Posiadam konto w tym banku od krótkiego czasu ale już sam start był zadowalający - sympatyczny, udzielający szczegółowych informacji Pan, który zawsze miał czas aby wyjaśnić mi pewne problemy ( w tym rozmowa telefoniczna dotycząca bankowości internetowej). Większość obsługi już swoim wyglądem sprawia wrażenie profesjonalizmu. Zawsze miło kontaktują się z klientem a wymaga to wielokrotnie naprawdę cierpliwości - była świadkiem tłumaczenia ofert starszej Pani, trwało to bardzo długo ale nawet przez chwilę Pracownica banku nie okazała zniecierpliwienia czy zdenerwowania. Tylko raz pani z obsługi zachowała się nieprofesjonalnie - rozmawiała z koleżanka obok( choć tamta była ewidentnie zajęta) przez cały czas obsługiwania mnie, co poskutkowało tym, że źle wykonała część operacji ze szkodą dla mnie. Ale już sposób rozwiązania problemu był dla mnie pozytywny i szybki. Jednak to obniżyło jakość obsługi tego banku w moich oczach i dlatego ocena nie jest tak wysoka , jaką początkowo przyznałabym temu bankowi.
Sklep Home & You już od wejścia wita niesamowitą scenerią, wspaniałym aromatem unoszącym się po lokalu. Ekspozycje zawsze są ciekawie zaaranżowane, dostosowane do pory roku, święta itp. Personel sklepu to miłe Panie, które z zaangażowaniem prezentują asortyment, wyraźnie słuchają klienta, tak,że może on poczuć się kimś wyjątkowym i ważnym dla obsługi. Nawet gdy nie robimy zakupów a jedynie oglądamy towar nie widać niezadowolenia u Pań z obsługi, miło witają i zegnają wychodzących. Wspomnienie wyglądu sklepu i atmosfery tam panującej zachęca do ponownych odwiedzin.
To była kolejna( 3) wizyta w tym lokalu, od czasu jego otwarcia we Włocławku ( jesień 2009r.) Za każdym razem zauważam, że dziewczęta( bardzo młode) obsługujące klientów nie znają podstawowych zasad obsługi klienta - zdawkowo zadawane pytanie o pomoc, brak kontaktu wzrokowego, widoczne niezadowolenie, że się im przeszkadza, na dodatkowe pytania reagują jeszcze większym zniecierpliwieniem. Personel sprawia wrażenie całkiem przypadkowego dobranego , bez większego przygotowania z wiedzy sprzedażowej. Sam lokal nie jest estetyczny, stoliki nie są wystarczająco często sprzątane. Menu mało czytelne. Ogólne wrażenie jak dla mnie jest złe i nie zachęca do kolejnych odwiedzin, gdyby nie nalegania mojej córki na "longera" przed podróżą nigdy bym tam nie weszła.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.