ZENIT

(3.43)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 8)

W restauracji byłam...
W restauracji byłam na wieczorze panieńskim. Aby złożyć zamówienie czekałyśmy bardzo długo ok 15 min. Jeszcze dłużej na jego realizację. Dania podano w niemałym odstępie czasowym. Posiłków do wydania było 9. Czas oczekiwania to około 40 min. Na talerzach w tym samym daniu zamówionym przez 4 osoby nie podano ziemniaków. Po około 8 minutach podano je na oddzielnym talerzu z jakimś szybkim komentarzem kelnerki ( lub wskazówki) że "normalnie dają po 4 ziemniaczki". Dania były smaczne, mogłyby być cieplejsze. Zasady savoir vivru pozostawiają wiele do życzenia. Sztućce były podawane po lewej, nie po prawej stronie. Nie było to moje jedyne wyjście i historia była podobna.

Kinga_579

29.11.2016

Placówka

Kraków, Miodowa 19

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2080

26.09.2013

Placówka

Tarnów, Słoneczna 29-33

Nie zgadzam się (0)
OK. za tzw....
OK. za tzw. poprzedniego ustroju zenit błyszczał. teraz to wyglada po prostu slabiutko. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi. Na plus: sprawność obsługi, oferta i cena.

Markus

28.06.2013

Placówka

Katowice, Rynek 12

Nie zgadzam się (0)
Wielobranżowy supermarket na...
Wielobranżowy supermarket na kilku piętrach, czyli wszystko w jednym miejscu. Bardzo dobrze zaopatrzony dział gospodarstwa domowego. Ceny dosyc wysokie, ale towar atrakcyjny. Personel w gotowości, bez nachalności.

Celina_15

28.05.2013

Placówka

Katowice, Rynek 12

Nie zgadzam się (0)
Sklep znajduje się...
Sklep znajduje się na parterze Domu handlowego Zenit. Pierwsze wrażenie nie jest zbyt korzystne dla sklepu, ale z uwagi na fakt, iż centrum Katowic nie obfituje w sklepy spożywcze, z konieczności wybieramy ten sklep. Wrażenie sklepu z czasów PRL (wyposażenie/koszyki/pomieszczenie) zaciera oferta sklepu (nabiał, art. spożywcze, mięso wędliny) i obsługa klienta. Wszystko jest starannie poukładane na półkach. Produkty są dobrze ometkowane i świeże. Personel dba o to by produkty się nie przedatowały a te z krótkim terminem ważności są przeceniane nawet o 50%. Wędliny można kupić pokrojone a obsługa nie nie robi problemu sprzedając plasterek czy dwa „do kanapki”. Obsługa na kasie jest uprzejma i bezproblemowa. Płatność kartą akceptowana jest od 10zł wzwyż. Kończąc zakupy żegnani jesteśmy przez personel uprzejmie zwrotem „życzę miłego dnia” - od razu robi się przyjemniej.

12345

26.06.2012

Placówka

Katowice, Rynek 12

Nie zgadzam się (0)
Przejeżdżając trasa krajową...
Przejeżdżając trasa krajową numer 61 zatrzymałem się w miejscowości Miastkowo, gdyż mój żołądek domagał się śniadania. Niestety w podobno wzorcowym markecie MaxiMix nie było kefiru wiec podjechałem około 100 metrów dalej do następnego sklepu. Wielki i odpustowy szyld głosi że jest to sklep Spożywczo-Monopolowy ZENIT. Przed sklepikiem znajduje się niewielki parking, nie miałem problemu z pozostawieniem auta, jednak w niedzielę po sumie muszą się tu dziać dantejskie sceny. W sklepie panował względny porządek, jednak rozmieszczenie towarów na półkach było nieco nielogiczne. Wreszcie znalazłem lodówkę i poszukałem kefiru. I niestety nie znalazłem. Widać w Miastkowie kefir to towar luksusowy, nie do dostania w powszechnej sprzedaży. Wybrałem więc jogurt pitny, następnie kupiłem jeszcze bułkę grahamkę. Następnie podszedłem do kasy gdzie zaspana pani policzyła moje skromne zakupy. Po wyjściu ze sklepu obejrzałem paragon i prócz horrendalnej ceny z bułkę zauważyłem kilka bzdur .Na dowodzie zakupu widniało, że kupiłem „Art. inne 5%” oraz „Pieczywo”. Według obowiązującego w Polsce prawa niedopuszczalne jest takie zaprogramowanie urządzenia według którego klient nie może jednoznacznie określić jaki towar zakupił. Poza tym na paragonie była błędna godzina; kupowałem przed 7:00 rano, a na kwicie była już 8:11. Po trzecie w nagłówku paragonu brak informacji o nazwie firmy lub nazwisku właściciela. Były za to niepotrzebny tekst „Dziękujemy Zapraszamy”, który zajmował dwie linie wydruku. Naprawdę gratuluję wyboru firmy informatycznej zajmującej się obsługą kas fiskalnych, właścicielowi radzę jak najszybciej przeprogramować urządzenie, gdyż przy ewentualnej kontroli urzędnik może już nie być tak wyrozumiały. Po wyjściu w samochodzie czym prędzej otworzyłem jogurt, przechyliłem i w gardle poczułem lód. Jogurt był zmrożony, przechowywany w zbyt niskiej temperaturze. Zagryzłem więc szybko bułka, która okazała się twarda jak deska i sucha jak wióry z rzeczonej deski. Musiała być co najmniej dwudniowa. Niestety, maksymalny minus dla właścicieli sklepu i obsługi za nieprawidłowy paragon, wysokie ceny oraz skandaliczną jakość sprzedawanego towaru. Nie polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

06.03.2011

Placówka

Miastkowo, Łomżyńska 20

Nie zgadzam się (8)
Warzywa i owoce...
Warzywa i owoce ładnie wyglądają, może oprócz cytryn, które nie są zachęcające. Towar jest ładnie poukładany na półkach, nieraz tylko etykiety z ceną nie znajdują się dokładnie obok produktu. Sklep ma bogatą ofertę, nie tylko produktów spożywczych ale również artykułów przemysłowych czy kosmetyków. Niektóre kosmetyki kolorowe mają testery, dzięki którym można sprawdzić ten kosmetyk. Hala sprzedaży jest schludna i czysta. Sklep ma również sporą ofertę żywności ekologicznej. Obsługa przy kasach jest kompetentna i sprawna. W sklepie można kupić torebki ekologiczne co jest dla mnie plusem.

zarejestrowany-uzytkownik

10.07.2009

Placówka

Tarnów, Słoneczna 29-33

Nie zgadzam się (28)

ZENIT

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ZENIT?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W restauracji byłam...
W restauracji byłam na wieczorze panieńskim. Aby złożyć zamówienie czekałyśmy bardzo długo ok 15 min. Jeszcze dłużej na jego realizację. Dania podano w niemałym odstępie czasowym. Posiłków do wydania było 9. Czas oczekiwania to około 40 min. Na talerzach w tym samym daniu zamówionym przez 4 osoby nie podano ziemniaków. Po około 8 minutach podano je na oddzielnym talerzu z jakimś szybkim komentarzem kelnerki ( lub wskazówki) że "normalnie dają po 4 ziemniaczki". Dania były smaczne, mogłyby być cieplejsze. Zasady savoir vivru pozostawiają wiele do życzenia. Sztućce były podawane po lewej, nie po prawej stronie. Nie było to moje jedyne wyjście i historia była podobna.