. Miałam w zamiarze kupić coś prakycznego dla swojego dziecka a atkże jakiś upominek w postaci zabawki innemu dziecku z rodziny. W tym celu uadąłam sie do sklepu Świat Dziecka. Bylo 15,20 minut tuz do zamknięcia sklepu. weszłam do środka po czym zobaczyłam umytą podłoge sklepu i sprzedawczynie na jego pocżatku. Pozdrowiłam je grzecznie i zapytałam czy moge zrobić zakupy, gdyż wyglądało to jakby sklep miał byc za moment zamknięty. Panie spojarzały wymownie w moją strone a jedna z nich odpowiedziała, że jeśli zrobię to szybko to tak i w ogóle to za odliczone pieniądze, bo mają policzone pieniązki w kasie. Zostałam bez słowa. Podziękowałam i wyszłam. Poczułam sie niechcianym klientem. Kilka tygodni wcześniej dokonywałam tam zakupów na bardzo dużą sumę i obslugiwana byłam przez Kierowniczkę sklepu- niezwykle uprzejmą osobę. Ta sytuacja dała mi do zrozumienia, że sklep ten ma na tylu klientów, ze wychodzi z założenia, że nie musi o nich dbac. Niestety przypomniały mi się czasy PRL, kiedy to sytuacje takie miały miejsce na co dzień. Myślę, że wielu ludziom da to do myśłenia, bo ja całkowicie zostałam zszokowana i zareagowłam wyjściem ze sklepu.
Ostatnio wybrałam się na zakupy związane z tekstyliami- planowałam zakup bielizny odzieżowej- skarpet, rajstop, szortów a także leginsów. Na wieszakach różnorodnośc- wszystkie poszukiwane artykuły były w zasięgu wzroku. Dokonałam wyboru pod względem rozmiarów. Włożywłam kilka produktów i rozpoczęłam poszukiwanie leginsów. Na stojakach był bardzo mały wybór i brak zonaczenia cenowego. Natomiast w koszach wyprzedażowych wybór leginsów bardzo duży. Po rozpoznaniu oznaczenia cenowego dokonałam zakupu. Udałam sie do kasy. Wyłożyłam swoje zakupy i cierpliwie oczekiwałam na podanie kwoty do zapłaty. Jekież było moje zdiziwienie w momencie podania kwoty do zapłaty za zakupy. Kasjer uprzejmie podał mi paragon. Spojrzałam na wydruk i okazało się, że ceny różnią się od tych na ekspozytorach. Powiedziłam o tym sprzedawcy a ten skierował mnie do BOK. Tam przedstawiłam swoją wątpliwość. Panie zdumione moim sygnalizowaniem problemu poszły na sklep sprawdzić ceny. Poczekałam kilka minut. Została stwierdzona niezgodność a ja otrzymałam informację o możliwości zwrotu gotówki- różnicy między kwoptą pobraną a kwotą jaka widnieje na sklpeie. Skorzystałam z tej możliwości i otrzymałam zwrot.
Wybrałam się na zakupy ogólnospozywcze w zamiarze dokonania zakupów dla najmłodszego członka rodziny tj dziecka kilkumiesięcznego. Jak na poczatek dnia w sklepie panował bardzo dyuży ruch. Duży ruch zwieszony został równiez tym, że w tym dniu zaczęła obowiązywac kolejna "gazetka". Jak na taki dzień w sklepie panował porządek a pracownicy mimo wielu zajęć byli widoczni i bez problemu pomogli mi w odszukaniu produktu, którego poszukiwałam. Zapomniałam równmiez podczas zakupów zważyć jednego z produktów, co przy kasie nie zdenerwowało kasjera. Kasjer spokojnie pozwolił mi dokonać czynności i wrócić na miejsce obsługi. Zapytałam równiez kasjera o produkt z gazetki, gdyż nie byłam pewna w jakiej formie funkcjonuje jedna z promocyjnych ofert. Pracownica kasy uprzejmie mi wyjaśniła na czym polega dana atrakcja cenowa w postaci prezentowanej promocji. Ponadto nie stałam w kolejce mimo tak wielu klientów. Większość kas była czynna i nie było problemu z czasem traconym na kolejki. Zakupy dokonane miło i przyjemnie.
Bardzo przyjazny klientowi sklep.Godny polecenia głównie ze względu a obsługę, która jest niezywkle pomocna i przychylna klientowi.Sprzedawcy doradzają klientowi nie będąc jednocześnie nachalnymi.Ponadto fajni prezentują asortyment i potrafią podkreśłić korzyści danego towaru.Mimo dużego natężenia ruchu sprzedawcy zawsze bacznie obserwują tzw "zagubionego klienta".Jeśli odmawia się zakupu nie są natarczywi i na siłę nie próbują uszczęślwić klienta.Każdy klient czuje się w tym sklepie wyjątkowy.Polecam wszystkim Paniom w każdym przedziale wiekowym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.