Opinia użytkownika: Anna_89
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: W momencie wejścia do sklepu było bardzo dużo klientów.Po zapoznaniu się z asortymentem podeszłam do biurek. Niestety długo czekałam na obsługę.Jeden pracownik był zajęty obsługą innych klientów a drugi ciągle gdzieś chodził i rozmawiał przez telefon. Po rozmowie wywnioskowałam że była to prywatna rozmowa.Gdy w końcu udało mi się doczekać na obsługę sprzedawca rekomendował mi 3 biurka.Zadawał pytania aby poznać moje preferencje.Zamiast trzymać się konkretów dotyczących biurka pracownik skupiał się na detalach typu " Ty biurko ma półeczkę można sobie coś postawić a pod coś ułożyć" Rozmowę zakończyłam zdaniem że muszę się jeszcze zastanowić.Po podejściu do kasy gdzie obsługiwała p. Magda zostałam zapytana czy przez p. Radka czy zdecydowałam się na biurko. Kasjerka polecała mydełka.Do kasy przede mną czekały 3 osoby.Kasjerka używała zwrotów grzecznościowych.