Opinia użytkownika: Anna_89
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W momencie wejścia do sklepu były 2 pracownice i ok 3 klientów. Zaraz po wejściu zaostałam powitana z uśmiechem przez obie panie. Po zapoznaniu sie z asortymentem chiałam poprosic o pomoc. Niestety żadna z Pań nie reagowała na moje zachowanie i dlatego musiałam podejśc aż do kasy aby zapytac o wybrany numer. Pani poinformowała mnie że nie ma i powiedziała w jakim sklepie jeszcze dostane wybrane obuwie w tym rozmiarze.Po tej rozmowie wróciłam do ółki aby przymierzac dziecku obuwie. Po wybraniu obuwia udałam sie do kasy. Tam ponownie byłam obsługiwana przez Panią z którą wcześniej rozmawiałam. Po zapłaceniu zostałam miło pożegnana. Po 30 minutach wróciłam do sklepu aby zwrócic buty. Przy kasie nikogo nie było po kilku minutach oczekiwania sama zaczęłam szukac obsługi. Zaczęła mnie wtedy obsługiwa pani z identyfikatorem zastępca kierownika sklepu. Zapytała o powód zwrotu i podała do wypełnienia druk zamiany obuwia. Po wypełnieniu druku otzrymałam zwrot gotówki i z uprzejmością zostałam pożegnama. Dużym atutem sklepu jest telewizor dla dzieci.