Opinia użytkownika: zocha
Dotycząca firmy: Mix electronics
Treść opinii: Obserwacja dotyczy sklepu MIX ELECTRONIX. Jakis czas temu w zwiazku z awaria pralki ktora chcialam zglosic do naprawy gwarancyjnej,zwrocilam sie do sklepu o wydanie karty gwarancyjnej do sklepu gdzie zakupilismy ja.Tam nas poinformowano ze nie potrzeba zadnej karty gwarancyjnej. Kiedy pracownik serwisu zglosil sie do naprawy, okazalo sie ze ze zostalismy wprowadzeni w blad(3 dni wczesniej raz jeszcze kontaktowalam sie ze sklepem dla upewnienia)i ze absolutnie nie podejmie sie naprawy jesli pralka oprocz faktury nie posiada karty gwarancyjnej. Zadzwonilam raz jeszcze w obecnosci mechanika i znow uslyszalam "litanie'ze zadnej karty nie i nie bedzie,kiedy przekazalam telefon mechanikowi po chwili rozlaczyli sie. Kiedy osobiscie zglosilam sie do MIXA po karte takze byly problemy, w koncu okazalo sie ze na sklepie znajduje sie zaledwie 1 karta gwarancyjna Whirpoola,w dodatku nienajlepszej jakosci.Poza tym do pralek nie sa dolaczane karty gwarancyjne a jedynie instrukcje obslugi. Po dlugich bojach udalo mi sie zdobyc karte i naprawic pralke. Uwazam ten sklep za miejsce niekompetencji i braku jakiejkolwiek organizacji pod tym wzgledem, narazajacy na straty(np zwiazane z naprawa sprzetu) finansowe, czasowe i emocjonalne (zwiazane ze stresem) klienta.