Często jest tylko jedna osoba do obsługi klienta.
I zdarza się, że trzeba oczekiwać dość długo, by zostać obsłużonym. Oczywiście w zależności od rodzaju załatwianej sprawy.
Super. Ogólnie jestem zadowolona, jednak jeśli chodzi o produkty to nie jest konkurencyjny.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Jakość obsługi w tym banku oceniam na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy są uprzejmi, odpowiadają na zadane pytania, potrafią doradzić najlepsze rozwiązania. Jeśli chodzi o kredyty i związane z tym koszty to bank nie jest konkurencyjny na rynku. Bywają lepsze. Czasem też trzeba czekać w kolejce, by załatwić swoją sprawę, czy to przy kasie czy też przy obsłudze klienta.
Super. Moje wrażenia z obsługi są pozytywne. Pracownicy szybko i sprawnie wykonują swoją pracę. Chociaż podczas ostatniej wizyty spotkałam obcokrajowców obsługujących polskich klientów, którzy nie zawsze rozumieli o co dokładnie klientowi chodzi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Wrażenia z obsługi są bardzo pozytywne. Moje oceny sięgają maksimum. Kontakt z pracownikami bardzo dobry. Jakość usługi wysoka. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Wszystko w jak najlepszym porządku. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Pracownicy profesjonalnie podeszli do sprawy. Wobec klientów są mili, rzetelni i moim zdaniem uczciwi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Naprawa gwarancyjna przebiegła sprawnie i bezproblemowo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. W sieci Orange jestem od wielu lat i w zasadzie nie mam żadnych zastrzeżeń. W lokalach zazwyczaj nie trzeba długo oczekiwać. Obsługa przebiega sprawnie i rzeczowo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Jestem zadowolona ze świadczonych przez sieć usług. Bywam w salonach sieci T-Mobile i czasem zdarza się oczekiwać na bezpośredni kontakt z doradcą. Wg mnie brakuje krzeseł w lokalach dla osób oczekujących na swoją kolejkę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. W siedzibie sieci w mojej miejscowości są zazwyczaj kolejki i trzeba oczekiwać na bezpośredni kontakt z konsultantem. Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby wejść i szybko załatwić sprawę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Świetnie. Jakość obsługi można ocenić bardzo wysoko. Personel charakteryzuje się wiedzą i kompetencją, a także właściwym podejściem do klienta. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.