Opinia użytkownika: Agnieszka_3021
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Jakość obsługi klienta w banku oceniam jako raczej negatywną. Panie obsługujące petentów są przeważnie nie miłe, nie potrafią dosyć dobrze wytłumaczyć klientowi swoją ofertę. Klient zatem nie dość,że jest zdezorientowany i zestresowany to tak naprawde wychodzi z tejże instytucji bez żadnej wiedzy. Gdy zapytać jeszcze raz pracownice z wielkim fochem tłumaczą jeszcze raz.. wtedy klient czuje,że nie jest poważnie traktowany. I taka osoba oczywiście już nigdy nie przyjdzie do takiego banku.. jak dobrze,że mamy tak ogromny wybór w dzisiejszej rzeczywistości. Jeśli chodzi o czas obsługi jest on bardzo długi...da się zauważyć,iż klienci są zniecierpliwieni oraz podirytowani. I na sam koniec co do wyglądu tegoż miejsca nie mam żadnych zastrzeżeń wręcz przeciwnie.. jest bardzo przytulnie i miło. Lecz niestety to tylko jedyny plus.