Opinie użytkownika (13)

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3177

07.05.2018

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy życzliwie...
Rewelacyjnie. Pracownicy życzliwie udzielają pomocy. Pracownicy dążą do tego, aby klient rozłączając się był zadowolony z usług. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3177

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za pozytywny komentarz. Zadowolenie naszych klientów zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Proszę o nas pamiętać. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Rewelacyjnie. Jakość obsługi...
Rewelacyjnie. Jakość obsługi na stronie www jest zadowalająca. W razie jakichkolwiek problemów zgłaszanych na stronie, pracownicy szybko się kontaktują, aby udzielić pomocy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3177

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
10.03.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję Pani za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi i serwisu w mBanku. Dokładamy wszelkich starań aby nasza strona była czytelna i kompleksowa, a pracownicy kompetentni. Cieszę się, że Pani to doceniła. Zachęcam do korzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Agata Malinowska, mBank
Rewelacyjnie. Kontakt z...
Rewelacyjnie. Kontakt z pracownikiem był zadowalający, bez zarzutu. Produkty ciekawe, godne polecenia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3177

01.08.2017

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownik był...
Rewelacyjnie. Pracownik był bardzo uprzejmy. Pracownik miał obszerną wiedzę, dzięki czemu kontakt był zadowalający. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3177

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Pracownik z...
Dobrze. Pracownik z którym się zetknęłam nie był w stanie odpowiedzieć na moje pytania, nić też nie zrobił, aby móc udzielić mi pomocy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3177

01.08.2017

Citi Handlowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jakość produktów...
Rewelacyjnie. Jakość produktów jest dobra. Pracownicy są bardzo chętni do pomocy klientom. Pracownicy są życzliwi i uśmiechnięci. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3177

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy czynnie...
Rewelacyjnie. Pracownicy czynnie pomagali klientom. Produkty w sklepie były dobrej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3177

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy sklepu...
Rewelacyjnie. Pracownicy sklepu podczas obsługi klientów byli życzliwi, przystępni dla klientów. Jakość produktów była zadowalająca. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3177

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jakość produktu...
Rewelacyjnie. Jakość produktu bez zarzutu. Obsługa klienta na wysokim poziomie. Pracownicy szybko obsługiwali klientów, dzięki temu czas oczekiwania na produkty był niedługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3177

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zakupy przebiegły...
Rewelacyjnie. Zakupy przebiegły bez żadnych problemów. Jakość produktu bez zarzutu. Pracownicy życzliwi i uśmiechnięci. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3177

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa na...
Rewelacyjnie. Obsługa na stacji paliw Orlen była uprzejma. Pracownik, który mnie obsługiwał był uśmiechnięty. Jakość produktu bez zarzutu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Agnieszka_3177

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Asortyment sklepu jest...
Asortyment sklepu jest wystarczający, aby zrobić podstawowe zakupy. Personel stara się pomagać klientom. Można uzyskać wiele informacji w Punkcie Obsługi Klienta. Personel jest schludnie ubrany, stara się zachowywać przyjazny stosunek do klienta. Niektóre ceny promocyjne są atrakcyjne, pozostałe ceny utrzymują się na podobnym poziomie jak w innych marketach. Osoby obsługujące przy kasach dbają o czystość swojego miejsca pracy. Osoby sprawujące nadzór pilnują, aby nie było zbyt długich kolejek, czas obsługi jest więc zadowalający.

Agnieszka_3177

28.09.2012

Carrefour

Placówka

Ostrów Mazowiecka, Mieczkowskiego 23

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi