Opinia użytkownika: Agnieszka_1299
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Posiadam konto w tym banku od krótkiego czasu ale już sam start był zadowalający - sympatyczny, udzielający szczegółowych informacji Pan, który zawsze miał czas aby wyjaśnić mi pewne problemy ( w tym rozmowa telefoniczna dotycząca bankowości internetowej). Większość obsługi już swoim wyglądem sprawia wrażenie profesjonalizmu. Zawsze miło kontaktują się z klientem a wymaga to wielokrotnie naprawdę cierpliwości - była świadkiem tłumaczenia ofert starszej Pani, trwało to bardzo długo ale nawet przez chwilę Pracownica banku nie okazała zniecierpliwienia czy zdenerwowania. Tylko raz pani z obsługi zachowała się nieprofesjonalnie - rozmawiała z koleżanka obok( choć tamta była ewidentnie zajęta) przez cały czas obsługiwania mnie, co poskutkowało tym, że źle wykonała część operacji ze szkodą dla mnie. Ale już sposób rozwiązania problemu był dla mnie pozytywny i szybki. Jednak to obniżyło jakość obsługi tego banku w moich oczach i dlatego ocena nie jest tak wysoka , jaką początkowo przyznałabym temu bankowi.