Opinie użytkownika (16)

Zaskoczyło mnie bardzo...
Zaskoczyło mnie bardzo prosty sposób zamawiania. Przejrzysta strona. Aby zamówić nie trzeba zakładać konta jak w wielu sklepach internetowych. Bardzo konkurencyjne ceny. Za komplet podręczników zapłaciłam 50 zł mniej niż w normalnej księgarni. Bardzo szybka wysyłka. Od złożenia zamówienia i wysyłki z Krakowa do Łodzi minęło tylko 16 godzin. Zamówiony towar zgodny z opisami w 100%. Naprawdę polecam

Anna_89

04.08.2012

bonito.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu udałam...
Do sklepu udałam się o 15.25. W sklepie było akurat 5 klientów. Nikt nie interesował się klientami dopóki sami nie poprosili o pomoc.Ja również musiałam sama poprosić o pomoc . Pracownica przyniosła z zaplecza wybrany przeze mnie numer obuwia. Następnie pokazała jeszcze dwa inne fasony. Jednak podczas tej obsługi była bardzo bierna nie zachwalała obuwia ani nie komentowała jak klient w nim wygląda.W momencie kiedy ja już skończyłam mierzyć obuwie i już miałam się udać do kasy inny klient prosił mnie o pomoc w odczytaniu numeru buta bo nikogo nie mógł znaleźć z obsługi. Przy kasie zaproponowano mi zakup środka pielęgnacyjnego. Obuwie zapakowano w torbę i podano wychodząc zza lady.Zwrotu dokonałam po 50 min. Wówczas już były 4 osoby obsługujące ale tylko jedna stała za kasą a reszta skupiona zza ladą. W pewnym momencie osoba wcześniej mnie obsługująca zaczęła kłócić się z pozostałymi pracownikami o nie wykonane zadanie, które było zapisane na kartce. Miała żal do pozostałych pracownic, że nikt nie zwrócił uwagi na kartkę na której dużymi czerwonymi literami było napisane zadanie na rano. W sklepie zrobiła się dziwna sytuacji bo każda z pracownic przerzucała winę na drugą a w efekcie na pracownice która ta kartkę napisała że w niewidocznym miejscu została położona.Podczas zwrotu w sklepie był też obecny pracownik innego sklepu który wpadł porozmawiać.Podczas dokonywania zwrotu pracownica mnie obsługująca na siłę próbowała mnie namówić na inny model buta i nie wystarczyła jej moja odpowiedź że byłam zainteresowana balerinami a nie mokasynami które chciała mi sprzedać..Po odebraniu gotówki poproszono mnie o podpisanie potwierdzenia i wpisanie powodu zwrotu.Całość obsługi podczas zakupu i zwrotu zupełnie nie odpowiadał poziomowi jaki w tego typu sklepach można się spodziewać. Zwłaszcza że w sieci Kazar kładą duży nacisk na zaangażowanie w obsługę i podejście do klienta. Tu tego bardzo brakowało.

Anna_89

14.07.2012

Kazar

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (2)
Do salonu weszłam...
Do salonu weszłam o godz 11.20 zaraz zostałam zauważona i poproszona do stanowiska obsługi. Konsultantka zadała kilka pytań aby poznać moje potrzeby a następnie zaprezentowała ofertę abonamentowa i dwa modele telefonów.Nie omawiała systemów operacyjnych tylko wspomniała ich nazwy . Nie kładła nacisku na żadną z marek ale o telefonie Sony Ericsson przeczytała mi informacje dotyczące tego telefonu o Nokii nic. Na koniec zachęcała do internetu mobilnego.Bardzo dążyła do finalizacji zakupu.

Anna_89

13.07.2012

T-Mobile

Placówka

Łódź, Piłsudskiego 94

Nie zgadzam się (0)
Do salonu udałam...
Do salonu udałam się o 13:30. Niestety na obsługę musiałam poczekać 30 min. W salonie obowiązywał system numerków ale wiele osób było obsługiwanych zaraz po wejściu z ulicy bez czekania.Konsultant po zapoznaniu się z moimi potrzebami względem telefonu przeszedł do prezentacji telefonów. Niestety prezentacja była bardzo ogólna bez opowiadania o szczegółach telefonów.Bardzo dążył do finalizacji zakupu.W salonie konsultanci witali klientów na stojąco i tak samo żegnali.Podobało mi się też że konsultanci zawsze się przedstawiali klientowi. Bardzo duży przestronny jasny salon.Telefony które były wystawione były "porozrzucane po całym salonie" a nie na jednej ścianie.Do dyspozycji klientów była kawa z ekspresu.

Anna_89

12.07.2012

T-Mobile

Placówka

Łódź, Piłsudskiego 10

Nie zgadzam się (0)
Sklep ten odwiedziłam...
Sklep ten odwiedziłam juz po raz kolejny ze względu na bardzo dużą i atrakcyjną kolekcję. Ceny ich asortymentu są również bardzo przystępne.Po raz kolejny byłam pod wrażeniem życzliwości i zaangażowania pracującego tam personelu. Nawet przy większej ilości klientów nie zaniedbują nikogo. Służą pomocą w doborze odzieży. A przy tym zawsze robią to z uśmiechem i cierpliwością.jest to jeden z moich ulubionych sklepów.

Anna_89

06.07.2012

Greenpoint

Placówka

Łódź, Brzezińska 27

Nie zgadzam się (0)
W momencie wejścia...
W momencie wejścia do sklepu były przede mną 2 osoby. Na obsługę oczekiwałam ok 30 min.Sprzedawca po zadaniu kilku pytań oceniające moje potrzeby przeszedł do prezentacji oferty i zaproponował 2 telefony. Jeden Samsung za złotówkę a drugi z bardzo wysoką dopłatą. Nie wiele opowiadał o telefonach i ich systemach operacyjnych. Były to informacje ogólnikowe takie jak z ulotki. Miałam wrażenie że konsultant nie zna danych technicznych telefonów ani tego czym tak naprawdę się różnią dane systemy operacyjne.Bardzo duża obojętność w stosunku do klienta brak zaangażowania.Na koniec zaproponowano mi założenie konta w WBK który współpracuje z plusem. Konsultant zrobił to jakby od niechcenia dla zasady żeby o tym wspomnieć. Brak dążenia do finalizacji.Konsultant w trakcie obsługi klienta przede mną poinformował go że wciągu tygodnia może być przeprowadzana telefoniczna ankieta dotycząca obsługi. Konsultant zachęcał żeby jak najczęściej oceniać na 6 (najwyższa ocena).Salon Plusa znajdował się w galerii i był czynny do 21 ale sklepiki (wyspy) znajduje się na środku alejki już do 20. W trakcie obsługi kilka minut przed 20-tą do salonu zaczęto wnosić stoisku z jednego z takich sklepików. Były to kubeczki, body, plecaki i inne stelaże.

Anna_89

06.07.2012

PLUS

Placówka

Pabianice, Zamkowa 31

Nie zgadzam się (0)
Od razu po...
Od razu po wejściu zostałam zauważona przez pracownice. Konsultantka zadała kilka pytań aby poznać moje potrzeby względem telefonu i taryfy.Była bardzo zaangażowana w sprzedaż. Po przedstawieniu oferty taryf zaprezentowała 2 modele telefonów. Przedstawiając zalety jednego i drugiego. Nie faworyzowała żadnej z marek przedstawianych telefonów.Konsultantka bardzo zaangażowana w sprzedażNa koniec proponowała założenie konta w banku co po spełnieniu pewnych warunków obniżyło by koszt abonamentu. Zaprezentowała również ofertę telewizji cyfrowej.Całość wizyty trwała ok 20 min

Anna_89

06.07.2012

PLUS

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Plac Kościuszki 12

Nie zgadzam się (0)
W momencie wejścia...
W momencie wejścia do salonu sprzedawca rozmawiał ze znajomymi przed salonem. Poproszony przez innego pracownika zaczął mnie obsługiwać. Konsultant pytał mnie o moje preferencje względem taryfy i telefonu. Po tych pytaniach zaczął przedstawiać ofertę i telefony. Bardzo ogólnikowo wspomniał o telefonach i cały czas skupiał się na taryfach.Bardzo małe zaangażowanie w sprzedaż. Sprawiał wrażenie jakby śpieszył się z powrotem do znajomych. Ta wizyta nie zachęciła mnie do ponownego odwiedzenia salonu i skorzystania z oferty. Na koniec namawiał mnie na konto i telewizję cyfrową.

Anna_89

06.07.2012

PLUS

Placówka

Piotrków Trybunalski, Słowackiego 123

Nie zgadzam się (1)
Do salonu przyszłam...
Do salonu przyszłam o 12.05 niestety na obsługę czekałam 45 min. Było to związane z obsługą wcześniejszego klienta i trudnościami z internetem co wydłużało czas obsługi.W momencie podejścia do stanowiska konsultant przeprosił ze musiałam tak długo oczekiwać.Bo zadaniu szeregu pytań o moje potrzeby względem telefonu i taryfy konsultant przedstawił dwie taryfy i trzy modele telefonów.Każdy po trochu omówił skupiając się na zaletach omawianych telefonów.Następnie przedstawił mi ofertę mobilnego internetu. Konsultant był bardzo zaangażowany w pracę a cała obsługa bardzo sympatyczna.Czas obsługi bez oczekiwania to ok 20 min

Anna_89

06.07.2012

T-Mobile

Placówka

Łódź, Brzezińska 27

Nie zgadzam się (0)
W momencie wejścia...
W momencie wejścia do sklepu były 2 pracownice i ok 3 klientów. Zaraz po wejściu zaostałam powitana z uśmiechem przez obie panie. Po zapoznaniu sie z asortymentem chiałam poprosic o pomoc. Niestety żadna z Pań nie reagowała na moje zachowanie i dlatego musiałam podejśc aż do kasy aby zapytac o wybrany numer. Pani poinformowała mnie że nie ma i powiedziała w jakim sklepie jeszcze dostane wybrane obuwie w tym rozmiarze.Po tej rozmowie wróciłam do ółki aby przymierzac dziecku obuwie. Po wybraniu obuwia udałam sie do kasy. Tam ponownie byłam obsługiwana przez Panią z którą wcześniej rozmawiałam. Po zapłaceniu zostałam miło pożegnana. Po 30 minutach wróciłam do sklepu aby zwrócic buty. Przy kasie nikogo nie było po kilku minutach oczekiwania sama zaczęłam szukac obsługi. Zaczęła mnie wtedy obsługiwa pani z identyfikatorem zastępca kierownika sklepu. Zapytała o powód zwrotu i podała do wypełnienia druk zamiany obuwia. Po wypełnieniu druku otzrymałam zwrot gotówki i z uprzejmością zostałam pożegnama. Dużym atutem sklepu jest telewizor dla dzieci.

Anna_89

26.04.2012

DEICHMANN

Placówka

Łódź, Widzewska 22

Nie zgadzam się (0)
W momencie wejścia...
W momencie wejścia na sali była tylko jedna z pracownic przez chwilę komuś pomagała a potem zajęła sie wykładaniem towaru. nikt mnie nie przywitał. Moje wejści było niezauważone. Po kilku minutach i po zapoznaniu sie z asortymentem sama musiałam poprosic o pomoc. Po przymierzeniu pierwszej sukienki, zapytałam o którszy model. Niestety w sklepie takich nie mieli. Wzięłam wiec sukienkę i udałam sie do kasy. Obie pracownice były bardzo bierne i skupione na układaniu towaru wg danych które miały na kartkach.W momencie podejścia do kasy obie pracownice rozmawiały o ekspozycji i coś komentowały. Lokal bardzo mały i ciasny.

Anna_89

24.04.2012

Quiosque

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
W momencie wejścia...
W momencie wejścia do sklepu było bardzo dużo klientów.Po zapoznaniu się z asortymentem podeszłam do biurek. Niestety długo czekałam na obsługę.Jeden pracownik był zajęty obsługą innych klientów a drugi ciągle gdzieś chodził i rozmawiał przez telefon. Po rozmowie wywnioskowałam że była to prywatna rozmowa.Gdy w końcu udało mi się doczekać na obsługę sprzedawca rekomendował mi 3 biurka.Zadawał pytania aby poznać moje preferencje.Zamiast trzymać się konkretów dotyczących biurka pracownik skupiał się na detalach typu " Ty biurko ma półeczkę można sobie coś postawić a pod coś ułożyć" Rozmowę zakończyłam zdaniem że muszę się jeszcze zastanowić.Po podejściu do kasy gdzie obsługiwała p. Magda zostałam zapytana czy przez p. Radka czy zdecydowałam się na biurko. Kasjerka polecała mydełka.Do kasy przede mną czekały 3 osoby.Kasjerka używała zwrotów grzecznościowych.

Anna_89

01.04.2012

JYSK

Placówka

Łódź, Piłsudskiego 94

Nie zgadzam się (0)
W momencie wejścia...
W momencie wejścia do sklepu przy kasie stało 3 pracowników. W momencie rozglądania się po działach spotkałam jeszcze dwóch pracowników. W sklepie było ok 12 osób. Po rozejrzeniu się po sklepie podeszłam do biurek którymi byłam zainteresowana. od razu podszedł do mnie pracownik Piotr który miał żółty napis nowy pracownik. Był bardzo pomocny ale nie natarczywy.Po poleceniu dwóch rodzai obejrzałam je dokładni. Pracownikowi powiedziałam , że jeszcze muszę to przemyśleć i odeszłam. W kasie przywitała mnie kasjerka Karolina. Bardzo uprzejma. Polecała zakup mydełek za 5 zł.Bardzo mi się podobało że pracownicy byli widoczni i gotowi do pomocy.W momencie oglądania biurek bardzo przeszkadzały fotele obrotowe które koło biurek były poustawiane. Żeby móc obejrzeć np. pojemność szafki musiałam je wszystkie przestawiać.Pracownicy posiadali ubiór firmowy czyli granatowa koszulka. Wszyscy także posiadali identyfikatory.

Anna_89

01.04.2012

JYSK

Placówka

Łódź, Brzezińska 27

Nie zgadzam się (0)
W momencie wejścia...
W momencie wejścia do sklepu było w nim ok 10 klientów i 3 pracownice które wykładały wiosenny towar na półki. Moje wejście przez żadna z pracownic nie zostało zauważone. Zostałam powitana dopiero gdy zapoznałam już się z asortymentem i podeszłam do regału z obuwiem które mnie interesowało. Wtedy pracownica która tam akurat była powitała mnie i spytała w czym może pomóc.Pomogła mi odnaleźć właściwy rozmiar i od razu odeszła. Nie udzieliła żadnych dodatkowych informacji o obuwiu.Wykładała jeszcze przez chwilę obuwie po czym odeszła do kasy. Tam obsłużyła jednego klienta a po chwili zaczęła rozmowę z inną pracownicą. Ja w między czasie oglądałam i przymierzałam inne buty. Po wybraniu właściwych udałam się do kasy aby zapłacić. W kasie obsługiwała mnie ta sama pracownica co przy półce. Zaproponowała mi środek do konserwacji obuwia i szczoteczkę do czyszczenie. Bardzo zachęcała mnie do zakupu zwłaszcza tej szczoteczki która kosztuje tylko 4 zł i działa jak gumka do ścierania.Po sfinalizowaniu transakcji otrzymałam paragon i zostałam pożegnana. Po ok 40 min wróciłam do sklepu żeby zwrócić obuwie. Wówczas przy kasie znajdowało się 2 klientów.Pani bez żadnego pytania czy niechęci przyjęła obuwie i zwróciła pieniążki wydając potwierdzenie zwrotu. Również wtedy była miła i życzliwie nastawiona do klienta.Podczas obu wizyt nie zauważyłam aby pracownice pomagali klientom przy półkach. Poza obowiązkową w danym momencie obsługą kasy reszta cały czas zajmowała się wykładaniem towaru na półki.

Anna_89

10.03.2012

DEICHMANN

Placówka

Łódź, Brzezińska 27

Nie zgadzam się (2)
Santander chciałam się...
Santander chciałam się dowiedzieć o nie wysoki kredyt. Pani obsługująca mnie już na samym wstępie zapytała o dowód i zaświadczenie o zarobkach od pracodawcy. Wyjaśniłam jej że chciałam sie wstępnie dowiedzieć o wysokość kredytu a nie od razu go brać. Mimo wszystko musiałam podać adres adres do korespondencji, adres email, wszystkie dane pracodawcy, zarobki moje i męża, oraz inne dane potrzebne do kredytu.Na moje pytanie po co tyle danych pracownica stwierdziła że mają obowiązek wpisywać bo inaczej system może odrzucić prośbę o kredyt ( w moim wypadku o samą symulację).Pracownica bardzo lakonicznie odpowiadała na moje wątpliwoąci np. wysokiego oprocentowania. Ofera banku też nie atrakcyjna biorąc kredyt na 24 miesiące kwotę 1500 trzeba spłacić aż 2770.Zaletami tej placówki są jedynie czystość i brak problemów z zaparkowaniem.

Anna_89

06.03.2012

Santander Consumer Bank

Placówka

Łódź, Rzgowska 30

Nie zgadzam się (2)
Zaraz przy wejściu...
Zaraz przy wejściu na sklep znajduje sie stoisko warzywne. Panował tu bardzo duży porządek. warzywa i owoce bardzo starannie i równo poukładane. Idąc dalej sklep również bardzo czysty a towar na półkach bardzo równo poukładany. Obsługa bardzo uprzejma i posiadała stroje firmowe. Na każdym z działów- stanowisk była osoba chętna do pomocy.Przy kasach również czysto. Obsługa sprawna i ubrana według standardów Almy.Wokól sklepu panował porządek. Bardzo duży parking do dyspozycji gości.

Anna_89

03.03.2012

Alma Market

Placówka

Łódź, Kilińskiego Jana 122/128

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi