Restauracja jest mała ale bardzo przytulna. Wystrój w typie greckim – białe ściany i niebieskie dodatki, na ścianach nisze z oświetleniem, które dodają swoistego uroku miejscu. Z przodu są dwie małe sale ze stolikami, większa liczba gości zmieści się w sali z tyłu restauracji za barem. Bar jest centralnym punktem restauracji, mały ale schludny, za nim znajduje się wejście do kuchni. Jedzenie typowo greckie, jednak na organizowane imprezy można zamówić tez typowe dania polskie. Na jedzenie trochę się czeka, ale to świadczy tylko na plus, bo nie dostajemy dań z mikrofali, tylko faktycznie ugotowane i podgrzane. Nie jest to miejsce bardzo tanie, ale tez składniki z których przyrządza się menu do najtańszych nie należą i trzeba to mieć na uwadze wybierając to miejsce. Obsługa rewelacyjna – pomocna i bardzo sympatyczna. Toaleta czysta z dużym lustrem, mydło,papier i papierowe ręczniki a piszę o tym bo niestety wciąż jeszcze nie w każdej restauracji jest to standard. Jedynym minusem może być zastawa kompletnie niepasująca do miejsca – mało klimatyczna i jakby zbierana z rożnych kompletów – przy większej liczbie osób rzuca się to w oczy, ale to tylko drobny mankament całości, bo jedzenie jest naprawdę dobre. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne, miejsce godne polecenia.
Nieduży sklep sieci Camaieu. Pomimo wielu klientów i sezonu obniżek w sklepie panuje porządek. Widoczny na sklepie personel składa porozkładane ubrania. Ubrania poukładane na regałach i wieszakach kolorami lub tematycznie. Pracownicy sklepu nie pytają indywidualnych klientów czy mogą w czymś pomóc, być może z uwagi na ciągły ruch w godzinach popołudniowych. Promocje i obniżki cenowe są dobrze oznakowane. Ochrona nie rzuca się w oczy. Wystarczająca liczba przymierzalni, choć niekiedy trzeba czekać na swoja kolejkę. Sklep nie przyjmuje zwrotów, a jedynie wymianę towaru (informacja od ekspedientki). Produkty nie należą do najtańszych na rynku, ale są dobre gatunkowo i nie zmieniają swoich właściwości po praniu.
Średnich rozmiarów salon sieci Empik. Brak wystawy. Nowości wydawnicze dobrze wyeksponowane przy wejście do sklepu. Kasy znajdują się na końcu sklepu, wiec trzeba przejść całość, żeby się do nich dostać. W godzinach popołudniowego szczytu, kasy nie nadążają z płynna obsługą. Z uwagi na lokalizacje w centrum i pobliskie przystanki autobusowe, zwykle dość zatłoczony. Personel widoczny w sklepie. Personel nie interesuje się klientami, jeśli klient potrzebuje pomocy musi odszukać pracownika i zapytać o to czego potrzebuje. Produkty ometkowane i poukładane na półkach. Działy z papeterią, upominkami, książkami, płytami, grami. Ceny wydaja się być nieco wyższe, niż w innych sklepach tego typu. Można zamówić produkty których aktualnie nie ma w sklepie.
Sklep ze słodyczami znanej marki Wawel. Jest mały, ale oferuje wszystkie wyroby sprzedawane pod marką Wawel od czekolad, przez wafle, dżemy, czekoladki do bombonierek. Personel (na życzenie) pakuje (za dodatkowa drobną opłatą) słodycze w paczki/kosze idealne na prezent. Płatności można dokonywać również kartą. Obsługa szybka i bezproblemowa. Personel miły i uśmiechnięty, chętnie doradza niezdecydowanym klientom.
Bar z kuchnia orientalną. Pierwsze wrażenie bardzo korzystne – pomieszczenie czyste i kolorowe, obsługa miła i uśmiechnięta. Na stolikach witają klientów zapakowane w serwetki sztućce, naczynia po poprzednich klientach są błyskawicznie sprzątane. W tle słychać spokojną relaksująca muzykę w trudnym do sklasyfikowania języku z dalekiego wschodu. Kupujemy zamawiając przy ladzie, wybieramy z menu umiejscowionego na banerach ponad barem lub niedużych wydrukowanych ulotek. Po kilku minutach posiłki są przynoszone do stolika. Ceny są bardzo przystępne a jedzenie smaczne. Porcje są duże, jedynym mankamentem mogą być ceny napoi. Płacić możemy gotówką i karta płatniczą. Bez dodatkowej opłaty możemy zabrać jedzenie na wynos. Zupy są dodatkowo szczelnie foliowane, co zapobiega wylaniu z pojemnika. Bar jest połączony z kuchnią i widać, że pracownicy kuchni pracują w maskach i fartuchach. Minusem może być fakt, ze po dłuższym pobycie wynosimy z Thai Espress zapach jedzenia.
Sklep znajduje się na parterze Domu handlowego Zenit. Pierwsze wrażenie nie jest zbyt korzystne dla sklepu, ale z uwagi na fakt, iż centrum Katowic nie obfituje w sklepy spożywcze, z konieczności wybieramy ten sklep. Wrażenie sklepu z czasów PRL (wyposażenie/koszyki/pomieszczenie) zaciera oferta sklepu (nabiał, art. spożywcze, mięso wędliny) i obsługa klienta. Wszystko jest starannie poukładane na półkach. Produkty są dobrze ometkowane i świeże. Personel dba o to by produkty się nie przedatowały a te z krótkim terminem ważności są przeceniane nawet o 50%. Wędliny można kupić pokrojone a obsługa nie nie robi problemu sprzedając plasterek czy dwa „do kanapki”. Obsługa na kasie jest uprzejma i bezproblemowa. Płatność kartą akceptowana jest od 10zł wzwyż. Kończąc zakupy żegnani jesteśmy przez personel uprzejmie zwrotem „życzę miłego dnia” - od razu robi się przyjemniej.
Sklep posiada mały parking. Do przystanku autobusowego jest spory kawałek. Metalowe wózki znajdują się na zewnątrz sklepu. W sklepie są plastikowe koszyki do reki i takie do ciągnięcia. Biedronki w zasadzie wszystkie wyglądają podobnie pod katem asortymentu i rozkładu produktów w sklepie. Sklep sprawia wrażenie czystego i schludnego. Na sklepie sporo personelu. Podłoga jest czysta nawet w miejscach narażonych na rozlanie produktów. Towary są poukładane na półkach, nie ma wrażenia bałaganu w sklepie. Ochrona sklepu jest niewidoczna. Obsługa na kasie jest dość szybka, choć czasem kasy się korkują, ale mimo to zakupy można zrobić szybko i sprawnie. Przed sklepem znajduje się bankomat, co może być pomocne bo w Biedronkach nie można płacić kartą.
Sklep posiada mały parking, który przez większość dnia jest zatłoczony ale jest gdzie zaparkować, niedaleko jest tez przystanek tramwajowy i autobusowy. Metalowe wózki znajdują się na zewnątrz sklepu. W sklepie są tylko plastikowe koszyki do reki, których w godzinach szczytu często brakuje - wtedy trzeba sobie radzić samemu. Biedronki w zasadzie wszystkie wyglądają podobnie pod katem asortymentu i rozkładu produktów w sklepie. Sklep nie sprawia wrażenia czystego i schludnego pomimo ze jest widoczna dość duża ilość personelu. Podłoga bywa brudna, szczególnie przy dziale z nabiałem albo napojami gdy komuś się coś rozleje obsługa nie sprząta tego natychmiast - widoczne zaschnięte plamy. Towary są poukładane na polkach, nie ma wrażenia bałaganu w sklepie. Personel jest uprzejmy i pomocny, czasem zażartują przy płaceniu. Zawsze zapraszają na zakupy ponownie. Ochrona sklepu jest niewidoczna. Obsługa na kasie jest błyskawiczna, w przypadku kiedy zbiera się więcej klientów przy jednej kasie od razu otwierana jest kolejna kasa. Zakupy można zrobić szybko i sprawnie.
Sklep posiada mały parking wiec jest gdzie zaparkować, niedaleko jest tez przystanek tramwajowy. Metalowe wózki znajdują się w środku za kasami (na prawo) - wchodząc do sklepu należy najpierw skręcić do kas, bo jak się wejdzie na sklep wtedy pozostają tylko plastikowe koszyki do wzięcia przy kasach. Biedronki w zasadzie wszystkie wyglądają podobnie pod katem asortymentu i rozkładu produktów w sklepie. Ta jest czysta i schludna, już po reorganizacji: najpierw przechodzi się przez warzywa i owoce. Do dyspozycji klientów są tez czerwone koszyki do ciągnięcia (nie każda biedronka je ma). Towary są pookładane na polkach, nie ma wrażenia bałaganu w sklepie. Podłogi są czyste, personel uprzejmy. Produkty na polkach i w chłodniach są dobrze ometkowane, warzywa i owoce wyglądają na świeże. Czysta biedronka idealna na zakupy.
Z usług biura korzystałam dwukrotnie - kupując wczasy w Egipcie oraz bilet lotniczy. Znajduje się na parterze CH Plaza w Sosnowcu, przy schodach ruchomych blisko głównego wejścia. W obu przypadkach byłam bardzo zadowolona z obsługi i następnym razem wybiorę jeszcze raz Sun Alee. Personel jest uprzejmy i bardzo pomocny. Ofertę przedstawiają szczegółowo i kompetentnie. W moim przypadku potrzebowałam fachowej rady podróżując z osoba niepełnosprawną. Podano mi wszystkie informacje jakich oczekiwałam. Z uwagi na specyfikę wyjazdu część z nich dodatkowo potwierdzano telefonicznie. Bezproblemowy kontakt z pracownikami biura. Obsługa szybka i sprawna.
W Katowicach przy ul. Mariackiej jest kilka biur podroży - wybrałam Sky Blub szukając biura, w którym kupie bilet lotniczy. Wcześniej (przed wyjściem) sprawdziłam portale internetowe w tym stronę linii lotniczych i mniej więcej wiedziałam jak plasuje się cena biletu Lufthansy, który chciałam kupić. Sky Club ma przyjemne niebiesko białe logo, biuro dobrze oznakowane i w środku ładnie urządzone, ale to raczej jedyny jego plus. Najpierw czekałam dobra chwilę bo jedna z 2 pań ktore obslugiwaly klientów nie bardzo orientowała się w wyszukiwaniu linii lotniczych i cen biletów, nie miała jednak plakietki sugerującej ze jest nowa, uczy się itp. Cena biletu jaki zasugerowała jako najtańszy przewyższał cenę którą widziałam na stronie Lufthansy o jakieś 150%. Upewniłam się czy aby na pewno jest to najtańsza opcja i podziękowałam za obsługę. W tym samym dniu bilet kupiłam w innym biurze, cena zakupu różniła się od ceny podanej na stronie linii lotniczych jedynie o kilkadziesiąt złotych z uwagi na opłaty manipulacyjne biura. Gdybym nie wiedziała wcześniej ile taki bilet kosztuje, sugerując się radami personelu Sky Club popełniłabym dość kosztowny błąd.
Sklep w niewielkim pasażu handlowym przy zlokalizowanych w centrum Katowic przystankach autobusowych. Promocje i wyprzedaże dobrze wyeksponowane, przechodząc kolo sklepu łatwo można zauważyć promocje asortymentu. Produkty w sklepie dobrze wyeksponowane i oznaczone. Personel uprzejmy, kompetentny i zainteresowany pomocą klientowi - stara się doradzić, poleca inne produkty, aktualizuje dane na karcie stałego klienta, itp. Zgodnie z życzeniem klienta ozdobnie pakuje zakupy na prezent bez dodatkowych opłat. Obsługa szybka, sympatyczna i sprawna.
Sklep jest czysty i rzeczy poukładane - nie ma wrażenia bałaganu, który często towarzyszy sklepom podczas wyprzedaży. Muzyka w sklepie nie jest zbyt głośna. Produkty są dobrze oznaczone cenami, nie ma problemu z wyszukaniem rozmiaru. Obsługa jest mało widoczna, nosi ubrania prawdopodobnie z asortymentu sklepu, dzięki temu trudno odróżnić personel od kupujących. Plakietki z imionami są niewielkie i trudno zauważalne. Personel nie interesuje się klientami. Realizując transakcje przy kasie, nie poleca innych produktów, jest uprzejmy. Sklep odpowiedni dla osób, które wiedza czego szukają i nie potrzebują, aby im doradzać w zakupach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.