Z zakupów spozywczych z Alma 24 korzystam od jakiegos czasu. Pierwszy raz byl niejako pod przymusem poniewaz nie moglam sama wyjsc na wieksze zakupy. Odtamtej pory robie tam zakupy regularnie. Zamowienie skladam przez internet. W przypadku braku produktu pracownicy kontaktowali sie ze mna w celu ustalenia produktu zastepczego. Platnosc jest dowolna, zawzwyczaj place karta przy odbiorze. Bardzo mi to odpowiada. Wiele rzeczy jest tanszych niz w tradycyjnych sklepach czy marketach. Co okolo 1,5 tygodnia sa nowe produktz promoczjne zawierajace. Oferty promocyjne sa bardzo atrakcyjne. Zakupy sa dostarczane w okreslsonym przedziale czasowy. Nigdy nie zdarzylo m sie otrzymac yakupz, np mieso, warzywa, owoce nieswieze. Produkty sa dobierane bardzo starannie. Jest to dla mnie ogromna pomoc i wzgoda. oszczedzam czas, pieniadze, dbam o srodowisko bo nie jezdze autem na zakupy. Obsluga kurierska jest kompetentna i uczciwa.
Od wakacji jestem ubezpieczona w ubezpieczeniu zdrowotnym Allianz.Kilkakrotnie probowalam dowiedziec sie wiecej o placowkach medycznych swiadczacych te uslugi.Niestety, te proponowane na stronie internetow nie pokrywaja sie z tymi, o ktorych dowiedzialam sie na infolinii. Przed podpisaniem umowy zadzwonilam do Allianz w Warszaiwe, aby otrzymac wiecej informacji o placowkach, aby podjac odpowiednia decyzje na jaki zakres ubezpieczenia zdrowotnego podpisac umowe i czy w moim przypadku warto zdecydowac sie na ubezpieczenie to dla calej rodziny. Pan, z ktorym wowczas rozmawialam zapewnial mnie, ze nie bedzie najmniejszego problemu z dostepem do lekarza oraz ze jesli w poblizu nie bedzie specjalisty na ktorym mi bardzo zalezy to wowczas moge isc do innego(ktory niema z nimi umowy) a oni pokrywaja koszty wizyty.Pan wydawal sie byc bardzo przekonywujacy i wszystko wygladalo pieknie.Jednakze kiedy zaszla dla mnie sytuacja, ze musialam pilnie udac sie do specjalisty, zadzwonilam do centrum obslugi chcac umowicsie na wizyte. Wczesniej sprawdzilam na stronie internetowej orientacyjnie gdzie taki specjalista moze mnie przyjac na wizyte. Zadzwonilam do centrum Allianz,czynnego cala dobe i przyjmujacego zapisy przez cala dobe, aby umopwic sie na wizyte. Pan ktory odebral telefon ode mnie powiedzial abym sobie zadzwonila nastepnego dnia, bo on nie zapisze mnie nigdzie. Kiedy poprosilam aby dokladnie sprawdzil przychodnie do ktorej chcialm isc, okazalo sie , ze baza danych jaka maja do dyspozycji pracownicy infolinii jest zupelnie inna niz ta zamieszczona na stronie. Pan twierdzil, ze to napewno ta sama baza. Nie udalo misie zapisac do lekarza, pan odeslal mnie bo jak stwierdzil:"Nie wie jak ma to zrobic". Zadzwonilam nastepnego dnia rano i probowalam dopytac jak to w koncu jest z ta ich oferta, skoro infolinia ma byc czynna 24godz na dobe i w tym czasie powinnammiec ustalona wizyte.Powiedziano mi takze, ze w moim miescie nie moge skorzystac z zadnych uslug medycznych(wbrew wczesniejszym zapewnieniom), oraz ze absolutnie nie ma opcji ze w awaryjnej sytuacji jesli nie ma placowki medycznej w najblizszej okolicy to pokrywaja koszt porady lekarza. Poniewaz nie dostalam sie do specjalisty z Allianz, pojechalam do pracy. Po poltora godzinie pracy, zostalam karetka odwieziona do szpitala. Po wyjsciu ze szpitala zostalam skierowana do przychodni na badania. Pech chcial, ze wlasnie ta placowka wspolpracowala z Allianz, znajdowla sie w moim miescie i miala nawet kilku specjalistow o ktorego sie ubiegalam. Zapytalam pani w rejestracji jak to jest dokladnie u nich z ubezpieczeniem Allianz, od kiedy wspolpracuja, wypytalam o tych konkretnych specjalistow. Okazalo sie , ze nie ma najmniejszego problemu abym mogla sie zapisac. Pani sprawdzila moja karte Allianz, zarejestrowala mnie do specjalisty(innego)a problem zdrowotny u tego specjalisty zostal rozwiazany szybko i sprawnie.
Oceniam bardzo negatywnie to towarzystwo ubezpieczen zdrowotnych. Przez niekompetencje i lenistwo pracownikow, znalazlam sie w szpitalu. Uwazam, ze nikt nie ma prawa wprowadzac innych w blad, zwlaszcza jesli chodzi o zycie i zdrowie czlowieka.
Często będąc w Rybniku odwiedzam hipermarket Real. Ostatnie zakupy uważam za bardzo udane, ponieważ udało mi się zrobic zakupy po okazyjnych cenach oraz znależć produkty, których nie mogłam nabyć w innych sklepach. Podczas zakupów nie zauważyłam uchybień w porządku na sali sprzedaży. Pracownicy marketu byli życzliwi, produkty na ktore zwrocilam uwage oraz te sprawdzone wyrywkowo, posiadały prawidłowe oznaczenie dotyczace promocji, cen. Asortyment wędlin i mies świezych był prawidlowo eksponowany,oznaczony cenowo z prawidlowymi datami przydatnosci do spozycia. Takze na stoisku owoce-warzywa nie było uchybień.
Przy stoisku z pieczywem byly dostepne opakowania jednorazowe dla klientow.
Obsluga przy kasie przebiegla bardzo sprawnie, pani kasjerka była bardzo miła i uśmiechnieta. W boksie kasowym oraz na tasmie nie było smieci, byl utrzymany porzadek. Jestem zadowolona z zakupow jakie dokonuje w tym sklepie.
Hipermarket Carrefour w Jastrzebiu odwiedzam okolo 2 razy w miesiacu. Z checia czesciej robilabym zakupy tutaj, gdyby nie fakt kulku rzeczy, ktore zniechecaja mnie do tego. Jest to placowka nowa, powstała w ubiegłym roku. Sklep ogolnie jest zadbany. Pierwsza moja wizyta (kilka dni po otawciu) skonczyla sie atakiem ochrony w celu zrewidowania plecaka, ktory mielismy ze soba na zakupach. Tego typu sytuacje sa bardzo czesto w tej placowce. Nie jest to zaskakujace. Nieprzyjemna jednak rzecza jest to w jaki sposob ochrona to wykonuje. Klienci do kontroli sa "lapani" w sposob niestety pozostawiajacy wiele do rzeczy,ochrona robi to w sposob malo profesjonalny,malo kulturalny, naskakujac na klienta.
Ceny w markecie nie sa kuszace, sa na normalnym poziomie przecietnego sklepiku. Obsługa przy kasie przebiega powoli, kasjerki pracuja wolno,w pozycji malo ergonomicznej,co zapewne takze poteguje ich zmeczenie. Za kazdym razem kiedy robie zakupy w tej placowce zdarzaja sie roznice cenowe. Podczas jednych zakupow roznica w cenie wyniosla 70 zł. Było tak, poniewaz kod na produkcie (wedlina) pochodzil z zupelnie innego artukulu miesnego. Oczywiscie pojawily sie problemy przy uznawaniu reklamacji, w ostatecznosci reklamacja zostala uznana. Nie lubie robic zakupow w tym sklepie ze wzgledu na ceny, powolna obsluge, roznice w cenie,czyli ze wzgledu na te walory, ktore powinny przyciagac klientow.
W galeri, w ktorej znajduje sie Carefour jest duzo sklepikow, ktore bardzo urozmaicaja zakupy,sa: restauracje, sklepy odziezowe, apteka, drogeria.
Obserwacja dotyczy apteki "Damian" przy ulicy Harcerskiej w Jastrzębiu.
Jest to apteka całodobowa. Zaopatruję się w tej aptece od dłuższego czasu.
Nigdy nie miałam problemu z zamówieniem leków. Ponieważ zaopatruję się w leki mało popularne i specjalistyczne, to w wielu aptekach ich nie ma i ogólnie rzecz ujmując są trudne do zdobycia. Apteka Damian realizuje zamówienie leków już na następny dzień do południa. W aptece pracuje grupa zgranych farmaceutów. Personel jest dość liczny ze względu na wielkość placówki jak i fakt,że apteka jest czynna całą dobę. Wewnątrz apteki są zachowane wysokie standardy higieniczne. Kultura osobista pracowników jak i ich podejście do pacjenta są na wysokim poziomie. Zawsze starają się sprostać wymaganiom pacjenta (klienta), odpowiednio doradzić, zaproponować inny, tańszy lek. Oferta cenowa apteki jest atrakcyjna i konkurencyjna. Asortyment jest bardzo obszerny-od leków od bólu głowy, poprzez bardzo specjalistyczne produkty aż po unikalne, trudne do zdobycia, specjalistyczne kosmetyki. Jeśli zachodzi taka potrzeba, nie ma problemu z wykonaniem odpisu recepty. Apteka prowadzi także Kartę Klubu Stałego Klienta, na której są gromadzone punkty, które są wymieniane na nagrody. Propozycje katalogowe nagród są także bardzo interesujące i są realizowane w krótkim czasie.
Bardzo wysoko oceniam poziom obsługi w tejże placówce. Próbowałam korzystać z innych aptek, jednak nigdy nie udawało mi się znalezć apteki, która sprostałaby moim wymaganiom.
Obserwacja dotyczy bankomatu banku PKO BP. Bankomat znajduje się w tym miejscu od około dwóch lat. Niestety bankomat jest nieczynny co kilka dni. Awarie bankomatu są usuwane bardzo powoli. Najbliższy bankomat Banku PKO znajduje się daleko. Niedaleko jest agencja PKO, jednak jest ona otwarta krótko, zawsze są kolejki oraz za wypłatę przez agencję PKO trzeba płacić prowizje, która co prawda nie jest wysoka, to jednak należy ją zapłacić.Uważam, że bankomat, który jest notorycznie nieczynny to wielka niekompetencja banku, ponieważ nie można korzystać z bankomatu kiedy jest taka potrzeba, a tylko wtedy jest uda się trafić na sprawny bankomat. Dlatego też oceniam nisko jakość obsługi w tym zakresie.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Bardzo często dokonuję...
Bardzo często dokonuję zakupów w tym sklepie. Sklep Euro jest czynny całą dobę. Zawsze spotykam się tam z milą, sympatyczna obsługą. Właściciel sklepu także zawsze podchodzi z uśmiechem do klienta, nawet jeśli jest to osoba obca, to podchodząc do którego z pracowników zawsze mówi "dzień dobry" do klienta, który stoi obok. Sklep jest zadbany, czysty,personel zawsze czysto ubrany. Asortyment sklepu jest na bieżąco uzupełniany, nie ma braków w towarach. Jeśli jakiegoś produktu nie ma na sklepie, a znajduje się na magazynie, to obsługa przynosi go z magazynu. Panie pracujące w Euro są uśmiechnięte, przyjaznie podchodzą do klienta. Polecam ten sklep. Ceny są standardowe, sklep czynny jest całą dobę. W sklepie można płacić kartą płatniczą, jednak dopiero powyżej 20 złotych, co uważam za minus, ponieważ obok znajduje się bankomat, który niestety jest bardzo często nieczynny.
W centrum handlowym "A+Z" udalam sie na zakupy, azeby kupic dla corki spodnie,gdyz nie moglam znalezc w innych placowkach handlowych na terenie miasta spodnie dla niej, choc nie mam specjalnych wymagan pod wzgledem rozmiaru ani wygladu. W sklaepie znalazlam naprwde szeroki asortyment, ktory mnie interesowal za atrakcyjna cena.
Obsluga sklepu bardzo przyjazna, pomocna,potrafiaca doradzic oraz znalezc asortyment, ktory mnie interesowal.
Pani obslugujaca nas byla bardzo mila, usmiechnieta, pozytywnie zaangazowana w prace.Wyglad schludny, czysty, zadbany.
Bardzo milo wspominam te zakupy, z pewnoscia wiele razy jeszcze tam udam sie na zakupy.
Poza spodniami dla corki udalo mi sie takze kupic inne czesci garderoby. W sklepie jest bardzo duzy wybor pod wzgledem rozmiarowym, fasonów. Z cala pewnoscia mozna ubrac sie tam przyslowiowo "od stop do glowy".
Sklep urzadzony czytelnie dla klienta, dopasowana ilosc personelu do wielkosci marketu, sklep czysty i zadbany.
ING BANK SLASKI
Okolo dwa tygodnie przed ta obserwacja zadzwonil do mnie konsultant banku proponujac mi spotkanie w celu zapoznania z oferta banku dotyczaca ubezpieczen i inwestycji.
Umowil mnie wstepnie na takie spotkanie 25.09.2009. 21 wrzesnia zadzwonila do mnie pani, ktora mialaby sie ze mna spotkac. Poniewaz nie bardzo ze wzgl osobistych odpowiadal mi ten termin poprosilam o inny, na co pani byla bardzo niezadowolona tlumaczac to tym ze ona musi wyrobic plan na miesiac i zrobila sie bardzo nachalna co do spotkania, probojac tez wyciagnac ode mnie moje godziny pracy oraz sprawy dosc osobiste.Powiedzialam, ze byc moze bedziemy mogli spotkac sie w pazdzierniku, pani uparcie chciala ode mnie konkretnej daty i stuprocentowego zapewnienia ze tak bedzie.
Wywierala na mnie bardzo wielka prasje i nachalnosc, co bardzo mnie znechecilo do jakiegokolwiek spotkania z konsultantem. W koncu powinien sie liczyc klient, a fakt ze pani nie wyrobi miesiacznego swojego planu i prowizji, bo tak pracujac to reprezentuje tylko wlasne interesy a nie nie dobro i decyzje klienta banku.
Obserwacja dotyczy sklepu MIX ELECTRONIX.
Jakis czas temu w zwiazku z awaria pralki ktora chcialam zglosic do naprawy gwarancyjnej,zwrocilam sie do sklepu o wydanie karty gwarancyjnej do sklepu gdzie zakupilismy ja.Tam nas poinformowano ze nie potrzeba zadnej karty gwarancyjnej. Kiedy pracownik serwisu zglosil sie do naprawy, okazalo sie ze ze zostalismy wprowadzeni w blad(3 dni wczesniej raz jeszcze kontaktowalam sie ze sklepem dla upewnienia)i ze absolutnie nie podejmie sie naprawy jesli pralka oprocz faktury nie posiada karty gwarancyjnej. Zadzwonilam raz jeszcze w obecnosci mechanika i znow uslyszalam "litanie'ze zadnej karty nie i nie bedzie,kiedy przekazalam telefon mechanikowi po chwili rozlaczyli sie.
Kiedy osobiscie zglosilam sie do MIXA po karte takze byly problemy, w koncu okazalo sie ze na sklepie znajduje sie zaledwie 1 karta gwarancyjna Whirpoola,w dodatku nienajlepszej jakosci.Poza tym do pralek nie sa dolaczane karty gwarancyjne a jedynie instrukcje obslugi.
Po dlugich bojach udalo mi sie zdobyc karte i naprawic pralke.
Uwazam ten sklep za miejsce niekompetencji i braku jakiejkolwiek organizacji pod tym wzgledem, narazajacy na straty(np zwiazane z naprawa sprzetu) finansowe, czasowe i emocjonalne (zwiazane ze stresem) klienta.
Szanowna Pani Aneto.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby podobna sytuacja w przyszłości nie miała miejsca.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.