Firma sama w sobie bardzo przydatna. Dobre wyposażenie sklepu. Ciekawe propozycje designu. Interesujące promocje. Uwaga jest do obsługi sklepu. Panie pracują od niechcenia. Nie są nastawione na klienta i na dbanie o jakość obsługi tym samym na podnoszenie zysku przez firmę. Jest to częsta przyczyną że rezygnuje z kupna w tym sklepie. Głównie dotyczy to miasta Grudziądz.
Sklep z dobrym wyposażeniem i bogatą ofertą. Bez problemu wybrałam.poszukiwany towar. Bardzo miła obsługa, doradztwo na wysokim poziomie. Dobrze wyjaśnione, zaprezentowane i doradzone. Sklep Wrocław Galeria Dominikańska
Bezwzględnie szybka obskuga zgodnie z oczekiwaniami. Kontakt z agentem na wysokim poziomie, przedstawione propozycje powyżej oczekiwań. Prosty sposób obsługi. W odpowiednim momencie kontakt. Bez narzucania, bez ograniczania informacji. Firma godna polecenia.
Najlepszy salon fryzjerki z którego usług korzystałam. Pełen profesjonalizm, zrozumienie klienta. Bardzo życzliwie i kulturalnie. Salon bardzo estetyczny, schludny. W salonie panuje miła atmosfera, można tam odpocząć. Pracownicy są pomocni. Podawane są napoje wg życzenia klienta (ciepłe, zimne), zawsze mają drobny poczęstunek do kawy (pierniczki, hity). Pracownicy są uśmiechnięci i mimo trudności z dostosowaniem terminów (zapełniony terminarz) to coś się udaje jeszcze dodatkowo znaleźć dla bardzo potrzebującego klienta. wyjątkowo fachowy fryzjer z wyczuciem kolorystycznym i zdolnościami abstrakcyjnej koloryzacji. Ten fryzjer nieustannie się szkoli i widać jego zdolności. Jest wesoła osobą, dobrze doradzi. Bardzo cenie sobie tego fryzjera i bardzo lubię korzystać z usług tego salonu. Polecam (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)
Vistula to mały sklepik na pasażu w Galerii Copernicus w Toruniu. Spodobała mi się swoboda poruszania się po tym sklepie. Można było samodzielnie wybrać sobie koszule, obejrzeć towar. W sklepie tym był nieograniczony dostęp do towaru. Pani ekspedientka miła i uprzejma informowała o promocjach, sprawdzała przy promocjach co jest korzystniejsze dla klienta. Rozpakowywała koszule i dawała do przymierzenia bez grymaszenia, że musi kilka rozpakować. Sprawna obsługa. Mankamentem było światło w sklepie (białe), jego kolor powodował trud w rozpoznaniu kolorów koszul, trzeba było wychylać się do światła bardziej naturalnego (żółte) aby dobrze ocenić kolorystykę.
Hotel usytuowany w centrum miasta, niedaleko ulicy Marszałkowskiej. Lokalizacja hotelu bardzo dobra z uwagi na niewielką odległość do starówki (trasę można przejść pieszo w zaledwie kilka minut). Niezadowolenie przyniósł kontakt z obsługą w recepcji. Była tam recepcjonista w wieku około 60 lat. Pani sprawiała wrażenie osoby znudzonej. NIe była osobą otwartą, zachęcającą do pobytu. Bardzo długo prowadziała rejestrację gości. Proces wpisywania w komputer trwał żmudnie, robiło się gorąco (wizyta w listopadzie więc byliśmy w płaszczach), trzeba było się rozbierać już przy recepcji. Po oddaniu kluczy do pokoju, Pani nie zaproponowała swojej pomocy, nie poinformowała, że można zadzwonić do recepcji w razie pytań czy potrzeby, nie odbierała też dzwoniącego telefonu gdy dokonywała rejestracji gości. Pokój wyposażony skromnie ale jest to standard i udgodnienia dwugwiazdkowe. Nocą w hotelu (mieliśmy okna od strony ulicy) było bardzo głośno. Nocne pobliskie puby dawały sie we znaki. Krzyki, muzyka dudniąca bardzo niosła się do pokoju (okna były zamknięte). Śniadanie w hotelu tradycyjne, polskie. Można było sobie coś wybrać. Problem był z samą konsumcją. Chyboczący stolik wylewał napoje, nie można było sobie z nim poradzić. Nie można było też niczego podłożyć gdyż cała odnoga sie bujała. Obrusy były długie, czepiały sie o kolana co utrudniało siadanie do nich, były poplamione. Nie chciałabym tam ponownie nocować.
Centrum Okulistyczne Lexum w Poznaniu jest kliniką o wysokiej specjalizacji. Przechodziłam zabieg korekcji wzroku 3 lata temu. Jestem bardzo zadowolona z zabiegu i całej opieki medycznej. Klinika jest bardzo przyjazna. Bez problemu, w razie zgłoszenia dolegliwości, okuliści przyjmują "z biegu". Nie trzeba czekać na umówienie terminu. Sama klinika jest bardzo dobrze wyposażona, estetyczna. Poczekalnia schludna, przyjemna. Rok temu stała w poczekalni kawiarka do zaparzania kawy, dziś już jej nie było. Stoi tylko butla z wodą mino znaczącego wzrostu ceny wizyty kontrolnej. Zmienił się wystrój poczekalni, a bardziej lady rejestratorek, co poprawiło komfort załatwiania sprawy z Paniami. Poprzednio lada była bardzo wysoka co nie było przyjemne. Personel grzeczny, można bezstresowo przejść wszystkie badania.
Sklep Marks&Spencer w galerii Malta w Poznaniu jest bardzo przyjemnym miejscem na dokonanie zakupów. Czysty, schludny. Garderoba posegregowana w taki sposób, że nie trudno znaleźć odpowiedniej rzeczy. Ładna kolorystyka lokalu, dużo przestrzeni. Ciuchy ułożone na wieszakach, że przy przeszukiwaniu nie spadają. Przymierzalnie dosyć duże, swobodnie można w nich się poruszać. Jest miejsce aby przysiąść, są wieszaczki na ciuchy. Fajnie, że drzwi otwierają się w przymierzalni do środka co uniemożliwia zajrzenie do środka przez nieodpowiednie osoby. Obsługa bardzo miła, chętna do pomocy, bardzo grzeczna, nie nachalna. Sklep robi bardzo dobre wrażenie. Polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.