Opinie użytkownika (24)

Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1865

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. świetne i...
Rewelacyjnie. świetne i przejrzyste formuły, każdy znajdzie odpowiednią ofertę dla siebie Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1865

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. mają dużo...
Dobrze. mają dużo ukrytych kosztów Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1865

18.01.2017

heyah

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Aleksandra_1865

12.12.2016

Marcpol

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Aleksandra_1865

12.12.2016

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Aleksandra_1865

12.12.2016

AVON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Aleksandra_1865

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Aleksandra_1865

09.12.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Aleksandra_1865

09.12.2016

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Aleksandra_1865

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Aleksandra_1865

09.12.2016

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Aleksandra_1865

09.12.2016

LG Electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Aleksandra_1865

09.12.2016

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Świetnie.
Świetnie.

Aleksandra_1865

08.12.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1865

30.08.2016

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1865

30.08.2016

T-Mobile Usługi Bankowe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1865

29.08.2016

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
11.05.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat jakości obsługi w mBanku. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki), a także zostajemy do Pani dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1865

29.08.2016

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
11.05.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat usług w mBanku. Zachęcamy do odwiedzania naszych placówek, a także zostajemy do Pani dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Z pozdrowienia Julia Wochna, mBank
Fatalnie. Na minus:...
Fatalnie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1865

30.06.2016

LG Electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Aleksandra_1865

30.06.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi