Opinie użytkownika (2)

Jakość obługi apteki...
Jakość obługi apteki oceniłabym dosyć dobrze a nawet bardzo dobrze. Panie pracujące w aptece są bardzo miłe i zawsze służą pomocą. Zaskakujący jest fakt,iż często bardziej pomogą niż nie jeden lekarz. Znają się na lekach, które sprzedają wiedzą, który lek jest na co. Nie zdażyła im się żadna pomyłka. Czas obsługi oraz wygląd miejsca jest również bardzo zadawalający.

Agnieszka_3021

14.07.2012

Apteka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi klienta...
Jakość obsługi klienta w banku oceniam jako raczej negatywną. Panie obsługujące petentów są przeważnie nie miłe, nie potrafią dosyć dobrze wytłumaczyć klientowi swoją ofertę. Klient zatem nie dość,że jest zdezorientowany i zestresowany to tak naprawde wychodzi z tejże instytucji bez żadnej wiedzy. Gdy zapytać jeszcze raz pracownice z wielkim fochem tłumaczą jeszcze raz.. wtedy klient czuje,że nie jest poważnie traktowany. I taka osoba oczywiście już nigdy nie przyjdzie do takiego banku.. jak dobrze,że mamy tak ogromny wybór w dzisiejszej rzeczywistości. Jeśli chodzi o czas obsługi jest on bardzo długi...da się zauważyć,iż klienci są zniecierpliwieni oraz podirytowani. I na sam koniec co do wyglądu tegoż miejsca nie mam żadnych zastrzeżeń wręcz przeciwnie.. jest bardzo przytulnie i miło. Lecz niestety to tylko jedyny plus.

Agnieszka_3021

14.07.2012
Nie zgadzam się (0)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za Pani obserwcję z oddziału ING Banku Ślaskiego. Pani opinię przekażemy osobie zarządzającej tą placówką. Dzięki takim uwagom prowadzimy stały proces doskonalenia jakości obsługi. W ramach tych działań pracujemy nad skróceniem czasu obsługi klienta i zwiększeniem jego komfortu Każda taka opinia jest dla nas bardzo cenna i pozwala nam być jeszcze lepszym w relacjach z klientami. Raz jeszcze dziękujemy za Pani ocenę i zapraszamy do ponownej wizyty w oddziale

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi