Opinia użytkownika: Anna_89
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W momencie wejścia do sklepu były przede mną 2 osoby. Na obsługę oczekiwałam ok 30 min.Sprzedawca po zadaniu kilku pytań oceniające moje potrzeby przeszedł do prezentacji oferty i zaproponował 2 telefony. Jeden Samsung za złotówkę a drugi z bardzo wysoką dopłatą. Nie wiele opowiadał o telefonach i ich systemach operacyjnych. Były to informacje ogólnikowe takie jak z ulotki. Miałam wrażenie że konsultant nie zna danych technicznych telefonów ani tego czym tak naprawdę się różnią dane systemy operacyjne.Bardzo duża obojętność w stosunku do klienta brak zaangażowania.Na koniec zaproponowano mi założenie konta w WBK który współpracuje z plusem. Konsultant zrobił to jakby od niechcenia dla zasady żeby o tym wspomnieć. Brak dążenia do finalizacji.Konsultant w trakcie obsługi klienta przede mną poinformował go że wciągu tygodnia może być przeprowadzana telefoniczna ankieta dotycząca obsługi. Konsultant zachęcał żeby jak najczęściej oceniać na 6 (najwyższa ocena).Salon Plusa znajdował się w galerii i był czynny do 21 ale sklepiki (wyspy) znajduje się na środku alejki już do 20. W trakcie obsługi kilka minut przed 20-tą do salonu zaczęto wnosić stoisku z jednego z takich sklepików. Były to kubeczki, body, plecaki i inne stelaże.