Opinie użytkownika (5)

Chciałam dziś zakupić...
Chciałam dziś zakupić 2 rzeczy w Biedronce. Parking, wejście do sklepu oraz podłoga w nim były czyste. Chciałam zakupić pączka. Podeszłam do półki, na której mieściły się 2 pojemniki zamykane i przeźroczyste. W środku nich znajdowały się pączki. Niestety widok małych muszek (nie jestem znawcą, ale wydaje mi się, że wielkością przypominały muszki owocówki) latających po pojemniku spowodował u mnie niesmak i zniechęcił do zakupu pączka. Podeszłam więc do strefy z napojami. Spośród asortymentu wybrałam sobie napój, który mi odpowiadał i udałam się do kasy. Czynne były dwie kasy. Mimo to czas oczekiwania na obsługę nie był długi. Pani kasująca mój produkt (jak i reszta personelu) była ubrana w obowiązujący w tym sklepie strój. Obsłużyła mnie odpowiednio (nie mam żadnych zaszczerzeń). Niestety daję minus za te muszki.

Aleksandra_1167

28.09.2012

Biedronka

Placówka

Człuchów, Jerzego z Dąbrowy 2a

Nie zgadzam się (0)
Dziś chciałam zrobić...
Dziś chciałam zrobić szybkie zakupy. Związku z tym poszłam do Simply w Tarnowie. Według mnie sklep ten jest najlepszym marketem w mojej okolicy.Ceny produktów są do zaakceptowania; wózki i koszyki czyste. Na sali sprzedaży można swobodnie poruszać się pomiędzy stanowiskami. Pracownicy starają się na bieżąco uzupełniać brakujący towar. Pani w kasie (M.R.) ubrana w firmową koszulkę wyglądała schludnie. Miło i szybko mnie obsłużyła. Z czego jestem bardzo zadowolona.

Aleksandra_1167

18.07.2012

Simply Market

Placówka

Tarnów, ul. Jana Pawła II 8

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym wybrałam się do oddziału ING Bank Śląski mieszczącego się przy ul. Słonecznej w Tarnowie. Wnętrze pomieszczenia było czyste. Przede mną były 2 osoby w kolejce, które zostały szybko obsłużone. Pani obsługująca mnie (A.S) była schludnie ubrana. Przywitała mnie serdecznie i należycie obsłużyła.Spokojnie odpowiadała na moje pytania związane z transakcją. Na koniec pożegnała mnie słowem "do widzenia" oraz "zapraszam ponownie". Jestem zadowolona z usług tegoż banku.

Aleksandra_1167

16.07.2012
Nie zgadzam się (0)
24.08.2021
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za Pani opinie i wysoką ocenę jakości obsługi klientów w oddziale w Tarnowie. Strategia ING Banku Śląskiego oparta jest na koncetracji na kliencie i zaspakajaniu jego potrzeb. Każdy kontakt klienta z bankiem powienien być satysfakcjonujący i stawiać zadowolenie klienta na pierwszym miejscu. Raz jeszcze dziękujemy za Pani opinie i zapraszamy do naszych oddziałów.
W dniu dzisiejszym,...
W dniu dzisiejszym, tj. 11.07.2012 w celu odebrania listu odwiedziłam oddział Poczty Polskiej mieszczący się przy ulicy Klikowskiej 107 w Tarnowie. Wokół budynku, jak i w środku było czysto. Pani (M.) w okienku była schludnie ubrana. Atmosfera była przyjemna. Przywitała mnie słowem "dzień dobry". Zostałam szybko obsłużona. Pani wydała mi list po moim pokwitowaniu i pożegnałyśmy się słowem "do widzenia". Jestem bardzo zadowolona z szybkiej obsługi.

Aleksandra_1167

11.07.2012

Poczta Polska

Placówka

Nie zgadzam się (0)
10.07.2012r. robiłam ...
10.07.2012r. robiłam szybkie zakupy w supermarkecie Simply w Tarnowie przy ul. Jana Pawła II 8.Najbliższe otoczenie sklepu jak i wewnątrz było czysto. Produkty były równo poukładane. Przy produktach umieszczona jest cena. Karteczki z cenami są tak ułożone, że nie można pomylić produktu. Pracownicy ubrani byli w stroje firmowe wykładali towar. Z kolei trzy Panie obsługiwały kasy. Podeszłam do pustej kasy, gdzie przywitała mnie z uśmiechem Pani kasjerka. Była ubrana w strój firmowy, wyglądała czysto i schludnie. Skasowała moje zakupy, wydała resztę i podała paragon. Na koniec powiedziałyśmy sobie "do widzenia".

Aleksandra_1167

10.07.2012

Simply Market

Placówka

Tarnów, ul. Jana Pawła II 8

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi