Opinia użytkownika: Anna_89
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W momencie wejścia do sklepu było w nim ok 10 klientów i 3 pracownice które wykładały wiosenny towar na półki. Moje wejście przez żadna z pracownic nie zostało zauważone. Zostałam powitana dopiero gdy zapoznałam już się z asortymentem i podeszłam do regału z obuwiem które mnie interesowało. Wtedy pracownica która tam akurat była powitała mnie i spytała w czym może pomóc.Pomogła mi odnaleźć właściwy rozmiar i od razu odeszła. Nie udzieliła żadnych dodatkowych informacji o obuwiu.Wykładała jeszcze przez chwilę obuwie po czym odeszła do kasy. Tam obsłużyła jednego klienta a po chwili zaczęła rozmowę z inną pracownicą. Ja w między czasie oglądałam i przymierzałam inne buty. Po wybraniu właściwych udałam się do kasy aby zapłacić. W kasie obsługiwała mnie ta sama pracownica co przy półce. Zaproponowała mi środek do konserwacji obuwia i szczoteczkę do czyszczenie. Bardzo zachęcała mnie do zakupu zwłaszcza tej szczoteczki która kosztuje tylko 4 zł i działa jak gumka do ścierania.Po sfinalizowaniu transakcji otrzymałam paragon i zostałam pożegnana. Po ok 40 min wróciłam do sklepu żeby zwrócić obuwie. Wówczas przy kasie znajdowało się 2 klientów.Pani bez żadnego pytania czy niechęci przyjęła obuwie i zwróciła pieniążki wydając potwierdzenie zwrotu. Również wtedy była miła i życzliwie nastawiona do klienta.Podczas obu wizyt nie zauważyłam aby pracownice pomagali klientom przy półkach. Poza obowiązkową w danym momencie obsługą kasy reszta cały czas zajmowała się wykładaniem towaru na półki.