Kawiarnia jest zlokalizowana na terenie Silesia City Center w Katowicach. Można się tam napić kawy czy zasmakować czegoś słodkiego. Weszłam tam z zamiarem napicia się napoju kawowego. Stoliki były sprzątane na bieżąco po opuszczających lokal klientach. Butelki z napojami były uporządkowane na regałach. Lada chłodnicza była czysta, z właściwie wyeksponowanymi deserami. Obsługa była sympatyczna i uśmiechnięta. Pracownica szybko przyjęła zamówienie. Czas oczekiwania na kawę był krótki. Także samo uregulowanie rachunku obyło się bez żadnych problemów.
Lokal mieści się na terenie CH Plejada w Sosnowcu. Można w nim usiąść by napić się kawy czy zjeść coś słodkiego - naleśniki, desery, lody. Ceny są przystępne dla kieszeni. Lokal sprawiał wrażenie zadbanego. Wszystkie stoliki były uprzątnięte po poprzednich klientach. Menu było umieszczone na ścianie - czytelne, z wyraźnymi cenami. Lada chłodnicza była czysta - desery właściwe wyeksponowane, z odpowiadającymi im cenami. Do kawiarni weszłam na szybką kawę. Obsługa lokalu była miła i życzliwa. Cała procedura zakupu - przyjęcie zamówienia, przygotowanie napoju oraz zapłata, przebiegły szybko i bezproblemowo.
Sklep sprawia wrażenie schludnego i zadbanego. Witryny sklepowe i podłoga są czyste. Towary są właściwe wyeksponowane. Minusem sklepu jest jego obsługa. Bardziej mozna mówić o nachalności niż o uprzejmości sprzedawców. Nagannym jest wchodzenie do zamkniętej przymierzalni klienta bez wcześniejszego uprzedzenia i zapytania o zgodę.
Do Sephory udałam się z zamiarem zakupu perfum. Co prawda , miałam upatrzony swój typ, jednak postanowiłam zapytać ekspedientkę, co by mi doradziła w zakresie interesującej mnie nuty zapachowej. Pracownica była miła i życzliwa. Cierpliwie pokazywała kolejne testery. Nie wykazała żadnego zniecierpliwienia na moje odmowne odpowiedzi. W końcu zdecydowałam się na zakup wybranych uprzednio perfum. Płatność przebiegła, szybko, bezproblemowo i w miłej atmosferze. Do zakupu Pracownica dodała mi kilka próbek innych perfum. Sklep jest bardzo czysty, z przyjemnością porusza się na jego terenie. Wszystkie towary są posegregowane, właściwie wyeksponowane. Do każdego produktu są wystawione testery, ceny są umieszczone w zasięgu wzroku.
Wizyta miała miejsce 30.12.2010 r. Zaraz po wejściu do lokalu zostaliśmy przywitani. Po zajęciu stolika podeszła do nas kelnerka z menu. Po kilka minutach wróciła ponownie w celu przyjęcia zamówienia. Zapytała, co sobie życzymy zamówić. Zdecydowaliśmy się na pizzę. Zapytała, która nas konkretnie interesuje, jakiej wielkości i jakie do niej chcemy sosy. Na koniec zaproponowała coś do picia. Kelnerka byłą uśmiechnięta i życzliwa. Spokojnie i cierpliwie odpowiadała na zadawane przez nas pytania. Wyraźnie próbowała nawiązać z nami kontakt. W niedługim czasie od złożenia zamówienia, najpierw zostały przyniesione napoje, a potem pizza. Wszystko było dobrze przyrządzone i estetycznie podane. Po zjedzeniu, kelnerka wróciła po puste talerz. Poprosiliśmy o rachunek. Cała transakcja przebiegła, szybko,sprawnie i w miłej atmosferze. Lokal sprawiał wrażenie zadbanego. Drzwi wejściowe, szyby i podłoga były czyste. Wszystkie stoliki były uprzątnięte. W tle dobiegała dyskretna muzyka. Toaleta byłą czysta, zaopatrzona we wszystkie niezbędne środki czystości.
Towarzyszyłam mojej mamie przy zakupie kurtki zimowej w sklepie Alkon zlokalizowanym w centrum handlowym Auchan w Sosnowcu. Witryny sklepowe oraz wejście do sklepu były czyste. Także czystość wnętrza sklepu oraz podłogi nie budziły żadnych zastrzeżeń. Sklep oferuje duży wybór damskiej odzieży wierzchniej. Rozpoczęło się przymierzanie kurtek o różnych fasonach i rozmiarach. Pomimo tego, że Pani, co chwilę odbierała i przynosiła kolejną kurtkę, nie wykazała nutki zniecierpliwienia. Była uśmiechnięta i życzliwa. Jej cierpliwość i chęć pomocy w wyborze została uwieńczona zakupem. Kurtka została wybrana. Również sama procedura zapłaty przebiegła sprawnie i w sympatycznej atmosferze. Myślę, że przy kolejnym zamiarze kupna odzieży wierzchniej wrócimy do tego sklepu.
Kilka dni temu wybrałam się na zakupy z zamiarem nabycia butów. Udałam się w tym celu do sklepu „Sandra” zlokalizowanego w centrum handlowym „Plejada” w Sosnowcu. Witryna sklepowa oraz wejście sklepu były czyste. Także podłoga nie wykazywała żadnych zabrudzeń. Sklep ogólnie sprawiał wrażenie zadbanego i schludnego. Towar w sposób przejrzysty był poukładany na pólkach. Zainteresował mnie jeden fason butów i postanowiłam go przymierzyć. Nie mogłam się jednak zdecydować czy te buty kupić czy nie. Pomimo mojego braku zdecydowania i upływającego czasu przy oglądaniu/mierzeniu butów, obsługująca mnie ekspedientka wykazała się dużą cierpliwością. Była uśmiechnięta i życzliwa. Zapadła jednak decyzja o zakupie tych butów. Miłym gestem ze strony ekspedientki okazał się mały rabacik na ich kupno. Również sama procedura zapłaty przebiegła w miłej atmosferze.
Ponad miesiąc temu kupiłam w Auchanie odkurzacz. Niestety, po tak krótkim czasie pojawiły się z nim problemy. Jako, że odkurzacz był na gwarancji, udałam się z nim do Działu Serwisu. Bez żadnych problemów i zbędnych nerwów został przyjęty. Obsługująca mnie Pani była uprzejma i chętna do pomocy w zakresie zaistniałego problemu. Poinformowała mnie, że Serwis będzie się ze mną kontaktował za około dwa tygodnie. Tak też było. W wyznaczonym terminie zadzwoniono do mnie z informacją, że odkurzacz jest gotowy do odbioru. Także przy odbiorze serwisowanego towaru, nie było żadnych problemów. Wszystko przebiegło sprawnie i bezkonfliktowo, a co najważniejsze, odkurzacz został pozbawiony usterki.
Do Vision Express udałam się z zamiarem zakupu okularów. Wybrałam salon optyczny umiejscowiony na terenie Silesia City Center. W salonie panuje ład i porządek - podłogi i przeszklone wejście są czyste. Salon ma bardzo duży wybór oprawek. Ceny w zasięgu wzroku klienta. Nie mogąc podjąć decyzji z wyborem oprawek , poprosiłam jedną z Pracownic o pomoc. Pani zaprosiła mnie do stolika i zaczęła donosić oprawki do przymierzenia. Przyznam , że dość długo wybierałam. Pomimo tego Pani wykazała się dużą serdecznością i cierpliwością. W końcu decyzja zapadła. Pani poinformowała mnie, że okulary będą do odbioru za okolo tydzień i że salon poinformuje mnie o tym telefonicznie. Tak też było - po 5 dniach zadzwoniono do mnie, że okulary są gotowe. Więc ponownie udałam się do salonu. Tego dnia obsługiwała mnie ta sama Pani co przy wyborze oprawek.Poprosiła mnie do stolika w celu przymierzenia okularów. Niestety, okulary nie leżały dobrze. Pani jednak wykazała zainteresowanie tym problemem i dokonała pewnych poprawek przy okularach. Po raz kolejny sympatyczna i fachowa obsługa. Oczywiście, również sama forma zapłaty przebiegła szybko i w miłej atmosferze.
Przychodzą dni, że trzeba otworzyć portfel i wyciągnąć z niego pieniążki na opłaty za wodę czy telefon. Z postępem techniki chyba nie poszłam dlatego swoje rachunki płacę często na poczcie. Jest to z reguły Poczta Polska na ulicy Krzywoustego w Sosnowcu. Trzeba przyznać , że to malutki oddział poczty - nie przypominam sobie czy w ciągu ostatnich lat był wyremontowany. Dysponuje 3 stanowiskami - jedno okienko ogólne plus dwa okienka do dokonywania wpłat i wypłat. Z reguły są otwarte dla klienta dwa stanowiska. Dlatego tez często , bez względu na godzinę są kolejki. Sam proces obługi klienta jest dośc szybki i sprawny. Jednak cały czas wizyty na poczie to około 12 - 20 miniut. Panie zawsze ubrane są w firmowe stroje i wyposażone w identyfikatory. Zawsze grzeczne i pomocne gdy klient ma jakieś problemy z wystawieniem druków.
Miałam do wykupienia kilka leków. W tym celu jak zwykle udałam się do apteki mieszczącej się w Centrum Handlowym Plejada w Sosnowcu. Apteka ulokowana jest przy samym wejściu do hipermarketu. Jej obeność jest zaakcentowana dużym szyldem mieszczącym się na murach budynku. Dużym plusem tej apteki jest całodowbowy dyżur. Apteka jest przestronna, czysta i nowocześnie urządzona. W godzinach dopołudniowych, pomimo kilku stanowisk, obsługuje jedna osoba. Jednak w sytuacji , gdy pojawia sie kolejka pozostałe kasy stają sie czynne dla klientów. Personel jest zawsze miły, uśmiechnięty i pomocny dla klienta. Ceny są konkurencyjne w porównaniu z cenami w osiedlowych aptekach. Apteka jest dobrze zaopatrzona.
Przyznam, że już nie pamiętam kiedy osobiście odwiedziłam pizzerię. Pizzę zawsze zamawiam przez telefon. Od pewnego czasu korzystam z usług pizzerii LaPrimera na ulicy Brackiej w Sosnowcu. Wczoraj z rodziną mieliśmy smaka na pizzę więc wybrałam numer telefonu do LaPrimera. W słuchawce zgłosiła się z imienia pracownica lokalu. Rozmowa była krótka, ale rzeczowa. Podałam wszystkie informacje niezbędne do realziacji zamówienia. Pani znała dobrze ofertę pizzerii i nie miała problemu z odpowiedzią na moje dodatkowe pytania. W odpowiedzi uzyskałam całkowity koszt zamówienia oraz czas jego realizacji. Rzeczywiście, dostawca pojawił bez żadnych opóźnień. Nie było również żadnych problemów przy uregulowaniu rachunku. Pizza była ciepła i okazała się, że również jest dobra w smaku. Firma do pizzy dołącza 3 sosy gratis. Cena w porównaniu z innymi sieciami pizzerii jest konkurencyjna. Polecam.
Dosyć często kupuję papierosy i gazety w skepie Inmedio, który mieści się na terenie supermarketu Billa na ulicy Braci Mieroszewskich w Sosnowcu. Szyld sklepu jest widoczny już przy samym wejściu do sklepu. Co prawda powierzchnia sklepiku nie jest duża, ale jest on dobrze zaopatrzony. Na trzech ścianach, poukładane tematycznie są czasopisma - nie ma problemu ze znalezieniem poszukiwanego tytułu.
Na czwartej ścianie - za ladą - jest półka z papierosami. W sklepie panuje porządek. Obsługa jest zawsze uśmiechnięta i pomocna dla klienta. Nigdy nie spotkałam się z jakikimkolwiek problemem przy zakupie.
Lubię robić zakupy w sklepie Orsay, zwłaszcza w tym ulokowanym w Centrum Handlowym Plejada w Sosnowcu. Sklep jest klimatyzowany i zadbany. Dysponuje dużym wyborem odzieży. Minusem niestety jest duże zagęszczenie ubrań na wieszakach , że czasami ciężko jest coś znależć a nawet z nich zdjąć. Personel jest zawsze miły, uśmiechnięty i służy pomocą. Plusem z zakupów w tym sklepie są karty stałego klienta. Za zakupiony towar przyznawane są punkty, które można wymieniać na bony pieniężne. Ceny są przystępne dla kieszeni. Orsay często organizuje promocje - warto je obserwować ponieważ rabaty sięgają około 20 - 50 procent. Jakośc ubrań uważam za dobrą - mam wiele ubrań z tej firmy i nawet te mające po kilka lat nie wykazują śladów użytkowania. Nigdy nie ma problemu ze zwrotem czy wymianą towaru.
Od kilku lat tankuję benzynę na stacji BP na ul. Braci Mieroszewskich w Sosnowcu. Stacja jest ulokowana w dogodnym miejscu i jest dobrze widoczna z dalszej odległości. Ceny na paliwo są o kilka groszy wyższe niż na innych stacjach.Jednak rekompensują to karty stałego klienta. Za zakupione paliwo przyznawane są punkty, które można wymienić na dodatkowe paliwo czy nagrody rzeczowe. Teren przed stacją oraz w środku jest zadbany - kosze przy dystrybutorach są opróżniane na bierząco, szyby i podłogi są czyste. Na terenie stacji znajduje się sklep - ceny są widoczne ( aczkolwiek dość wygórowane ) , towar jest poukładany, łatwo znależć poszukiwaną rzecz.Personel zawsze schludny (ubrany w firmowe stroje ) i życzliwy dla klienta.
Wybrałam się dziś na drobne zakupu do Biedronki na ulicy Braci Mieroszewskich w Sosnowcu.Sklep ten odwiedzam dość regularnie. Trzeba przyznać , że lokalizacja sklepu jest dobra zarówno dla osób zmotoryzowanych jak i niezmotoryzowanych. Dojście z sąsiednich osiedli to kwestia kilku czy kilkunastu minut. Parking gwarantuje wystarczającą liczbę miejsc. Niestety już przy samym wejściu widać porozpinane wózki rozstawione gdzie popadnie. Minusem jest ciągły brak czerwonych koszyków przy wejściu. Brak właściwego porządku jest widoczny na terenie całego sklepu.Pomimo pięciu stanowisk kasowych, tylko przy jednym siedziała kasjerka.W efekcie utworzyła się ośmioosobowa kolejka. Personel sklepu jest zawsze uśmiechnięty i miły dla klienta - nigdy nie zaobserwowałam niewłaściwego zachowania wobec innych osób. Ceny w porównaniu z cenami w innych sklepach są konkurencyjne. Pomimo tych kilku niedociągnięć, pozostanę klientką Biedronki.
Niedzielne dopołudnie postanowiłyśmy spędzić z koleżanką na babskich ploteczkach przy kawie. Wybór padł na Costa Coffe w Katowicach na ulicy Stawowej. Z uwagi na dość wczesną porę lokal jeszcze nie był zapełnionymi klientami. Dwuosobowa obsługa przywitała nas z uśmiechem. Nie mając do końca sprecyzowanego zamówienia poprosiłyśmy o poradę.Pan dokładnie opisał nam czym się kawy różnią od siebie i co zawierają . Dokonałyśmy wyboru. Czas oczekiwania był bardzo krótki - max. 2 minuty. Również z uregulowaniem rachunku nie było żadnego problemu. Zasiadłyśmy przy stoliku by podelektować się zamówionymi napojami. Kawy były dobrze sporządzone. Ich ceny były przystępne dla kieszeni. Z czasem w lokalu ludzi przybywało, jednakże można było zaobserwować sprawną obsługę ze strony barmanów - szybki czas realizacji, błyskawiczne oczyszczanie stolików z pozostawionych naczyń po poprzednich klientach. Dość sporym minusem w tym lokalu jest duże zagęszczenie stolików. Przy dużej liczbie osób trudno mówić o poufności rozmów. Kolejny minus to toaleta - co prawda były wszystkie niebędne środki czystości, niestety nie była zbyt czysta, a rozchodzący się w niej zapach nie należał do najprzyjemniejszych. Ogólnie - spotkanie z tą kawiarnią oceniam pozytywnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.