Opinie użytkownika (2)

Sklep odwiedziłem kilka...
Sklep odwiedziłem kilka dni temu, już w samym progu zostałem mile zaskoczony przez ochroniarza, który przywitał się ze mną (niby mały gest ale w inny sposób spojrzałem na sklep). Poszedłem tam z zamiarem kupna bluzki damskiej. Ze względu na to, że nie mam żadnej wiedzy o rozmiarach kobiecych, poprosiłem o pomoc ekspedientkę. Wytłumaczyłem co chciałbym nabyć oraz jakiego mniej więcej wzrostu jest dziewczyna, która miałaby to nosić. Muszę przyznać, że ubrania były dobrze posortowane, cały czas wiedziałem gdzie i czego mogę szukać, może oprócz rzeczy z promocji które były wrzucona jak do worka. Sprzedawczyni doradziła jaką bluzkę i w jakim rozmiarze powinienem ją kupić. Udałem się więc do kasy, cena okazała się być dosyć wysoka, ale nie na tyle abym zrezygnował z zakupu. Pracownica zapakowała T-shirt oraz odpowiedziała mi na kilka pytań dotyczących ewentualnego zwrotu lub wymiany towaru. Dodam, że każda osoba pracująca w tym sklepie z jaką miałem styczność była pozytywnie nastawiona i bardzo miła (oczywiście nie do przesady, ale mogłem się poczuć szanowany) oraz nie ukrywam, że dało się też pożartować co dla mnie jest jak najbardziej plusem. Czas obsługi był naprawdę krótki zważywszy na kolejkę w której musiałem stać. Jeśli chodzi o kompetencje personelu, prezent był udany więc wydaje mi się, że ekspedientka, która mnie obsługiwała zna się na rzeczy. Co do wyglądu, było tam naprawdę schludnie i nic jakoś specjalnie nie kuło mnie w oczy, po prostu sklep przyjemny dla oka.

Adrian_503

02.07.2016

H&M

Placówka

Częstochowa, WOJSKA POLSKIEGO 107

Nie zgadzam się (0)
Byłem umówiony na...
Byłem umówiony na godzinę 11.Plus dla dla osoby obsługującej mnie już na samym początku, zostałem przyjęty równo z czasem nie musiałem czekać ani sekundy dłużej. Zostałem zaproszony do oddzielnego pomieszczenia w celu rozpatrzenia mojej sprawy. Pracownik, który mnie obsługiwał, był ubrany elegancko i zachowywał się bardzo kulturalnie np. przepuszczał mnie w drzwiach, spytał czy klimatyzacja nie jest ustawiona na zbyt niską temperaturę, za co kolejny plus. Przedstawiłem czego dokładnie oczekuję. Bez najmniejszych problemów, wytłumaczył mi wszystko co chciałem wiedzieć, mało tego dodał też nieco od siebie (to znaczy podpowiedział, żebym nie zmieniał kodu pin ponieważ na 90% go później zapomnę, domyślny "szyfr" jest zapisany na umowie którą mam tylko ja oraz bank, więc nie muszę się o nic obawiać). Sam wygląd pomieszczenia w którym się znajdowałem był naprawdę na najwyższym poziomie, styl nowoczesny, utrzymany porządek (nawet kable komputera były w specjalnej gumie dla ładu) - plus też za to. Konsultant podszedł do mojej sprawy indywidualnie i profesjonalnie co dało się odczuć w czasie trwania obsługi, który był adekwatny do chwili jaką musiałem poświęcić na zastanowienie się oraz przeczytanie umowy. Nie wywierał na mnie żadnej presji.

Adrian_503

01.07.2016

ING Bank Śląski

Placówka

Częstochowa, Al. 11 Listopada 7

Nie zgadzam się (0)
08.01.2022
Odpowiedź firmy
@Adrian, dziękujemy za Twoją opinię – cieszymy się, że tak wysoko nas oceniasz. Świetnie, że doradca zadbał o każdy szczegół i czułeś się komfortowo. Takie wpisy, jak Twój dodają nam jeszcze więcej energii do pracy!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi