Opinie użytkownika (51)

Często jest tylko...
Często jest tylko jedna osoba do obsługi klienta. I zdarza się, że trzeba oczekiwać dość długo, by zostać obsłużonym. Oczywiście w zależności od rodzaju załatwianej sprawy.

Anna_5761

05.03.2019

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Ogólnie jestem...
Super. Ogólnie jestem zadowolona, jednak jeśli chodzi o produkty to nie jest konkurencyjny.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_5761

07.05.2018

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

Anna_5761

15.01.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w tym banku oceniam na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy są uprzejmi, odpowiadają na zadane pytania, potrafią doradzić najlepsze rozwiązania. Jeśli chodzi o kredyty i związane z tym koszty to bank nie jest konkurencyjny na rynku. Bywają lepsze. Czasem też trzeba czekać w kolejce, by załatwić swoją sprawę, czy to przy kasie czy też przy obsłudze klienta.

Anna_5761

24.09.2017

Santander Bank Polska

Placówka

Jarocin, ul. Kilińskiego 2a

Nie zgadzam się (0)
Super. Moje wrażenia...
Super. Moje wrażenia z obsługi są pozytywne. Pracownicy szybko i sprawnie wykonują swoją pracę. Chociaż podczas ostatniej wizyty spotkałam obcokrajowców obsługujących polskich klientów, którzy nie zawsze rozumieli o co dokładnie klientowi chodzi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_5761

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Wrażenia z...
Super. Wrażenia z obsługi są bardzo pozytywne. Moje oceny sięgają maksimum. Kontakt z pracownikami bardzo dobry. Jakość usługi wysoka. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_5761

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Wszystko w...
Super. Wszystko w jak najlepszym porządku. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_5761

27.03.2017

LG Electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Pracownicy profesjonalnie...
Super. Pracownicy profesjonalnie podeszli do sprawy. Wobec klientów są mili, rzetelni i moim zdaniem uczciwi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_5761

27.03.2017

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Naprawa...
Bardzo dobrze. Naprawa gwarancyjna przebiegła sprawnie i bezproblemowo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_5761

27.03.2017

BSH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. W sieci...
Super. W sieci Orange jestem od wielu lat i w zasadzie nie mam żadnych zastrzeżeń. W lokalach zazwyczaj nie trzeba długo oczekiwać. Obsługa przebiega sprawnie i rzeczowo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_5761

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Jestem zadowolona...
Super. Jestem zadowolona ze świadczonych przez sieć usług. Bywam w salonach sieci T-Mobile i czasem zdarza się oczekiwać na bezpośredni kontakt z doradcą. Wg mnie brakuje krzeseł w lokalach dla osób oczekujących na swoją kolejkę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_5761

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W siedzibie sieci w mojej miejscowości są zazwyczaj kolejki i trzeba oczekiwać na bezpośredni kontakt z konsultantem. Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby wejść i szybko załatwić sprawę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Anna_5761

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Jakość obsługi...
Świetnie. Jakość obsługi można ocenić bardzo wysoko. Personel charakteryzuje się wiedzą i kompetencją, a także właściwym podejściem do klienta. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_5761

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Anna_5761

12.12.2016

TOP Market

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Anna_5761

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Anna_5761

12.12.2016

Oriflame

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Anna_5761

12.12.2016

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Anna_5761

12.12.2016

Drogerie Natura

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Anna_5761

12.12.2016

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Anna_5761

12.12.2016

Solar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi