Opinia użytkownika: Adrian_503
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Byłem umówiony na godzinę 11.Plus dla dla osoby obsługującej mnie już na samym początku, zostałem przyjęty równo z czasem nie musiałem czekać ani sekundy dłużej. Zostałem zaproszony do oddzielnego pomieszczenia w celu rozpatrzenia mojej sprawy. Pracownik, który mnie obsługiwał, był ubrany elegancko i zachowywał się bardzo kulturalnie np. przepuszczał mnie w drzwiach, spytał czy klimatyzacja nie jest ustawiona na zbyt niską temperaturę, za co kolejny plus. Przedstawiłem czego dokładnie oczekuję. Bez najmniejszych problemów, wytłumaczył mi wszystko co chciałem wiedzieć, mało tego dodał też nieco od siebie (to znaczy podpowiedział, żebym nie zmieniał kodu pin ponieważ na 90% go później zapomnę, domyślny "szyfr" jest zapisany na umowie którą mam tylko ja oraz bank, więc nie muszę się o nic obawiać). Sam wygląd pomieszczenia w którym się znajdowałem był naprawdę na najwyższym poziomie, styl nowoczesny, utrzymany porządek (nawet kable komputera były w specjalnej gumie dla ładu) - plus też za to. Konsultant podszedł do mojej sprawy indywidualnie i profesjonalnie co dało się odczuć w czasie trwania obsługi, który był adekwatny do chwili jaką musiałem poświęcić na zastanowienie się oraz przeczytanie umowy. Nie wywierał na mnie żadnej presji.