Dzień dobry, dziękuję za opinię na temat jakości usług w placówkach mBanku. Cieszę się, że tak pozytywnie ocenia Pani naszą pracę. Opinie klientów są dla nas cennym źródłem informacji. Zapraszam Panią także do rozmów z konsultantami mLinii pod numerem numerem 0 801- 300- 800 oraz Ekspertem Online. Na każde Pani pytanie chętnie odpowiemy.
Z pozdrowieniami Aleksandra Pińska, mBank.
Rewelacyjnie. Rzadko odwiedzam...
Rewelacyjnie. Rzadko odwiedzam placówki mBanku więc ciężko wypowiedzieć mi się na temat obsługi stacjonarnej natomiast co do strony www banku, jestem bardzo zadowolona. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję Pani za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi w mBanku. Dokładamy wszelkich starań aby nasza strona była czytelna i kompleksowa. Cieszę się, że Pani to doceniła. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Agata Malinowska, mBank
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Jest to jeden z moich ulubionych sklepów odzieżowych ze względu na dobrą jakość odzieży oraz piękne kroje i fasony. Jednak obsługa czasem wydaje się być nieco wyniosła, mimo dużej kultury osobistej można odczuć chłodne podejście do klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Moja doświadczenia z firmą CCC są pozytywne od wielu lat. Personel jest zawsze pomocny, uprzejmy, chętnie służy pomocą. Jedynym minusem jest jakość obuwia firmy Lasocki. Zakupiłam już kilka par butów skórzanych tej firmy i niestety skóra szybko się niszczy i rysuje. Plusem jest bardzo duża gama różnych modeli i fasonów obuwia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Ogólnie obsługa jest zazwyczaj miła ale dwukrotnie zdarzyło mi się w jednym z salonów spotkać z bardzo niemiłą panią która była wręcz bezczelna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Kino zadbane, panuje w nim porządek, bardzo łatwo znaleźć informację o seansach oraz zbliżających się premierach filmów. Przy kasach kolejki były małe (około 3-4 osoby w jednej kolejce), pan obsługujący mnie był bardzo miły, uśmiechnięty, zapytał jaki rodzaj biletu chcę zakupić. Na koniec spytał tez o to czy życzę sobie coś do jedzenia. Sala kinowa była mała jednak czysta i zadbana.
Sklep zadbany, na wszystkich produktach znajdują się cenówki. Personel bardzo miły, pani poproszona o pomoc w zalezieniu książki bardzo szybko zaprowadziła mnie do miejsca gdzie się ona znajdowała. Przy kasie obsługa również bardzo miła, zapytano mnie o kartę empik oraz zaproponowano produkty promocyjne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.