Opinie użytkownika (9)

Poszedłem do salonu...
Poszedłem do salonu po odbiór pieniędzy z zadatku za okulary z zakupu których zrezygnowałem. Po zapytaniu dlaczego zrezygnowałem bezproblemowo odzyskałem pieniądze i zakończyłem transakcję. Żadnych negatywnie sugestywnych gestów ze strony obsługi (spotkałem się z innymi osobami niż sprzedawały mi okulary).

Adam_42

16.02.2012

Fielmann

Placówka

Bytom, Plac Kościuszki 1

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w salonie...
Obsługa w salonie "zachęciła" mnie do zakupu znacznie droższego produktu niż potrzebowałem i chciałem. Na infolinii uzyskałem informacje jakie chciałem uzyskać. Nie odczułem negatywnego wrażenia mimo iż chciałem zrezygnować z zakupu. Po kulturalnym zadaniu kilku pytań Pani zaprosiła mnie po odbiór pieniędzy do salonu. Ciąg dalszy w kolejnej obserwacji dotyczącej zwrotu.

Adam_42

16.02.2012

Fielmann

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Poszedłem zakupić pierwsze...
Poszedłem zakupić pierwsze okulary, skorzystałem również z badania, jeśli chodzi o badanie trakcie atmosfera zaczęła się robić nieco nerwowa. Obsługa sprzedażowa bardzo miła i kulturalna, preferencje sprzedażowe na wysokim poziomie. Wyszedłem ze znacznie droższymi okularami niż zamierzałem. Później korzystałem z infolinii i zwrotu towaru. Opis w kolejnej obserwacji.

Adam_42

16.02.2012

Fielmann

Placówka

Bytom, Plac Kościuszki 1

Nie zgadzam się (2)
Otrzymałem nierzetelną informację...
Otrzymałem nierzetelną informację na temat produktu "Zysk bez ryzyka". Niestety zgodnie z informacją jaką otrzymałem zdecydowałem się na skorzystanie z tej usługi. W chwili obecnej mam coś czego nie chciałem i zastanawiam się jak z tego wybrnąć.

Adam_42

12.02.2009

ING Bank Śląski

Placówka

Bytom, Strzelców Bytomskich 250a

Nie zgadzam się (24)
W punkcie informacyjnym...
W punkcie informacyjnym (obsługa reklamacji, przechowalnia bagażu itd...) nagminnie zbyt mała ilość pracowników i trzeba długo czekać.

Adam_42

18.11.2008

Carrefour

Placówka

Bytom, J. Nowaka Jeziorańskiego 25

Nie zgadzam się (18)
W porównaniu z...
W porównaniu z innymi firmami dużo wyższy standart obsługi w porównaniu z innymi firmami (sprawdzone na trasach do Niemiec) Numerowane siedzenia, kulturalna obsługa, dojazdy na czas, nowoczesne autokary. Gdyby nie przesiadki było by "idealnie".

Adam_42

18.11.2008

Sindbad

Placówka

Opole, Rynek 8

Nie zgadzam się (12)
Odmowa wydania przez...
Odmowa wydania przez pracownika leku na receptę ponieważ data była nieco niewyraźnie zapisana. Propozycja wzamian: otrzymanie 3 razy mniejszego opakowania w nieco niższej cenie. W innej aptece receptę zrealizowano bezproblemowo.

Adam_42

14.11.2008

Apteka dla Ciebie

Placówka

Bytom, Konstytucji 91a

Nie zgadzam się (15)
Kontakt telefoniczny.Godz 23:55...
Kontakt telefoniczny.Godz 23:55 Jedyna restauracja w mieście (po kilku próbach) która zdecydowała się dowieźć jedzenie na telefon. Bardzo szybki czas realizacji zamówienie. Inna cena podana przez telefon inna na rachunku, na szczęście niższa.

Adam_42

13.11.2008

Gruby Benek

Placówka

Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 2

Nie zgadzam się (24)
Wysoce niemiła obsługa...
Wysoce niemiła obsługa (informuje, że zostaniemy obsłużeni, jak wypali papierosa, przeklina pod nosem), zwyczajowo brak produktów podanych w menu.

Adam_42

01.09.2008

Azuro

Placówka

Bytom, Strażacka 2

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi